Toman18 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 har motion pluss kommet? hvordan funker det? oog mye koster det? OOG bruker tiger woods 10 det? Det følger med i bundlen til Tiger Woods PGA Tour 10 og bundlen fikk jeg tak til snaue 449kr . I TWPGAT10 så fungerer M+ sånn så ekte golf omtrent, du vrir og vendre i det du skal slå da får du en draw eller fade i skuddet . Seperat så kostrer M+ 278kr på cdon Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Elsker at det det er server trøbbel i BF 1943 Min eneste fridag frem til mandag i dag... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 aww, sure greier! er bf 1943 typisk bare online? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Elsker at det det er server trøbbel i BF 1943 Min eneste fridag frem til mandag i dag... Er vist problemer på europa serverne. DICE jobber med problemet: - En ansatt hos DICE Europe is having issues again, please keep joining even if it is bad to help us track this and get a fix ASAP. These are network issues in the Data Center and not the game or the servers so this will be fixed ASAP and we are priority number 1! http://forums.electronicarts.co.uk/battlef...ml#post10185681 Fra BF 1943's twitter: Servers have been added, mostly in Europe, start trying to play! https://twitter.com/OfficialBF1943 Endret 8. juli 2009 av Paisley Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) aww, sure greier! er bf 1943 typisk bare online? Kun online ja Å søke etter spill tar ihvertfall litt tid no, så det er vel ting på gang ja. EDIT: Nei dette er heeelt håpløst. Endret 8. juli 2009 av Mala Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 var helt håpløst før i dag ja. håper det ordner seg til i morgen:) Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Det bør det, men får vel uansett ikke tid til å sette meg ned skikkelig Faan så mye å gjøre for tida.. MenMen, alt til en god sak Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 hmm nå får jeg joining game hver gang! et steg lengre enn i går. men har fått the game appears to be unavailable hver eneste gang! jippi! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Perfekt Xboxen fikk 3 røde ringer for to minutter siden, første gangen det skjer Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Ble bare frakoblet når eg testet litt tidligere i dag, hadde i det minste håpet på 1 times spilling før jobben..men neida. Har lyst på noe å spille asap ffs @ Bloodlines, føler med deg. Men trøst deg med at dette er den beste årstiden å få RROD da ^^ Endret 9. juli 2009 av Mala Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Fikk Unreal Tournament III idag til PS3 Og til han som sa at det er ikke splittscreen til PS3 er feil, er nemlig støtte for splittscreen i Unreal Tournament III Endret 9. juli 2009 av Toman Lenke til kommentar
Apno Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Siden du er eksperten her, Toman. Har sett at du spiller Wii på en HD-TV, bruker du en annen kabel enn den som fulgte med i pakka? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg spiller og Wii på HD-TV. Kjøpte meg en component-kabel, og har brukt den nesten hele tiden. Funker ivertfall veldig godt hos meg. Ble bedre bilde med den enn med den som fulgte med i pakken Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Noen som vet om BF1943 har kommet ut til ps3? Lenke til kommentar
Apno Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg spiller og Wii på HD-TV. Kjøpte meg en component-kabel, og har brukt den nesten hele tiden. Funker ivertfall veldig godt hos meg. Ble bedre bilde med den enn med den som fulgte med i pakken Hvilken butikk kjøpte du den kabelen? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det var vel på absoluttspill.no tror jeg, men det er lenge siden. Fant denne linken der du kan se forskjellen på component og composit. Bare hold musepekeren over bilde. Er enorm forskjell på Zelda, noe som var hovedgrunnen til at jeg kjøpte componenten http://www.gamespot.com/features/6162297/p-2.html Lenke til kommentar
Apno Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Etter jeg så det der må jeg bestille en sånn kabel. Takk for hjelpen, nouse4aname. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 En god, og ikkje minst nødvendig investering Hagen. Wii med kompositt kabler på en HDTV er regelrett forferdelig å se på. Har BF 1943 blitt spilbart i løpet av dagen? Sitter enda på jobb og klør i fingrene etter å plassere 360 kontrollen mellom hendene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg