Dunedain Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Har alltid hatt lyst på NVG, så dersom prisen ikke blir for gal, så blir det et kjøp. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hvis jeg bruker de blir jeg garantert snipet av folka på Haakonsvern. Garantert. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Fy fanken, for et utrolig kul prestige edition. Ingen tvil om at jeg skal gå for denne! Er de nattbrillene noe tess da? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Paisley: Jeg tviler sterkt. De funker sikkert til en viss grad, men med tanke på prisen så er det nok ikke all verden til kvalitet på dem. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hvem bryr seg? Det er nattbriller! Hvem er det som har nattbriller hjemme hos seg? Tenk å ha et nakenparty med bare jenter og si at lyset blir av hele tiden... *sikle* Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 menne, de kommer til å legge ut CoD 1 uansett? eller får du det via prestige edition, for ja jeg vil ha cod 1 på ps3 og ja jeg vil ha steelbook, men jeg har ikke bruk for nightvision googles. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hvorpå en jente prøver lysbryteren og ser deg sittende med sikkel nedover haka og store nattbriller på hodet Good luck with that. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 De vil legge ut CoD 1 utenom også. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Forsto det slik at Prestige og Hardened utgavene vil gi deg en gratis kode for CoD på PC, mens det vil legges ut på Live Arcade og PSN mot betaling. Noen som tolket det annerledes? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Forsto det slik at Prestige og Hardened utgavene vil gi deg en gratis kode for CoD på PC, mens det vil legges ut på Live Arcade og PSN mot betaling. Noen som tolket det annerledes? Tolket det slik at CoD kommer på live og psn til en pris, men med prestige får du med CoD 1 fra psn/live gratis. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg skal ha Prestige bare for NVG Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Flere CE burde har slike duppeditter. Man kunne jo laget seg det fete spillrommet etterhvert. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hmmm..er jo råtøft med sånne feete CE's, men det ødelegger jo planene mine om å vente med å kjøpe spillet. Både MW2 og Batman AA hadde jeg planlagt å vente litt med, altså ikke kjøpe på release. Men så kommer jo begge med råtøffe CE. Og jeg må ut på 2500+,- for de hvis jeg skal sikre meg et eksemplar av de. 2500+,- er tross alt havparten av Kef-høytalerne jeg sikler på - men er man gamer, så er man gamer! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ingen spill er verdt så mye imo. Jeg går for standard versjonen. Jeg sitter da ikke å stirrer på coveret uansett og nå det står i hylla er det bare ryggen som synes. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Blir nok samme her. Liker å ha "steel-book", men det er som regel mye dyrere for "special editions" enn den vanlige versjonen, at jeg ikke synes det er verdt det. For pengene jeg ikke bruker på special editions kan jeg bruke på andre spill... Endret 15. juli 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) To sånne skikkelige collectorspakker er dyrere en Logitech G25 rattet til PS3/PC Jeg og kjøper alltid vanlig edition av spill, noen få unntak viss jeg finner andre versjoner til rundt 600kr. Endret 15. juli 2009 av Toman Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Etter en 20 minutters nedlastingstid på en 12MB stor oppdatering (freustrerendeee) sparker Uncharted rumpe i øst og vest. Kongespill. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Kjøper som regel standart versjonen. Syntes spillene er dyre nok som de er. Men hender innimellom om det er et spill jeg virkelig har gledet meg til, at jeg går for special/CE, da jeg liker veldig godt Steelbook editions. Er det noen nettsider som selger bare special editions av spill? EDIT: Ser at dette ( trykk på meg!) er de steelbook varsjonene som play.com har til ps3. Skulle gjerne hatt fler. Tips til andre nettsider? Endret 15. juli 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg kjøper så og si aldri CE. Men MW2 blir det andre boller med. Er altfor få CE som har noe som tiltrekker meg. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Oi, fant faktisk noen nettsider angående Collectors Editions, nemlig http://collectorsedition.org/ og nettside som lager steelbooks og som viser hvilke som er til ps3 (merk det er flere enn det vises der) og til pc og 360. Mange spill jeg aldri har visst at har steelbook , så når jeg skal til USA (et par dager før nyttårsaften i år) blir det garantert noen spesialversjoner med i bagasjen Oi, fant faktisk noen nettsider angående Collectors Editions, nemlig http://collectorsedition.org/ og nettside som lager steelbooks og som viser hvilke som er til ps3 (merk det er flere enn det vises der) og til pc og 360. Mange spill jeg aldri har visst at har steelbook , så når jeg skal til USA (et par dager før nyttårsaften i år) blir det garantert noen spesialversjoner med i bagasjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg