Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du mener spill generelt?

Hvis ** har mer FPS på 720p på PS3 enn det har på 360 med 600p er spillet best på PS3.

Hvis ** har mer FPS på 720p på 360 enn det har på PS3 med 600p er spillet best på PS3.

Skjønte ikke hva du mente. Men han over meg mente at det ikke er en fasit for hva som ser best ut.

Selvfølgelig er mye av de grafiske subjektivt, noen foretrekker celshading, noen ikke.

Men jeg mener det er en fasit for hva som ser best ut om et spill kjører høyere oppløsning og bedre flyt på den ene konsollen foran den andre.

 

Jeg mente om det var en fasit på hvilken konsoll som var best.

Lenke til kommentar
Noen som har Wii, som kan anbefale meg noen gode spill? :)

 

Gormers nevnte mange gode som er verdt å sjekke ut. Selv vil jeg også anbefale Super Paper Mario, Deadly Creatures, Excite Truck og Bully. Metroid Prime: Corruption kan kanskje også være verdt en titt, men selv likte jeg det ikke så veldig. Også er det mange spill på VC og WiiWare som er verdt å kjøpe :)

 

 

Edit: The Conduit som kommer nå snart er vel også verdt en titt :)

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
Noen som har Wii, som kan anbefale meg noen gode spill? :)

 

Gormers nevnte mange gode som er verdt å sjekke ut. Selv vil jeg også anbefale Super Paper Mario, Deadly Creatures, Excite Truck og Bully. Metroid Prime: Corruption kan kanskje også være verdt en titt, men selv likte jeg det ikke så veldig. Også er det mange spill på VC og WiiWare som er verdt å kjøpe :)

 

 

Edit: The Conduit som kommer nå snart er vel også verdt en titt :)

 

 

Er ikke No More Heroes verdt å nevne?

Day of Disaster?

 

Har ikke spilt de selv men det ser ut som to solide titler, iallefall førstnevnte.

Lenke til kommentar
prøv med en hotmail som e-mail og passordet må inneholde minst 6 bokstaver og to tall tror jeg

er det passordet til mailen man skal skrive, eller et nytt passord man skal bruke til PSN? Prøvd å bruke en hotmail ja, og prøvd med fancy passord.

 

Det står: "The sign-in ID (e-mail adress) or password is incorrect."

Hva faen? Jeg holder jo på å lage accounten! =S

 

Ooops, fant ut av det. "You do not meet the eligibility requirements for creating an account."

Må visst late som om jeg er over 18^^

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...