Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er helt frelst av mulighetene man har med en PS3 og en PSP

Kan ta av og på konsollen fra PSPen, og du kan starte opp musikken fra PSPen til PS3 viss du har sanger inne på PS3en. Og være på PS3en uten å ta på Tven :). Litt lettere å fyre opp musikken med enkle knappetrykk fra min PSP!! :D. Da må bare hjemmekinoen være på så frå jeg lyd fra anlegget uten å selv være på rommet!! Satan så glad jeg er!!

Helt konge!!

PS3 som connecter opp til PSP er win!!! :)

Lenke til kommentar

Hva er vitsen å ha DS3 nede i stuen mens PS3en er på rommet og det har jeg testet og det funker ikke

Bruker også Tversity gjennom pcen til PSPen, enda mer godsaker

Og nei det kan du ikke gjøre med DS3 kontrollen, fordi det er ingen meny på home knappen som sier play music :) eller noe slikt

Navigere uten å ha tven på er ikke like lett nei...

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Gratulerer :)

Du kommer ikke til å angre!!!

Bra noen har alle, så det blir lettere for diskutere om spill og diverse til alle maskinene ;)

Har du PSP og DS da? Dem og teller inn i denne generasjonen vet du hehe :p

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Bra noen har alle, så det blir lettere for diskutere om spill og diverse til alle maskinene ;)

så man må ha de 3 nåværende stasjonære konsollene for å ha gode synspunkter?

Lenke til kommentar

Litt lettere å se sannheten når man har alle da :)

Dumt å basere seg på å diskutere hva er positivt og negativt om en maskin når man ser at en person tar feil, og dem med flere maskiner ser hva som feiler og hva som er positivt med maskinene sine

Lenke til kommentar

Sannheten? Det er vel ikke en sannhet, eller har du smugtittet i fasiten, Toman? Nå er jeg eier av nesten alle konsollene, men jeg foretrekker Xbox, akkurat slik du foretrekker PS3. Det er ikke en fasit på hva som er best.

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Har PSP, men ikke DS. Bare jobbe litt så har jeg den også, Toman. :)

Lenke til kommentar
Om 360 versjonen kjører 720p 30fps mens PS3 versjonen kjører 640p 15fps så trur jeg det er en fasit om hva som ser best ut og kjører mest flyt.

Ikke start en fanboy-krig nå..

Hah? Hva snakker du om?

Der var jeg litt kjapp ser jeg. Jeg så ikke ordet "versjonen".

Hva mente du med setningen da? Jeg trodde du mente konsollene i seg selv.

Lenke til kommentar

Jaaaa. Men du må jo si hva slags type spill du er ute etter.

Super Smash Bros Brawl er genialt partyspill hvis du har flere "hardcore" gamere du kan spille med regelmessig. Lite som er mer moro hvis du har venner på besøk for meg i alle fall.

Super mario Galaxy er et meget godt platformspill.

Wario Ware smooth moves er et hysterisk og genialt partyspill.

The Legend of Zelda: Twilight Princess er en av de beste "spillopplevelsene" mine i senere tid.

SSX blur er verdt å sjekke ut hvis du liker SSX, Red Steel overraskende nok underholdt meg godt, men er ikke verdt å kjøpe hvis du ikke finner det ganske billig, Zack and Wiki er et greit pek og klikk tenkespill, Okami er en bra og original Zelda klone, No More heroes var overraskende underholdende. DLC spillet World of Goo er også veldig bra, og mario kart er et ganske bra spill som alle kan spille.

Er flere spill som jeg ikke har spilt selvfølgelig, f. eks metroid prime 3, som er verdt å sjekke ut.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...