husgutt Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 steike så billig spill er i england. FIkk tak i call of juarez og the conduit spesialutgave for 350 spenn hver, og det på heathrow av alle steder.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Var du i England eller over nett? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Han kjøpte spillene på en flyplass, så da regner jeg med at han har vært der. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Kanskje et dumt spørsmål, men har de spillbutikker på Color Line Fantasy/Magic/Anything? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Kanskje et dumt spørsmål, men har de spillbutikker på Color Line Fantasy/Magic/Anything? Nei. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Wow... Singstar: Michael Jackson Lurer på hvem det er i familien hans som tjener seg styrtrike nå... Går sikkert til barna. Eller til å nedbetale all gjelden han hadde... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Pfft. Bare å selge noen prosentdeler av all slags "kunst" (krokker o.l.) så er de godt på vei med den gjelden. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Sier noe der, avdøde personers "kunst" er verdt mye, spesielt hvis de er rike, får sikkert kjøpt en av hans brukte underbukser til en 10'000 eller noe sånt. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg vil ha nye spill til Wii'en min! Hva skal jeg kjøpe? Det som finnes i hyllen fra før er SM: Galaxy, Super Smah Bros. Brawl, Wii Sports og RE:4 på vei i posten. Har lyst på The Conduit, men vil først spille de andre gode spillene, som gjerne er enn god del billigere . De siste dagene har jeg spilt SM: Galaxy enormt mye. Første gangen jeg spiller gjennom det, og det er en helt fantastisk opplevelse fra ende til annen. Helt klart et av de bedre spillene denne generasjonen, uavhengig av plattform . Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Jeg vil ha nye spill til Wii'en min! Hva skal jeg kjøpe? Det som finnes i hyllen fra før er SM: Galaxy, Super Smah Bros. Brawl, Wii Sports og RE:4 på vei i posten. Har lyst på The Conduit, men vil først spille de andre gode spillene, som gjerne er enn god del billigere . De siste dagene har jeg spilt SM: Galaxy enormt mye. Første gangen jeg spiller gjennom det, og det er en helt fantastisk opplevelse fra ende til annen. Helt klart et av de bedre spillene denne generasjonen, uavhengig av plattform . Hva med Mario Party 8? Har ikke spilt det, men husker jeg spilte 3ern (eller hva det nå var) på N64. Kjempegøy med venner. Endret 13. juli 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 ok det her reparerings greiene confuser meg noe mektig. Har fått en mail med noe ups etikett? hva skal jeg gjøre med den?. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Da vet jeg hva jeg skal bruke penga mine på. Fy faen så rått! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Har jeg Halo 3 Legendary Edition, så skal jeg ha Prestige. Og de brillene, hvor skal de? Jo, de skal på Master Chief hjelmen! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Jeg vil ha nye spill til Wii'en min! Hva skal jeg kjøpe? Det som finnes i hyllen fra før er SM: Galaxy, Super Smah Bros. Brawl, Wii Sports og RE:4 på vei i posten. Har lyst på The Conduit, men vil først spille de andre gode spillene, som gjerne er enn god del billigere . De siste dagene har jeg spilt SM: Galaxy enormt mye. Første gangen jeg spiller gjennom det, og det er en helt fantastisk opplevelse fra ende til annen. Helt klart et av de bedre spillene denne generasjonen, uavhengig av plattform . Jeg og spiller jævla mye Super Mario Galaxy!! Det er det andre beste spillet jeg har spilt denne generasjonen uansett plattform!! http://www.eurogamer.net/articles/wii-spor...t-review?page=2 Kommer nok til å kjøpe Wii Sports Resort siden jeg har M+ og da viss jeg må kjøpe Wii Sports Resort Bundle da selger jeg bare M+ så blir spillet billigere Endret 14. juli 2009 av Toman Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Skal ha meg Wii Sports Resort eg også + en ekstra M+. Da får vi det morro på jobben i 12 timers helgene Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Har jeg Halo 3 Legendary Edition, så skal jeg ha Prestige. Og de brillene, hvor skal de? Jo, de skal på Master Chief hjelmen! Ser for meg deg på scooter i Kragerø med Master Chief-hjelm og MW2-Nightvision goggles Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Kjøre om natta med åpent visir og natt-briller? I smell win.. Epic win! Lenke til kommentar
Apno Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Noen her som har får mye Wii-points og vil gifte noen en liten ting? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 nypis: foreslår wiiware spillet world of goo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg