Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok her kommer et lite problem:

 

Når jeg først kjøpte xbox lagde jeg en xbox live profil og skrev inn min bror sin e-mail. jeg har siden spilt mye på den profilen og samlet inn 13 000 gamerscore. For ikke så lenge siden skulle jeg logge min profil inn på bungie.net men da gjorde jeg en feil og lagde en ny xbox live profil og skrev inn min adresse.

 

Så det jeg lurer på er om det går ann og slette den siste? Jeg finner nemmelig ingen måte verken på xbox.com eller på selve boksen

Lenke til kommentar

Det skal gå an for deg å forandre mailen til den nye profilen og så forandre mailen på den gamle profilen til det som den nye mailen nå har. Da får du den gamle profilen din med 13000 gamerscore på din egen mail. Dessverre husker jeg ikke noe annet enn at jeg klarte å få det til selv, men jeg husker ikke hvordan.

Lenke til kommentar
Det skal gå an for deg å forandre mailen til den nye profilen og så forandre mailen på den gamle profilen til det som den nye mailen nå har. Da får du den gamle profilen din med 13000 gamerscore på din egen mail. Dessverre husker jeg ikke noe annet enn at jeg klarte å få det til selv, men jeg husker ikke hvordan.

Takk det tenkte jeg ikke på. Jeg skal prøve straks

Lenke til kommentar

^Hvordan gikk det?

 

Forresten, jeg har tenkt litt på det med sjangeren "JRPG" eller japanske rollespill. Det er en av de sjangrene som får mest klager på mangel av innovasjon. Men er dette egentlig sant? Jeg mener, når japanske rollespillutviklere prøver å forandre noe på sjangeren, blir de mætt med "ja, men dette er jo ikke et JRPG!". Noen eksempler:

 

Phantasy Star Online, RPG, men med en 4 player samarbeidsmodus online og offline. Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors - sving sverdet ditt og drep fiendene.Valkyria Chronicles, strategi JRPG med realtime angrepssituasjoner, Monster Hunter serien, multiplayer, men ikke med vanlig experience og level up. Her må du treffe emd dine egne skills. Katten får levl up, og du får nye skills.

 

Hva synes dere?

Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt rart at folk klager på lite innovasjon når spillene fremdeles er knakanes gode. Når det kommer til JRPG bryr jeg meg egentlig ikke så mye innovasjon, men mere om fortellingen og dens evne til å fenge meg. JRPG har vel aldri vært sjangeren for store fremskritt.

Lenke til kommentar

Når det gjelder JRPGs, så syns jeg de var bedre før i tida. Da var det mer fokus på historien, personene og følelser, mens nå er det er grafikkjag uten like. Sitter her og drømmer om et helt nytt Final Fantasy med World Map, god, gammeldags grafikk og en følelsesladet historie - det hadde vært no' :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...