Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Fuck alle GH-spillene som ikke er nr1 eller nr2 imo.

 

Er forresten 15,7 og har 360, wii og et beist av en pc. Ingen planer for øyeblikket å skaffe meg noen andre.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Jeg er nok en liten Metallica-fanboy, så det er ikke så rart at jeg liker det spillet best. Egentlig har jeg aldri likt Guitar Hero noe særlig, har aldri fått til noe høyere enn medium vanskelighetsgrad uansett. Jeg holder meg til vanlig håndkontroll til spillkonsoller, og standard gitar utenom.

Lenke til kommentar

Spiller Super Mario Galaxy, Super Smash Bros Brawl, Metroid Prime 3, Grand Slam Tennis, Tiger Woods PGA Tour 10 og Super Paper Mario :)

 

Venter på Wii Sports Resort og jeg har ganske mangen Wii spill, spiller mer Wii en for eks Xbox 360 "ikke stygt ment", litt surt men thats life :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Hvilke spill?

Hmm tok den ikke men skal spille masse Wii Sports Resort, Grand Slam Tennis og Tiger Woods PGA Tour 10

 

Og forresten så er Wii Sports Resort konge, har testet 5 av dem 12 mini-spillene og liker best bordtennis, swordplay, archery, wakeboard og frisbee!!

 

Angrer ikke et sekund på jeg kjøpte dette spillet!! B)

Anbefales på det sterkeste viss man har en Nintendo Wii eller har planer om å skaffe en Nintendo Wii.. :D

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...