Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Hvem bryr seg? Det er nattbriller! Hvem er det som har nattbriller hjemme hos seg? Tenk å ha et nakenparty med bare jenter og si at lyset blir av hele tiden... *sikle*

Lenke til kommentar

Hmmm..er jo råtøft med sånne feete CE's, men det ødelegger jo planene mine om å vente med å kjøpe spillet. Både MW2 og Batman AA hadde jeg planlagt å vente litt med, altså ikke kjøpe på release. Men så kommer jo begge med råtøffe CE. Og jeg må ut på 2500+,- for de hvis jeg skal sikre meg et eksemplar av de.

 

2500+,- er tross alt havparten av Kef-høytalerne jeg sikler på - men er man gamer, så er man gamer!

Lenke til kommentar

Blir nok samme her. Liker å ha "steel-book", men det er som regel mye dyrere for "special editions" enn den vanlige versjonen, at jeg ikke synes det er verdt det. For pengene jeg ikke bruker på special editions kan jeg bruke på andre spill...

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Kjøper som regel standart versjonen. Syntes spillene er dyre nok som de er. Men hender innimellom om det er et spill jeg virkelig har gledet meg til, at jeg går for special/CE, da jeg liker veldig godt Steelbook editions. Er det noen nettsider som selger bare special editions av spill?

 

EDIT:

 

Ser at dette ( trykk på meg!) er de steelbook varsjonene som play.com har til ps3. Skulle gjerne hatt fler. Tips til andre nettsider?

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Oi, fant faktisk noen nettsider angående Collectors Editions, nemlig http://collectorsedition.org/ og nettside som lager steelbooks og som viser hvilke som er til ps3 (merk det er flere enn det vises der) og til pc og 360.

 

Mange spill jeg aldri har visst at har steelbook , så når jeg skal til USA (et par dager før nyttårsaften i år) blir det garantert noen spesialversjoner med i bagasjen

 

 

Oi, fant faktisk noen nettsider angående Collectors Editions, nemlig http://collectorsedition.org/ og nettside som lager steelbooks og som viser hvilke som er til ps3 (merk det er flere enn det vises der) og til pc og 360.

 

Mange spill jeg aldri har visst at har steelbook , så når jeg skal til USA (et par dager før nyttårsaften i år) blir det garantert noen spesialversjoner med i bagasjen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...