Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

PSN Store er en god del tregere enn Live her. Greit nok at PSN ligger på rundt en megabytse i sekundet, men live makser ut linja (4 megabyte i sekundet!). Legg til det at demoer må installeres uten muligheten til å se på XMB samtidig, så burde du ha en ventepølse på lur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sett flere ekspertbutikker som fortsatt har Premium med Halo 3 og Halo Wars til 2399,- Absolutt en kurrant deal. Kjøpte den pakken selv for en del måneder tilbake :)

 

Hoved problemet er vel at de bare selger 120 gig løst, 60gig er bundet til en pro model. Og 120gigs ligger på 1000 lappen. svin pris, vet. så anbefaler da pro versjonen. får den for 2000kr, lett.

 

De selger ikke 120 gig bare løst? Xbox elite er med 120 gig.

Lenke til kommentar

Infamous er jeg ikke så veldig keen på, MGS4 er ikke på lager, samme med Uncharted. Ratchet & Clank skal jeg se på og Heavenly Sword ser ikke ut som noe for meg. Resistance spillene tenker jeg jeg finner brukt her til lands - enern er ikke på lager og toern koster 30£.

 

Edit: fikk ikke helt sansen for Killzone 2.. kontrollene var bare.. så gammeldags! CoD4 kontrollene, noen bedre triggere og seigere stikker kunne kanskje gjort det bedre.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Det siste du nevner der er mitt største hinder med Playstation hittil. Altså det at det virker som at det er så liten motstand i spakene. Jeg vet ikke om det kanskje bare er innbilning, men det påvirker meg iallefall. Triggerne er jo også rimelig monga, og hvorfor utviklere legger skyting til R1 er også rimelig uforståelig. Gjør de det bare for å skille seg ut?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...