Bloodlines Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Reklamsjons retten har jeg vel ennå. Men 3 års rrod garantien er vel godt ut, husker ikke Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Garantien kan ha gått ut så mye den vil for reklamasjonsretten dekker at maskinen din uten videre ikke vil fungere lenger. Høres det kjent ut? Det er jo nettopp det RROD og E74 osv er og da dekker reklamasjonsretten det. Penger brukt er altså penger tapt. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Reklamsjons retten har jeg vel ennå. Men 3 års rrod garantien er vel godt ut, husker ikke Jeg tror microsoft reparerer alle RROD nesten uansett hva, spesielt på de eldre Boxene. Det er jo en tidsinstilt bombe som ikke er din egen feil i det hele tatt. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Tja, han 'tjente' vel på å kjøpe ny konsoll med tanke på jasper og hdmi. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Var mest hdmi jeg var ute etter da. Og uansett var ikke mine penger som ble brukt heller Endret 10. juli 2009 av Bloodlines Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 HDMI er oppskrytt, selv sitter jeg med komponent på 360. Kun PS3 og PC som bruker HDMI her hjemme. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 HDMI er oppskrytt, selv sitter jeg med komponent på 360. Kun PS3 og PC som bruker HDMI her hjemme. og full hd er bare illusjon? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Til høsten har Xbox 360 vært ute i fire år. Den kom ut i november 2005, det er 2009 i år. :-) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Nope. Noen som har sagt det? Til Sad Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 HDMI er oppskrytt, selv sitter jeg med komponent på 360. Kun PS3 og PC som bruker HDMI her hjemme. og full hd er bare illusjon? HDMI på Xbox 360 har det vært rapportert utrolig små forskjeller på kontra komponent. Om du sikter til at HDMI har Full HD så må jeg nesten si at "ædaa bædda", det har komponent og. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Nope. Noen som har sagt det? Er veldig mange som sier det ja. Er som oftest den samme gjengen som synes hdmi er oppskrytt, som absolutt mener at full hd ikke er et snev bedre enn hd ready. Måtte bare sjekke med deg. HDMI på Xbox 360 har det vært rapportert utrolig små forskjeller på kontra komponent. Om du sikter til at HDMI har Full HD så må jeg nesten si at "ædaa bædda", det har komponent og. Jeg sikter ikke til det nei, lakus. Så lenge det er forskjeller, hvorfor skal man da ikke gå for det beste? Hvis man har mulighet til det. Endret 10. juli 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Halvparten av mennesker der ute ser ikke forskjell på hd ready og full hd engang. Jeg gjør egentlig ikke det, det er sånn at man må sitte å finkjemme bildet for de ekstra små detaljene som gjør det så orgasmisk som folk skal ha det til. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Angående Full-HD/HD-ready: Link Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Satan så bra Unreal Tournament III er til PS3 Har funnet masse gode mods som jeg bruker!! Nye maps, du gametypes osv... Får helt dilla når jeg fyrer opp spillet, er noe med Unreal serien som frelser meg!! Jeg nyter faktisk mer UT3 en Gears Of War 2 på online og det er ikke så værst... Jeg håper jeg blir ferdig med Gears 2 på insane så skal spillet legges på hylla Etter det blir det Unreal Tournament III geeking og Wii geeking Endret 10. juli 2009 av Toman Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Da har jeg vært å kjøpt meg Playstation 3 og den fryder seg i tv-benken min. Nå ser Xboxen litt rar ut ettersom den er det eneste hvite i hele benken, men la gå. Og mens vi snakker om Playstation: Hvorfor kunne ikke Sony lagt ved en HDMI kabel? Virkelig? Hvor mye hadde det kostet dem? En HDMI kabel koster jo 100kr på Biltema (eller 899kr på Elkjøp ^^). Jaja, jeg får bestille to HDMI kabler samtidig som jeg nå skal bestille spill. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Gratulere Lakus, dette hadde jeg ikke trodd . Husk å add meg PSN ID Toman85 Endret 10. juli 2009 av Toman Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Skal legge deg til når den blir ferdig med å oppdatere seg... det har tatt ca en time nå ^^ Men er det noen som har erfaringer med leveringstid fra play.com? Er den del å spare der om de leverer fort og enkelt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Er ganske vanskelig å si, kan ta en del tid. Bestilte for eksempel et spill en gang, og så et annet rundt 2 uker etterpå, men fikk begge etter ca tre uker (etter den første var bestilt). Har tatt enda lenger tid enn det og før tror jeg. Ja har skjedd med meg og vaenas. Endret 10. juli 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Spillene kan også komme innen 2-3 dager også. Ikke min erfaring, men en venns erfaring som sitter med rundt 70 spill nå. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Sikkert kjøpt rundt 15 spill derfra, varier veldig. Men aldri tatt lenger enn 7 - 8 dager for meg. Tar som oftest 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg