Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Er bare glad å få solgt maskinen og glede Laland som vil ha den :), og jeg har siklet på en ny veldig lenge :w00t:

Godt du skal skaffe dem spillene Laland, er noen heftige opplevelser du får framover ja!!

Har enda ikke fullført Killzone 2 sin SP så den har jeg spilt i 15 timer snart og det er mye. Helt rått fps-spill mener jeg!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rundet akkurat Siren: Blood Curse. Veldig bra spill, men skummelt var det desverre ikke slik som jeg håpet. Var først helt på slutten det ble litt skummelt da

du ble jaget av maggotshibitoen og du må komme deg unna før den får tak i deg.

Men vil anbefale spillet, for det var artig, til tross for litt klønete kontroll.

Lenke til kommentar

Med èn gang jeg så dette innlegget sendte jeg en PM til Toman hvor jeg spurte om prisen. Tenkte noe rundt 2k+ hadde vært en fin pris, men når han sa 1500 kunne jeg ikke si nei. Veldig fornøyd! Gleder meg til å prøve litt Linux igjen, sammen med F@H og de andre mulighetene til PS3. Må få rasket med meg noen spill også, neste gang jeg snubler over noe godt. :-)

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Med èn gang jeg så dette innlegget sendte jeg en PM til Toman hvor jeg spurte om prisen. Tenkte noe rundt 2k+ hadde vært en fin pris, men når han sa 1500 kunne jeg ikke si nei. Veldig fornøyd! Gleder meg til å prøve litt Linux igjen, sammen med F@H og de andre mulighetene til PS3. Må få rasket med meg noen spill også, neste gang jeg snubler over noe godt. :-)

Bra du ble fornøyd med prisen!!!

Jeg var faktisk fornøyd selv med å få den til 1500kr så ;)

Skaffer meg en 80GB imorgen for 2500kr!! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...