Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HDMI er oppskrytt, selv sitter jeg med komponent på 360. Kun PS3 og PC som bruker HDMI her hjemme.

og full hd er bare illusjon?

HDMI på Xbox 360 har det vært rapportert utrolig små forskjeller på kontra komponent. Om du sikter til at HDMI har Full HD så må jeg nesten si at "ædaa bædda", det har komponent og.

Lenke til kommentar
Nope. Noen som har sagt det?

Er veldig mange som sier det ja. Er som oftest den samme gjengen som synes hdmi er oppskrytt, som absolutt mener at full hd ikke er et snev bedre enn hd ready. :)

 

Måtte bare sjekke med deg.

 

HDMI på Xbox 360 har det vært rapportert utrolig små forskjeller på kontra komponent. Om du sikter til at HDMI har Full HD så må jeg nesten si at "ædaa bædda", det har komponent og.

Jeg sikter ikke til det nei, lakus. Så lenge det er forskjeller, hvorfor skal man da ikke gå for det beste? Hvis man har mulighet til det.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Satan så bra Unreal Tournament III er til PS3

Har funnet masse gode mods som jeg bruker!! Nye maps, du gametypes osv...

 

Får helt dilla når jeg fyrer opp spillet, er noe med Unreal serien som frelser meg!! Jeg nyter faktisk mer UT3 en Gears Of War 2 på online og det er ikke så værst...

Jeg håper jeg blir ferdig med Gears 2 på insane så skal spillet legges på hylla ;)

 

Etter det blir det Unreal Tournament III geeking og Wii geeking :D

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Da har jeg vært å kjøpt meg Playstation 3 og den fryder seg i tv-benken min. Nå ser Xboxen litt rar ut ettersom den er det eneste hvite i hele benken, men la gå. Og mens vi snakker om Playstation: Hvorfor kunne ikke Sony lagt ved en HDMI kabel? Virkelig? Hvor mye hadde det kostet dem? En HDMI kabel koster jo 100kr på Biltema (eller 899kr på Elkjøp ^^). Jaja, jeg får bestille to HDMI kabler samtidig som jeg nå skal bestille spill.

Lenke til kommentar

Er ganske vanskelig å si, kan ta en del tid. Bestilte for eksempel et spill en gang, og så et annet rundt 2 uker etterpå, men fikk begge etter ca tre uker (etter den første var bestilt). Har tatt enda lenger tid enn det og før tror jeg.

 

Ja har skjedd med meg og vaenas.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...