Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei det skal det ikke tror jeg. Er kun PS3 det er kommet ut til foreløpig, så da har nok playcom gjort en bommert med å selge deg 360-versjonen allerede nå :lol:

 

Kanskje ikke så rart at ps3 versjonen kom først, da det vel er sony som har kjøpt rettighetene til spillet og som har gitt det ut

Lenke til kommentar

LittleBigPlanet bryr meg foreløpig midt i ryggen. Har spilt det en del hos en kamerat og deter ikke mye som appellerer til meg utenom soundtracket. Sitter å laster ned en rekke demoer nå for å ha noe å kose meg med (utenom Final Fantasy 7) frem til jeg får skaffet meg noen spill. Det merkelige er at når jeg kobler meg til nett går nedlastingen rimelig radig unna med 20-30 MB på noen minutter, men etter 4-5MB synker hastigheten til noe som minner om en meitemark midt på en solvarm motorvei. Om jeg kobler til nettet på nytt skjer det samme igjen, og hastigheten synker også etter XX antall MB.

 

Småkjedelig.

Lenke til kommentar
Heldiggris :o

 

Jeg har hatt så uendelig flaks denne uken!

 

Viva Pinata 1 LE til 49,-

Viva Pinata 2 til 99,-

Kameo og Too Human til 99,-

Mirrors Edge til 99,-

Gears of War figur til 99,-

 

Kameo og Too Human har vel den fastprisen, TH er kanskje ikke verdt så mye mer, selv om jeg fant det ganske underholdende.

Kameo var kjempekult, har ikke spilt plattformspill på mange mange år.

Lenke til kommentar

Stilig. Synd gitaristen choket på flere enkle deler av sangen. Er det Phenom som spiller?

 

Edit: det var Phenom ja, skrev innlegget før jeg så slutten av filmen. :p

Eh, man så tydlig hvem det var på begynnelsen av filmen, men da så jeg tydligvis et helt annet sted.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...