Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm alt jeg kan si om 1943 sålangt er vel at jeg syns team worket blir litt tynt. Men artig shooter utenom, har nettopp begynt å finne gledene ved battlefield igjen. tatt et par ranks på bad company også, shit gøy.

 

før i u-skole tida gikk det bare i 1942 og Desert combat, et par år minst. shit gøy.

Lenke til kommentar
Synes BF1943 skuffa litt, dårlig skytefølelse og litt for mye løping fram og tilbake...

... det er jo en hel slagmark du kjemper på. Selvfølgelig blir det litt løping. Men den løpinga blir jo veldig minimal om du spawner nærmest kampens hete hele tiden. Selv liker jeg å løpe rundt fienden osv så jeg synes det er greit med litt løping.

Lenke til kommentar

Kjenner jeg er giret på Uncharted 2 Among Thieves, Ratchet And Clank og ikke minst God Of War 3 alle dem 3 håper jeg kommer innen 1 års radius!!! You gotta love Playstation 3 :p

 

http://www.gametrailers.com/video/sdcc-09-uncharted-2/53367

 

Fy faen for en grafikk der med snøen!!! :D

Må jo være beste det jeg har sett på konsoller sålangt B)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Jepp. Uncharted 2 ser virkelig ut til å bli et nydelig spill. Når det kommer til God of War 3 skulle jeg ønske jeg kunne si at jeg synes det ser like bra ut, men det klarer jeg ikke. Ble rimelig hypet av utviklerne rett før de slapp de første videoene, men hjertet sank litt etter de første videoene. Det ser grisebra ut, no doubt, og det føles helt sikkert konge å spille det, men Uncharted stjeler rampelyset :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...