Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil ha nye spill til Wii'en min! Hva skal jeg kjøpe? Det som finnes i hyllen fra før er SM: Galaxy, Super Smah Bros. Brawl, Wii Sports og RE:4 på vei i posten. Har lyst på The Conduit, men vil først spille de andre gode spillene, som gjerne er enn god del billigere :p.

 

De siste dagene har jeg spilt SM: Galaxy enormt mye. Første gangen jeg spiller gjennom det, og det er en helt fantastisk opplevelse fra ende til annen. Helt klart et av de bedre spillene denne generasjonen, uavhengig av plattform :).

Lenke til kommentar
Jeg vil ha nye spill til Wii'en min! Hva skal jeg kjøpe? Det som finnes i hyllen fra før er SM: Galaxy, Super Smah Bros. Brawl, Wii Sports og RE:4 på vei i posten. Har lyst på The Conduit, men vil først spille de andre gode spillene, som gjerne er enn god del billigere :p.

 

De siste dagene har jeg spilt SM: Galaxy enormt mye. Første gangen jeg spiller gjennom det, og det er en helt fantastisk opplevelse fra ende til annen. Helt klart et av de bedre spillene denne generasjonen, uavhengig av plattform :).

Hva med Mario Party 8? Har ikke spilt det, men husker jeg spilte 3ern (eller hva det nå var) på N64. Kjempegøy med venner.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Jeg vil ha nye spill til Wii'en min! Hva skal jeg kjøpe? Det som finnes i hyllen fra før er SM: Galaxy, Super Smah Bros. Brawl, Wii Sports og RE:4 på vei i posten. Har lyst på The Conduit, men vil først spille de andre gode spillene, som gjerne er enn god del billigere :p.

 

De siste dagene har jeg spilt SM: Galaxy enormt mye. Første gangen jeg spiller gjennom det, og det er en helt fantastisk opplevelse fra ende til annen. Helt klart et av de bedre spillene denne generasjonen, uavhengig av plattform :).

 

Jeg og spiller jævla mye Super Mario Galaxy!! Det er det andre beste spillet jeg har spilt denne generasjonen uansett plattform!!

 

http://www.eurogamer.net/articles/wii-spor...t-review?page=2

 

Kommer nok til å kjøpe Wii Sports Resort siden jeg har M+ og da viss jeg må kjøpe Wii Sports Resort Bundle da selger jeg bare M+ så blir spillet billigere :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...