Akrabra Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Virker tøft ihvertfall, gleder meg til å se mer, og med en oktober release kan det bli en av årets overraskelser, sammen med batman! ferdig med crackdown snart, et par bosser igjen. syns det var veldig mye av det samme, men helt greit til den pengen:) verdt det ihvertfall. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Det som er morsomt med Crackdown er og hoppe rundt! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Får se om jeg får skaffet meg et eksemplar av Crackdown selv til en billig penge, har vært nysgjerrig på tittelen lenge nå. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Irriterer meg litt over Mass Effect nå. Har spilt igjennom hele greia med Wrex og Garrus (helt siden det var mulig å ha dem med, men jeg får ikke achievementene for det. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Har slitt med det selv, eneste jeg har fått for er vel alliance og quarian! vet ikke om man må gjøre alt som finnes av oppdrag for å få det eller ei?! Lenke til kommentar
Apno Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Heisann, folkens. Har spilt litt Fallout 3 i det siste, men det er noen små ting som irriterer meg: Det lager når jeg går og hopper, og det fryser hele tiden. Er det Fallout 3-discen eller Xboxen sin feil? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Ang. de Mass Effect achievementsene, her er noen tips: (gjelder for alle selv om det kun står Ashley) Skjul Do A LOT of side quests. Don't worry if you get one ally first and later the other. You can get two per playthrough only. It is possible to get these achievements even before going to Ilos if you complete every possible side quest and all main missions. Bring Down the Sky DLC will also help. Refer to this thread for some insight to these achievements. Basic plan of attack for ally achievements: Complete Eden Prime Go to Citadel, talk to Council Find Harkin (Chora's Den), Garrus (Med Clinic) and Wrex (C-Sec) Take care of Fist (do not pick up his OSD!) Rescue Tali in the Wards Access Talk to Council, become Spectre Head to Therum and rescue Liara From here, you will have all the allies. Pick the two you want to use and use them for EVERYTHING. If you don't have an ally with decryption and need them to unlock a quest by hacking a computer, switch them in to receive the quest, then immediately go back and switch them out. Now with your two allies: Complete any possible Citadel assignment Complete any random space assignments (check this list and see which ones can be acquired simply by visiting a system or planet) Complete Bring Down the Sky missions (400MSP off the marketplace) Complete Noveria (do all assignments BEFORE leaving the arrival site) Complete Feros (do allassignments BEFORE leaving the arrival site) Go back to the Citadel and complete any assignments you started on Noveria/Feros Complete Virmire (do not kill Wrex!) Back to the Citadel once more You should have the achievements by now, but if you don't, head to Ilos and finish out the game. Many people got a few of the achievements (mainly Liara) at the very last mission. YOU DO NOT HAVE TO DO ANY COLLECTION ASSIGNMENTS FOR THESE ACHIEVEMENTS! -- These missions take forever, and they will help, but they are 100% not required to get ANY of the achievements, even Liara. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Irriterer meg litt over Mass Effect nå. Har spilt igjennom hele greia med Wrex og Garrus (helt siden det var mulig å ha dem med, men jeg får ikke achievementene for det. Det hjelper ikke å spille gjennom kun hovedoppdragene. Du må gjøre så mange sideoppdrag som mulig. Svært enkelt med de fleste, den vanskeligste er vel Liara. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Irriterer meg litt over Mass Effect nå. Har spilt igjennom hele greia med Wrex og Garrus (helt siden det var mulig å ha dem med, men jeg får ikke achievementene for det. http://masseffect.wikia.com/wiki/Ally_Achievement_Guide Bruk denne Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Greit, greit, tror jeg har fått svar nok nå. Skal kjøre igjennom på de to verste vanskelighetsgradene også. Gleder meg allerede! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Har begynt på hardcore nå ikke lett. Særlig med Vanguard som min class Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg hører at Mass Effect inneholder lesbiske aktiviteter. Er dette sant!? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hvis du spiller kortene riktig ja, men til stor skuffelse (regner jeg med) for deg og dine forhåpninger, er det ikke akkurat mye å se på. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Litt rumpe og sideboob. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Du kan jo bare se filmene på Youtube, tror det er en sensurert og en som ikke er sensurert Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Kan tenke meg mange nerder mistet jomfrudommen til den videoen, skal man dømme ut i fra mediedekningen det lille fise-klippet fikk. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Så den på Youtube nå. Imponerende til å være et spill! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Har du ikke sett Hot Coffee klippene? edit: Hvis det er selve sexen du tenker på, tenker du grafikk blir det vel noe annet. Endret 5. juli 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) De hadde da ikke sex. Da hadde det vært bannet fra Youtube. Her er klippet jeg så. HCG er da gammel nok til å se det. Endret 5. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg