Lakus Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Leste om de på Play nå og endte opp med å bestille Edit:Glem det.. får jo ikke bestilt... Endret 12. juli 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Har du prøvd å ta kontakt med dem enda a ? Tror jeg ikke har kjøpt spill andre steder enn hos play siden i fjor^^ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg bruker Real trigger. Utrolig digge. Skal være snill mot deg Lakus. http://www.dvd.co.uk/GHw/Gioteck-Real-Trig...EAL/product.htm koster ca like mye som play.com med frakt, varene kommer også raskere frem. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 De triggerne er absolutt å anbefale! Kontrolleren blir en helt annen og mye bedre med de. Det føles helt naturlig med de på, og de er et must i bil og skytespill. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Neste gang jeg plasserer en ordre slenger jeg dem på. Kan ikke skade! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Kontrollen føles mye bedre med engang man får på triggerne. Kan absolutt anbefale de. Så hvorfor ikke bare legge inn bestilling på de med engang Laland? Er jo gratis frakt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Gjorde det for en halvtime siden. Gleder meg til å prøve KZ2 demoen på nytt! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Forresten Laland, du klaget på KZ2 kontrollen, siden du hadde spilt COD4, tenkte du på oppsettet eller sens og feeling? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Litt både og.. Har bare prøvd Call of Duty spillene (2, 4, WaW) på Xboxen så skal ikke uttale meg om PS3 versjonene. Men jeg forestiller meg at det er samme oppsett på PS3 versjonen - og KZ2 minner meg veldig om CoD4 på mange nivåer. Greit nok at sens og feeling skal være annerledes fra dem. Det kan også være det at jeg knapt har spilt med DualShock kontroller tidligere i mitt liv, og kommer rett fra Halo og GeOW. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 For om det er knappeoppsettet, så kan dette endres i innstillinger Her er det noe for enhver smak. Jeg fant hvertfall et perfekt oppsett for meg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jaja - er ikke bare dumt. Leker meg inne i Yellow Dog på PS3'n nå! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Noen her som skal ha seg MotionPlus og Grand Slam Tennis ? Det har fått veldig bra kritikk, skal bestille det etterpå. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg har dem to Thomas og Tiger WOods PGA Tour 10 og er storfornøyd Liker faktisk Grand Slam Tennis Mye kulere å ta drop shots, slice, topspin shots osv!!! Anbefales! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Høres lovende ut.. Tiger Woods støtter vel MP og eller ? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jepp, Tiger Woods støtter og M+ Fikk tak i Tiger Woods 10, M+ og Grand Slam Tennis for billige 649kr!! Gleder meg faktisk til Wii Sports Resort! Spesielt bordtennis som i følge ign.au likte best Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Endelig ferdig med Super Mario RPG. Så egentlig ikke for meg at jeg kom til å spille ferdig et så gammelt spill^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 HDMI kablene, MGS4, Killzone 2, Heavenly Sword, Minnepennen, Triggerne, The Curious Case of Benjamin Button (Blu-Ray). Alt er blitt sendt og kommer inne n noen få dager. Uncharted er betalt for og er også underveis. Er det noen her som gleder seg? JEGJEGJEGJEGJEG! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg er glad for at jeg faktisk ikke er tom inni meg likevel. Dead Space, med headset var skitskummelt. Kan ikke huske sist det rant svette ned ryggen pga stress, eller at jeg mistet grepet på kontrollen pga skremsel. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Du prøvde det nå? Brukte 3-4 uker på å klare et 4-8 timers langt kampanje. Selv skal jeg prøve meg på RE5, som jeg ikke har rørt serien til siden jeg var 6, husker jeg hadde marreritt om armer som stakk ut av veggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg