Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt omtrent alt av konsoller siden jeg var 6 år :whistle:

Men blir mer og mer spillegalen for hvert år som går! B)

 

Har aldri følt meg bortskjemt fordi jeg har kjøpt alle maskinene selv siden jeg begynte å game når jeg var 6 år!!

 

Nå i disse tidene har jeg nesten for mye, og jeg har planer om å skaffe PS2, gamle Xbox og en Gamecube, må jo ha dem i samlingen og!!

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Har aldri følt meg bortskjemt fordi jeg har kjøpt alle maskinene selv siden jeg begynte å game når jeg var 6 år!!

 

Hadde du jobb da du var 6 år da siden du kun brukte dine egne penger? :p

Du fikk jo sikkert penger av foreldrene dine til å kjøpe det du ville og du valgte å kjøpe konsoller, men det var jo fortsatt ikke dine egene penger?

Lenke til kommentar
Kjenner det kribler i magen til Wii Sports Resort!!

Kommer til å spille det i mangen mangen timer hver dag :rolleyes:

 

Rasket med meg Resort hos den lokale Expert butikken i dag, 599,- var prisen. Men det går greit siden det følger med M+ og at eg sjelden handler i butikk :D

 

 

No skal det spilles B)

Lenke til kommentar
Hvor gamle er dere som har alle tre konsollene?

 

Er 23 år gammel, og trives med alle konsollene. Noen er selvfølgelig brukt mer enn andre da :)

 

@ djing0: Spillet er utrolig bra ihertfall, kommer relativt raskt inn i det. Aimen med våpen og slikt kan føles litt rar i starten kanskje, men det er morro å eksperimentere med ulike plasmids og slikt utover spillet.

 

Ett utrolig spill, gi det litt tid om det ikkje faller helt i smak i starten :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Kommer ann på hvordan du får pengene. Jobber du for dem er de fortjente, får du penger uten grunn eller mening og det er ditt valg hva du bruker dem på, så vil jeg heller ikke si det er bortskjemt. Får du derimot en spillkonsoll uten videre er det bortskjemt i min bok. Kanskje litt rar definering, men slik ser nå jeg det :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...