Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som jeg har og dem 4 andre konsollene i tillegg :)

Vil så gjerne ha tak i dem gamle generasjonskonsollene....

 

Håper ikke du blir fornermet over at jeg spør om det her..

Men hvorfor pokker nevner du at du alle konsollene og alle spillene dine i ca. annen hver tråd.

Når man kjeder seg og håper på et nytt svar på en tråd med noe morsom/brukbar informasjon, men bare finner deg svare med alt du har av konsoller og spill. Skjønner du hva jeg mener? :p

Lenke til kommentar
Har blitt avhengig av skrapelodd :(

Skjul
i GTA Chinatown Wars :p

 

Noen som vet hvordan en kan tjene mest mulig penger fortest mulig i Chinatown Wars? Må ha 5000 Dollar for å begynne neste oppdrag, men har bare ca 2,500.

 

 

Raskeste måten å tjene gryn er å kjøpe og selge dop :D

Lenke til kommentar

Ateuz: Kansje det, kjeder alltid meg alltid mye når jeg er på pcen ja, men må nok bare roe meg ned litt, kansje spille enda mer en det jeg gjør nå i disse dager :p.

 

Dæven jeg savner å spille Gears Of War 1, eneste spillet jeg vil ta på Xbox 360en for.

Det spillet gjør Live verdt mine penger mener jeg hehe.

Synd at alle muterte til Gears Of War 2, uten at jeg klarer å skjønne hvorfor dem gjorde det...

Endret av Toman
Lenke til kommentar

hva kaller du da en bærbar konsoll?

 

 

"The first company to use the term "console" to officially refer to its video game system was Fairchild with the Video Entertainment System (VES) in 1976.[4] Since then, definition has widened to include entire systems, as well as to describe alternate platforms such as handheld game consoles, TV games, and multimedia devices.[5] In common usage a "console" is a specialized electronic device that connects to a standard television set or composite video monitor. A "handheld" gaming device is a self-contained electronic device that is portable and can be held in a user's hands"

Endret av zell
Lenke til kommentar
Chinatown wars er runda for lenge siden :p bare jeg som spiller call of juarez her? Jævla fett spill!

 

Pleier å spille to spill online for tiden, og det er call of juarez og bf 1943. Begge er unike på sin egen måte og elsker fps spill med gammeldagse våpen :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...