Laland Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Rykter om PS2 programvare-emulering på PS3 er virkelig i svingen om dagen. Det hadde vært veldig kos! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Kanskje jeg faktisk hadde fått meg en ps3 med Shadow of the Colossus da^^ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Du mener spill generelt?Hvis ** har mer FPS på 720p på PS3 enn det har på 360 med 600p er spillet best på PS3. Hvis ** har mer FPS på 720p på 360 enn det har på PS3 med 600p er spillet best på PS3. Skjønte ikke hva du mente. Men han over meg mente at det ikke er en fasit for hva som ser best ut. Selvfølgelig er mye av de grafiske subjektivt, noen foretrekker celshading, noen ikke. Men jeg mener det er en fasit for hva som ser best ut om et spill kjører høyere oppløsning og bedre flyt på den ene konsollen foran den andre. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jaaaa. Men du må jo si hva slags type spill du er ute etter. Super Smash Bros Brawl er genialt partyspill hvis du har flere "hardcore" gamere du kan spille med regelmessig. Lite som er mer moro hvis du har venner på besøk for meg i alle fall. Super mario Galaxy er et meget godt platformspill. Wario Ware smooth moves er et hysterisk og genialt partyspill. The Legend of Zelda: Twilight Princess er en av de beste "spillopplevelsene" mine i senere tid. SSX blur er verdt å sjekke ut hvis du liker SSX, Red Steel overraskende nok underholdt meg godt, men er ikke verdt å kjøpe hvis du ikke finner det ganske billig, Zack and Wiki er et greit pek og klikk tenkespill, Okami er en bra og original Zelda klone, No More heroes var overraskende underholdende. DLC spillet World of Goo er også veldig bra, og mario kart er et ganske bra spill som alle kan spille. Er flere spill som jeg ikke har spilt selvfølgelig, f. eks metroid prime 3, som er verdt å sjekke ut. Skal se om jeg finner noen av de spillene billig. Takk, Gormers! Noen her som har prøvd Madworld? Det fikk gode karakterer på alle mulige sider, men hvor lenge kan dere kose dere med det? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Np En viss brukeranmeldelse fikk meg nettopp til å endelig bukke under og kjøpe Dead Space, billig fra play.com selvsagt. Problemet er at jeg har crackdown liggende som jeg ikke har startet opp engang^^ Endret 1. juli 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Apno Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Dead Space er en av de bedre spillene jeg har spilt på en stund. Historien er litt slapp, men alt annet er helt rått! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Vurderer å kjøpe Dead Space på EB Games. 40,- hvis jeg bytter inn et annet spill - det er det vel verdt? Lenke til kommentar
Apno Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det er spørs, ettersom hvilket spill skal du bytte inn? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hmm.. av ting jeg aldri kommer til å røre mer, så har jeg blant annet Gudfaren 2, F.E.A.R Files og Amped 3. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hmm.. av ting jeg aldri kommer til å røre mer, så har jeg blant annet Gudfaren 2, F.E.A.R Files og Amped 3. Er det noen av dem kan du gjøre det, men Gudfaren koster ennå litt penger så der taper du litt. Bytt heller inn Amped 3 eller F.E.A.R. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Har noen billige achievements igjen å hente i Gudfaren, så ville nok ikke tatt det uansett. Det blir der til jeg har absolutt ingen ting annet å spille. Noen som vet om EB Games, Down Town, i Porsgrunn har noen GH:WT/Metallica igjen? Det tilbudet frister veldig. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Du kan jo bare ringe dem, men tror det er litt sent nå da. Telefon: 35512920 Endret 1. juli 2009 av Hagen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Får gjøre det. Gidder ikke ta turen opp for å komme tomhendt hjem igjen! Hvis noen lurer på hvorfor jeg har litt sterile poster idag, så er det fordi jeg ikke skal poste noen smileyer/uttrykksikoner i hele dag. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Vurderer å kjøpe Dead Space på EB Games. 40,- hvis jeg bytter inn et annet spill - det er det vel verdt? Etter min mening er Dead Space et av fjorårets få spill som er verdt den fulle prisen. Så ja, for 40 kroner er det definitivt et godt kjøp, spesielt hvis du gjør deg ferdig med Gudfaren spillet først. Endret 1. juli 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Apno Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg er litt trøtt fordi jeg ikke har sovet på en stund, men står det her at jeg ikke kan kjøpe spill i butikkene, eller nettsiden? http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...emplate=content Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Nå i den siste uken har jeg spilt PS3 og 360 i stuen og er blitt vandt med lyd fra Tven. Igår tok jeg opp PS3en på rommet og fyrte opp Killzone 2 med hjemmekinoen, fikk helt bakoversveis når jeg hørte forskjellen. 5.1 i denne generasjonen er et must, og HDTV såklart Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Jeg er litt trøtt fordi jeg ikke har sovet på en stund, men står det her at jeg ikke kan kjøpe spill i butikkene, eller nettsiden?http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...emplate=content Det betyr at du ikke kan bestille fra nettbutikken. Endret 1. juli 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Apno Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Nå i den siste uken har jeg spilt PS3 og 360 i stuen og er blitt vandt med lyd fra Tven. Igår tok jeg opp PS3en på rommet og fyrte opp Killzone 2 med hjemmekinoen, fikk helt bakoversveis når jeg hørte forskjellen. 5.1 i denne generasjonen er et must, og HDTV såklart HDTV er et must, men klarer meg uten høytalere. Mor og far liker det stille her i gården. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg bor jo hjemme selv, men har ganske så bra høy lyd av og til Det rister noe skikkeligt når jeg skyter i Killzone 2 ja!! Men skrur det lille ekstra når ingen er hjemme!! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hvor fikk du vite at det kommer ny MP Beta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg