Essem Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Om 360 versjonen kjører 720p 30fps mens PS3 versjonen kjører 640p 15fps så trur jeg det er en fasit om hva som ser best ut og kjører mest flyt. Man trenger ikke ha noen konsoller for å skjønne forskjellen da. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Du mener spill generelt?Hvis ** har mer FPS på 720p på PS3 enn det har på 360 med 600p er spillet best på PS3. Hvis ** har mer FPS på 720p på 360 enn det har på PS3 med 600p er spillet best på PS3. Skjønte ikke hva du mente. Men han over meg mente at det ikke er en fasit for hva som ser best ut. Selvfølgelig er mye av de grafiske subjektivt, noen foretrekker celshading, noen ikke. Men jeg mener det er en fasit for hva som ser best ut om et spill kjører høyere oppløsning og bedre flyt på den ene konsollen foran den andre. Jeg mente om det var en fasit på hvilken konsoll som var best. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Noen som har Wii, som kan anbefale meg noen gode spill? Gormers nevnte mange gode som er verdt å sjekke ut. Selv vil jeg også anbefale Super Paper Mario, Deadly Creatures, Excite Truck og Bully. Metroid Prime: Corruption kan kanskje også være verdt en titt, men selv likte jeg det ikke så veldig. Også er det mange spill på VC og WiiWare som er verdt å kjøpe Edit: The Conduit som kommer nå snart er vel også verdt en titt Endret 1. juli 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Ikke kjøp Metroid Prime 3, kjøp Metroid Prime triology da får du alle spilllene, og alle bruker Wiimoten perfekt og 480p støtte Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Slettet et innlegg som gikk ut på personangrep. Hold dere saklige. Har dere noe å ta opp med/om en bruker, ta kontakt med vedkommende eller en moderator via PM. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Noen som har Wii, som kan anbefale meg noen gode spill? Gormers nevnte mange gode som er verdt å sjekke ut. Selv vil jeg også anbefale Super Paper Mario, Deadly Creatures, Excite Truck og Bully. Metroid Prime: Corruption kan kanskje også være verdt en titt, men selv likte jeg det ikke så veldig. Også er det mange spill på VC og WiiWare som er verdt å kjøpe Edit: The Conduit som kommer nå snart er vel også verdt en titt Er ikke No More Heroes verdt å nevne? Day of Disaster? Har ikke spilt de selv men det ser ut som to solide titler, iallefall førstnevnte. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Slettet et innlegg som gikk ut på personangrep. Hold dere saklige. Har dere noe å ta opp med/om en bruker, ta kontakt med vedkommende eller en moderator via PM. Var ikke noe personangrep... var det vel? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Nevnte NMH i posten min snurreleif Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Nevnte NMH i posten min snurreleif Greit.. Bare vær sånn du Lenke til kommentar
Apno Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ikke kjøp Metroid Prime 3, kjøp Metroid Prime triology da får du alle spilllene, og alle bruker Wiimoten perfekt og 480p støtte Er den boksen der ute allerede? Leste noe om at den kom August. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Kommer nok i høsten en eller annen gang. Den tror jeg kjøper meg faktisk!! Må ha Metroid 1/2!! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Endelig fått litt tid til å gnome på crackdown, første kveld på en stund jeg får gamet. Sålangt sinnsvakt rått, seff bare hardpacka action hele veien, men det er artig og lvle systemet er stilig. gleder meg til å få spilt mer. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Kjøpt meg en PS3 nå, med Killzone 2 (som er jævlig heftig) og LittleBigPlanet er på vei i posten. Har dog problemer med å lage profil til PSN. Jeg får tasta inn land, språk og fødselsdato, men når jeg skal skrive inn mailen og passordet mitt så funker det ikke uansett hva faen jeg skriver. Hjølp? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 prøv med en hotmail som e-mail og passordet må inneholde minst 6 bokstaver og to tall tror jeg Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) prøv med en hotmail som e-mail og passordet må inneholde minst 6 bokstaver og to tall tror jeg er det passordet til mailen man skal skrive, eller et nytt passord man skal bruke til PSN? Prøvd å bruke en hotmail ja, og prøvd med fancy passord. Det står: "The sign-in ID (e-mail adress) or password is incorrect." Hva faen? Jeg holder jo på å lage accounten! =S Ooops, fant ut av det. "You do not meet the eligibility requirements for creating an account." Må visst late som om jeg er over 18^^ Endret 2. juli 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ooops, fant ut av det. "You do not meet the eligibility requirements for creating an account."Må visst late som om jeg er over 18^^ (Sorry 'bout OT, kill me if you want) Du er ikke over 18? Trodde du var rundt 20-23.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Han er sytten. Les profilen hans. Ble litt overrasket selv. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Hvorfor i allverden trodde dere jeg var så gammal? Føler ikke akkurat at jeg har gitt inntrykk av det her på forumet... On-topic: Killzone 2 er skamfett. Som en deilig blanding av CoD4 og Gears of War, med en dæsj space-Nazier. Awesome^^ Endret 2. juli 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 For min del var det avataren som gjorde at jeg tenkte at du var litt eldre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg