Laland Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 http://www.xboxinsider.net/avatars-playing...atars-in-zelda/ Den videoen skulle visst brukes på E3, men den gang ei. Kanskje vi kan gjette på at det vil bli flere aktuelle bruksområder for avatarer etterhvert. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Har blitt avhengig av skrapelodd Skjul i GTA Chinatown Wars Noen som vet hvordan en kan tjene mest mulig penger fortest mulig i Chinatown Wars? Må ha 5000 Dollar for å begynne neste oppdrag, men har bare ca 2,500. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Er DS en konsoll? Det finnes ChinaTown-tråd. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Som jeg har og dem 4 andre konsollene i tillegg Vil så gjerne ha tak i dem gamle generasjonskonsollene.... Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Som jeg har og dem 4 andre konsollene i tillegg Vil så gjerne ha tak i dem gamle generasjonskonsollene.... Håper ikke du blir fornermet over at jeg spør om det her.. Men hvorfor pokker nevner du at du alle konsollene og alle spillene dine i ca. annen hver tråd. Når man kjeder seg og håper på et nytt svar på en tråd med noe morsom/brukbar informasjon, men bare finner deg svare med alt du har av konsoller og spill. Skjønner du hva jeg mener? Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Litt dumt å skryte av en ting, som sikkert de fleste på forumet her har. Lenke til kommentar
Larsen- Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Som jeg har og dem 4 andre konsollene i tillegg Vil så gjerne ha tak i dem gamle generasjonskonsollene.... Spør om du kan kjøpe konsollene til angry video game nerd ;D Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Han ser ut som en seriøs samler, så jeg tviler sterkt på at han noen gang kommer til å selge noe som kan spilles Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Har blitt avhengig av skrapelodd Skjul i GTA Chinatown Wars Noen som vet hvordan en kan tjene mest mulig penger fortest mulig i Chinatown Wars? Må ha 5000 Dollar for å begynne neste oppdrag, men har bare ca 2,500. Raskeste måten å tjene gryn er å kjøpe og selge dop Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Ateuz: Kansje det, kjeder alltid meg alltid mye når jeg er på pcen ja, men må nok bare roe meg ned litt, kansje spille enda mer en det jeg gjør nå i disse dager . Dæven jeg savner å spille Gears Of War 1, eneste spillet jeg vil ta på Xbox 360en for. Det spillet gjør Live verdt mine penger mener jeg hehe. Synd at alle muterte til Gears Of War 2, uten at jeg klarer å skjønne hvorfor dem gjorde det... Endret 25. juli 2009 av Toman Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Er ikke konsoll en plattform som ikke kan spilles bærbart? Endret 25. juli 2009 av HCG Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) hva kaller du da en bærbar konsoll? "The first company to use the term "console" to officially refer to its video game system was Fairchild with the Video Entertainment System (VES) in 1976.[4] Since then, definition has widened to include entire systems, as well as to describe alternate platforms such as handheld game consoles, TV games, and multimedia devices.[5] In common usage a "console" is a specialized electronic device that connects to a standard television set or composite video monitor. A "handheld" gaming device is a self-contained electronic device that is portable and can be held in a user's hands" Endret 25. juli 2009 av zell Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Har blitt avhengig av skrapelodd Skjul i GTA Chinatown Wars Noen som vet hvordan en kan tjene mest mulig penger fortest mulig i Chinatown Wars? Må ha 5000 Dollar for å begynne neste oppdrag, men har bare ca 2,500. Kjøp og salg av dop. Er bare et par oppdrag foran deg, men har hatt over 20K Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Chinatown wars er runda for lenge siden bare jeg som spiller call of juarez her? Jævla fett spill! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Goddamn you goddamn sisteboss i Uncharted. I goddamn hate you with your goddamn pathetic sniper. Come fight me like a real man you pussy. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Så på Pesico's skatteguider og glemte en skatt. Jaja, får bare fullføre og så se om jeg finner en savegame på nettet. Lenke til kommentar
Larsen- Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Chinatown wars er runda for lenge siden bare jeg som spiller call of juarez her? Jævla fett spill! Pleier å spille to spill online for tiden, og det er call of juarez og bf 1943. Begge er unike på sin egen måte og elsker fps spill med gammeldagse våpen Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 BiB eller det første? BIB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg