kaffebryggare Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) The inlegg got edited. Endret 5. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Urgh, for en stygg Sheppard. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Vel de kokte ikke akkurat veronske reker i klippet, man skjønner hva det er som foregår. Men siden det ikke vises i større grad så glir den vel gjennom sensuren (det gjorde den ikke i USA dog). Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Edit: Var litt irrelevant. Bare det å vise kjønnsorgan hadde vært over streken for Youtube. Endret 5. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 @Benny Hvis du lurer på om det er mulig å gjøre slik at det er to jenter som har sex i spillet, så ja. Hvis du faktisk spør om det er mulig for to jenter å ha sex i virkeligheten, så aner jeg virkelig ikke hvordan du kan spørre da svaret er ganske innlysende. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hadde vært artig å snakke videre her, men det blir for mye OT tror jeg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Uansett... Har endelig snublet over et par Brütal Legend videoer der man får se litt gameplay, og jeg kan ikke si annet enn at jeg fortsatt gleder meg som et lite barn som gleder seg til julaften! Dere finner begge her Lenke til kommentar
Apno Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Noen som vet når New Super Mario Brothers til Wii kommer ut? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 11/02/09 er datoen som står på gamespot sine sider (ikke i Norge). Denne kan forandre seg da. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Så sent også kan man forhåndsbestille det på Spaceworld. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Ok her kommer et lite problem: Når jeg først kjøpte xbox lagde jeg en xbox live profil og skrev inn min bror sin e-mail. jeg har siden spilt mye på den profilen og samlet inn 13 000 gamerscore. For ikke så lenge siden skulle jeg logge min profil inn på bungie.net men da gjorde jeg en feil og lagde en ny xbox live profil og skrev inn min adresse. Så det jeg lurer på er om det går ann og slette den siste? Jeg finner nemmelig ingen måte verken på xbox.com eller på selve boksen Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Tror du må gjøre det ved å gå inn på Xbox Live via 360'en. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Tror du må gjøre det ved å gå inn på Xbox Live via 360'en. har prøvd det men finner ingen måte å slette den på, bare skifte navn for 800 ms poeng Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Det skal gå an for deg å forandre mailen til den nye profilen og så forandre mailen på den gamle profilen til det som den nye mailen nå har. Da får du den gamle profilen din med 13000 gamerscore på din egen mail. Dessverre husker jeg ikke noe annet enn at jeg klarte å få det til selv, men jeg husker ikke hvordan. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Gå på youtube profiølen til "Thornless Jacob" og let iblandt filmwne hans. Har skiftet mail et par-tre ganger. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Det skal gå an for deg å forandre mailen til den nye profilen og så forandre mailen på den gamle profilen til det som den nye mailen nå har. Da får du den gamle profilen din med 13000 gamerscore på din egen mail. Dessverre husker jeg ikke noe annet enn at jeg klarte å få det til selv, men jeg husker ikke hvordan. Takk det tenkte jeg ikke på. Jeg skal prøve straks Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 ^Hvordan gikk det? Forresten, jeg har tenkt litt på det med sjangeren "JRPG" eller japanske rollespill. Det er en av de sjangrene som får mest klager på mangel av innovasjon. Men er dette egentlig sant? Jeg mener, når japanske rollespillutviklere prøver å forandre noe på sjangeren, blir de mætt med "ja, men dette er jo ikke et JRPG!". Noen eksempler: Phantasy Star Online, RPG, men med en 4 player samarbeidsmodus online og offline. Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors - sving sverdet ditt og drep fiendene.Valkyria Chronicles, strategi JRPG med realtime angrepssituasjoner, Monster Hunter serien, multiplayer, men ikke med vanlig experience og level up. Her må du treffe emd dine egne skills. Katten får levl up, og du får nye skills. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg synes det er litt rart at folk klager på lite innovasjon når spillene fremdeles er knakanes gode. Når det kommer til JRPG bryr jeg meg egentlig ikke så mye innovasjon, men mere om fortellingen og dens evne til å fenge meg. JRPG har vel aldri vært sjangeren for store fremskritt. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Når det gjelder JRPGs, så syns jeg de var bedre før i tida. Da var det mer fokus på historien, personene og følelser, mens nå er det er grafikkjag uten like. Sitter her og drømmer om et helt nytt Final Fantasy med World Map, god, gammeldags grafikk og en følelsesladet historie - det hadde vært no' Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det eneste JRPG sjangeren trenger er en god og saftig historie, sammen med en bra fortellermetode. Lost Odyssey er vell et eksempel på god gammeldags JRPG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg