Odovacer Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Håper de holder det de sier, for det kan gjøre høsten litt mindre kostbar. Rekker tross alt å bli ferdig med ett spill på en uke, å da er det bare å bytte inn i ett nytt:) Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Tja, det spørs jo hvordan du prioriterer Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Gikk innom spaceworld i Trondheim her en dag, bare for å se etter noen nye spill. Snakket litt med en av de som sto i kassen, snakket om at prisene var ganske høye, og særlig på nye spill hvor enkelte tar over 600 for konsollspill. Da fortalte han at hele Spaceworld-kjeden har begynt å ha "tilbud" på nye konsollspill, slik at de ikke skal koste mer enn 499,- den første uken de er på markedet. Såg blant annet at de hadde prototype til 499, og plakat om Overlord 2 til 499,- Hvis de klarer å opprettholde den nye prisretningen kan det se ut som at den kan være vært det å ta turen innom en gang i blant Ja så det sto i sånn reklame jeg fikk i posten i dag, bra hvis det der fortsetter^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Nå pleier jo Elkjøp å selge stortitler for 399,- den første uka da, men det virker som at de kan være selektive på hva de kaller stortitler. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Begynner å bli redd for Wiien min nå. I det siste har den laget mye mer bråk enn den pleier og på alle spillene kommer det masse forskjellige små pixler med farger på. Nå senest med Bully. Kan ikke se noe særlig med riper untatt en liten en ytters på discen, men den kan jo ha vært der fra før. Glemte å sjekke. Ivertfall veldig irriterendes med alle disse fargete pixlene som kommer mens jeg spiller. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Begynner å bli redd for Wiien min nå. I det siste har den laget mye mer bråk enn den pleier og på alle spillene kommer det masse forskjellige små pixler med farger på. Nå senest med Bully. Kan ikke se noe særlig med riper untatt en liten en ytters på discen, men den kan jo ha vært der fra før. Glemte å sjekke. Ivertfall veldig irriterendes med alle disse fargete pixlene som kommer mens jeg spiller. Høres ut som maskina di har blitt for varm og dermed fått varmeskader på gpu muligens. Den må nok til service for reperasjon eller bytting av hele maskina. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Var det jeg var redd for, at den må på reperasjon, for jeg husker ikke hvor den er kjøpt. Tror muligens det er platekompaniet. Men er det ikke litt rart at den har fått varmeskader når den står fritt på gulvet og får mye luft? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Si hva du vil Rockstar, men dette er Max Payne: Dette er Uncharted med Bruce Willis i hovedrollen: Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Litt av en forskjell ja. Det blir sikkert et bra spill, men har ingenting med Max Payne å gjøre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg ser på det nye Max Payne spillet som jeg ser på Call of Duty serien. Samme navn, men totalt forskjellige spill. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ganske god sammenligning det. Samme navn men en annen utvikler. Dog er det denne gang fra èn knallutvikler til en annen i en mye mer profillert grad. (Remedy>Rockstar, Infitiy Ward>Treyearch) Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Fallout 1+2 --> Fallout 3 God sammenligning. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Det er slik som dette jeg har det på Wiien nå, bare ikke fullt så mye Får vel bare finne ut hvor jeg har kjøpt den og få sendt den inn så fort som mulig, før det blir like gale som i videoen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Det som er med min Wii er at den av og til ikke vil være i humør til å lese CDer. Den vil ofte lage en litt rar lyd da, og maksinen vil riste mer enn vanlig, og etter noen minutter spilling gi meg en feilkode-skjerm. Og da hjelper det ikke å slå maskinen av og på osv, men prøver jeg en dag senere så går det ofte bra. Har ikke levert den inn enda pga to grunner 1: Har ikke kvittering siden de glemte å gi meg det (jeg trodde jeg fikk kvittering, men det var for forhåndsbestillingen). 2: Hvis jeg sender den inn så kan det godt hende de sletter det som ligger på den. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Fikk trossa varmen idag til spilling, spilte ca 3 timer PS2 . Resten av dagen var det FIFA 09 og Infamous det gikk i!!! Spill som Kingdom Hearts, God Of War, Legacy Of KaiN, Metal Gear Solid 3 Substance Dem spillene gjør jeg vurderer sterkt en PS2 til meg selv, lånte bare bror min sin Endret 24. juni 2009 av Toman Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Fikk du spillt alle de spillene på 3 timer? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Var bare dem PS2 spillene jeg fikk presset inn 3 timer, mens dem spillene til PS3 og 360 fikk jeg bare inn par timer Si ca 53 min pr. spill til PS2 Mens alene Infamous godt over 1 time og FIFA ca 6 kamper Var minimalt spilling fra min side det... Imorgen blir det opptrapping viss det ikke blir for varmt på rommet Endret 24. juni 2009 av Toman Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Har "heldigvis" solen inn på rommet mitt kun fra den står opp til rundt 6 tiden, før jeg igjen treffer på den rundt 7-8 tiden på kvelden, så har et godt og kjølig rom. Nederste etasje hjelper selvsagt også på. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Toman: Kanskje Finnmark er noe for deg som hater varme og elsker spill? Kaldt som juling, og fratrekk i skatten som kan brukes på å kjøpe flere spill Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Andre som plukket opp Ghostbusters igår? Har spilt endel timer nå og er MEGET overasket over at det er så bra som det faktisk er! Det er noe kaotiskt til tider men så langt er vel dette årets store overaskelse for meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg