nub_nutz Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Andre som gleder seg til Battlefield 1943 til torsdag eller? Absolutt! Har ikkje blitt noe spilling i sommer, er så mye annet fornuftig å ta seg til i den lille fritiden eg har. Men dette skal nok kjøpes, får ikkje spillt noe særlig før ut i neste uke da eg går løs på 3 x 12 timers dager på jobben fra fredagen av.... :rolleyes: Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Toman, om noe selger bra i UK så gjør ikke det at de selger dårlig i resten av verden. Og det påvirker ihvertfall ikke om et spill er bra eller dårlig. Såvidt jeg vet har Halo Wars solgt mer enn Killzone 2 på verdensbasis (rett meg hvis jeg tar feil!), og da er det alikevel ingen grunn til å tro at noen av dem har solgt dårlig. http://kris.li/nyheter/#post1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Elsker sånne overskrifter. "Spill XXX dreper spill YYY" INGEN SPILL DREPER HERANDRE Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det sto da ikke det heller, det står at Killzone 2 skyter ned Halo Wars. Jeg synes det var et litt festlig bilde på at Halo Wars blir "skutt ned" fra toppen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Trodde det var sonys defence force jeg leste Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Mye fett om Killzone 2 der, ja. Endret 7. juli 2009 av Hagen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvordan blokkerer jeg nettsider fra å snike seg forbi routeren min? Enkelte sider skulle jeg ønske jeg ikke kunne gå inn på. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Laland da, åssen sider er det nå du har besøkt? Og det er vel på PS3-en du vil blokke sidene, siden dette er "Konsoll Kaféen"? Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Er det noe å spørre om på Konsoll Kaféen da? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Var en side som var postet lenger oppi her.. skulle gjerne ha den sperret i Linksys-konsollen min. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Fant ut at Unreal Tournament III til PS3 har trophystøtte via en pack som heter Titan Pack, men den pakken finnes ikke på EU storen, men den finnes på US store, kan jeg da laste ned titan pack fra amerikanske kontoen og så bruke den til mitt PAL Unreal Tournament III spill? Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Gjort noe lignende, men ikke det samme som deg, Toman! Kan hende det virker, men se litt rundt på Google først. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Nei, det tviler jeg på at du kan, Toman. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 På LittleBigPlanet, går det an å finne en oversikt over alle mapsene man har hearta? Trodde det først fungerte som en form for bookmarking, men virker som om det bare er for å vise at man liker brettet=S Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 På LittleBigPlanet, går det an å finne en oversikt over alle mapsene man har hearta? Trodde det først fungerte som en form for bookmarking, men virker som om det bare er for å vise at man liker brettet=S Akkurat det irriterer meg veldig. Ganske dumt lagd. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg mener det funker jeg? Eller så har jeg hjertet brukeren. Fant hvertfall frem til de mappene jeg likte ganske enkelt. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Fikk endelig Grand Slam Tennis til Wii i posten... Satan så bra Grand Slam Tennis til Wii er med Wii Motion Plus!! Har spillet på normal og jeg mestrer spillet etter mine første 2 kamper! Jeg har spilt tennis ihvertfall over 30 timer på ekte så jeg har litt erfaring derfra Sålangt vil jeg gi spillet 8/10, og viss det viser seg at jeg blir enda bedre så går nok karakteren opp til 9/10. Til dere som har Wii, gjerne kjøp både Tiger Woods PGA Tour 10 og Grand Slam Tennis, to konge sportspill!! Endret 8. juli 2009 av Toman Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg har spilt tennis ihvertfall over 30 timer på ekte så jeg har litt erfaring derfra Hahahaha Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 har motion pluss kommet? hvordan funker det? oog mye koster det? OOG bruker tiger woods 10 det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg