Lakus Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Oh, please. Til og med Saints ROw 2 banka GTAIV på spillbarhet. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Agreed. GTA IV er det spillet som har skuffet meg mest denne generasjonen, hvertfall i forhold til forventninger. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 GTA: San Andreas FTW! GTA: IV FTW!! Aww.. de er søte når de er små :3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Vel, Lakus, ser ut som om du får litt moro ut av denne generasjonen alikevel. :-) http://brutalgamer.com/?p=8851 Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Tror, nei eg veit dette her blir en sommer uten mye spilling faktisk. Er andre ting som må prioriteres heile veien ut føler eg Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Da er vi 2. Har allerede begynt å dabbe av. Satser å få noen timer med BF1943, men det er alt. Får vente til vintern, når det regner ute <_< Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Skal ut å reise, og vurderer å ta med meg DSen, må da ha et nytt spill, kun et! Hvilket vil dere da anbefale? Har Super Mario Bros til DS. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Sommeren her blir også priotert helt annerledes! blir masse turer og forbedringer til store forandringer til høsten, både personlig og på yrkesiden:) så alt i alt blir det spennende, blir litt spilling ut juni. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Skal ut å reise, og vurderer å ta med meg DSen, må da ha et nytt spill, kun et! Hvilket vil dere da anbefale? Har Super Mario Bros til DS. Vil anbefale Zelda: Phantom Hourglass. Det har litt varighet også Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Etter å ha fått spilt altfor lite, har jeg endelig begynt å spille litt igjen. Regner med at det blir litt på kveldstiden etter at trening, venner og annet er prioritert. Da kan man spille med en god følelse og en god samvittighet. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Til dere drittsekker som ikke liker GTA IV: GTA IV årets spill 2008 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Kvalitet og underholdningsverdi er nå to vidt forskjellige målestokker da. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Elsker gta 4 sin historie og setting, men hater det latterlige sandbox forsøket! Forgjengerene er bedre på det og San Andreas er egentlig nydelig på alt:) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Tror, nei eg veit dette her blir en sommer uten mye spilling faktisk. Er andre ting som må prioriteres heile veien ut føler eg Majoriteten av fristende spill kommer ikke før på slutten av sommeren uansett. Mitt tips? Nyt sommeren og bli brun Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Noen som har merket at lyden blir feil når en karakter sier et ord med "s" i telltale spilla? Trodde det var noe med pcen min, før jeg spilte wallace and gromit demoen til XBLA. Irriterte meg når jeg spilte sam and max xD Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Skal ut å reise, og vurderer å ta med meg DSen, må da ha et nytt spill, kun et! Hvilket vil dere da anbefale? Har Super Mario Bros til DS. Vil anbefale Zelda: Phantom Hourglass. Det har litt varighet også Blir enten Zelda: Phantom Hourglass, Chrono Trigger eller GTA: Chinatown Wars. Plukker trolig bare opp det som er billigst her i byen, med mindre et av de har veldig mye lengre varighet.. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 GTA: San Andreas FTW! GTA: IV FTW!! Aww.. de er søte når de er små :3 Men de blir store sååå fort Nei, blir ikke mye spilling i sommer tror jeg. Sommer og sol, jobb og avslapping, og jenter og BBQ står på sommerens meny Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Fikk skaffa meg Ninja Gaiden Dragon Sword, Viva Pinata POcket Paradise, Final Fantasy IV og Sonic Rush til Nintendo DS Og fikk klokket inn nesten 3 timer med bare å spille Daxter og God Of War Chains Of Olympus til PSPen :D Jeg kommer til å spille mest mulig om sommeren da jeg er ikke så glad i sommer, hater å ha det varmt og sitte å svette som faen ute Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Sitte ute i sola er deilig synes nå jeg, spesielt når du går inn på kvelden og kan sette deg foran skjermen med litt brus og digg. Men det er et hat hvis rommet er varmt.. http://www.dinside.no/816840/logitechs-tra...til-guitar-hero http://blog.logitech.com/2008/10/23/new-pr...-playstation-3/ To fine gitarer for de spesielt interriserte. Koster rundt 1800 kr kun for gitaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg