bear^_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Litt sånn oppover leggen til kneet bare, ikke mye ^_^ Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 da får folk slutte å forkorte age of conan med aoc også, for den tilhører assasins of creed! Det var dagens Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Uncharted (det har du sikkert) Nei, Tror ikke jeg får lov. Det er blodig og det handler mest om skyting Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Spill etter at foreldrene dine har lagt seg. Husker jeg og en kompis spile GTA 2 hos ham. Vi måtte lukke vinduet hver gang faren hans kom opp. Endret 6. februar 2009 av drugiS Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 oops.. litt fjern idag jeg.. bare litt Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Sikkert for mye Assasins of Creed niggle Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Spill etter at foreldrene dine har lagt seg. Husker jeg og en kompis spile GTA 2 hos ham. Vi måtte lukke vinduet hver gang faren hans kom opp. Joa, Men da må jeg jo ha det først. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Sikkert for mye Assasins of Creed niggle Heller for lite.. Har det liggende her, uåpnet foreløpig. Har spilt endel hos en kompis.. Aner ikke hva jeg surra med i stad. hehe.. Runda Prince of persia igår og har begynt på call of duty 4 campaignen på nytt.. Får vel fyre opp Tomb raider underworld snart.. Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Vel se det på den lyse siden, du er herved med i førsteposten på nyopprettet gullkorn tråd samt du underholdte mange brukere her på forumet. Be proud of yourself Lenke til kommentar
KimS Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Har blitt for lite spilling i det siste altså, har lyst til å tilbringe litt kvalitetstid men ps3'en nå. Heldigvis er det helg og det kommer en rolig uke nå. Dermed kan jeg gå til innkjøp av noen nye spill og storkose meg fremover. Ah, det er til å bli glad for Endret 9. februar 2009 av KimS Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Har blitt mange galne runder World at War i dag altså...mulig det blir fleire utover natten! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Lurer på hvor mye jeg kan få for Rock Band drums til Xbox 360, brukt en gang. Var ikke så gøy med trommer, og nå tar settet bare plass. >_> Endret 7. februar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Prince of persia DLC kommer snart. Skal vist være vanskeligere enn spillet var, og ha ca en ny ting av alt (ny move, ny fiende etc). Skal vist utspille seg etter slutten av spillet, så dette blir interessant. Endret 7. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Må forte meg å bli ferdig med spillet da. Litt off topic; men du har vell ikke 600 TB? tenker på signaturen din. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Hvorfor skulle jeg ikke det? Har jo også 50 tommer Dell new dimension - 4 voodoo extreme gpu cards - 16*2 Dance Dance Revoluton Mb Ram - Prosessor fra rimi.... Skjul Nei , har en ganske gjennomsnittlig harddisk på 250 gig Endret 7. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
KimS Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Hvorfor skulle jeg ikke det? Har jo også 50 tommer Dell new dimension - 4 voodoo extreme gpu cards - 16*2 Dance Dance Revoluton Mb Ram - Prosessor fra rimi.... Skjul Nei , har en ganske gjennomsnittlig harddisk på 250 gig La ikke merke til den signaturen før nå jeg, ganske så morsom egentlig. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Hahaha Prosessor fra rimi... jaja Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Hehe takker. Fullførte endelig Ghost recon adwanced warfighter... Sammen med Rainbows six vegas er de et av de mest overhypa spilla til xbox IMO. Fulle av bugs og dårlig AI... Endret 9. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg prøver for tiden Valkyrie Profile til PS1. Er ikke så gale, dog har jeg ikke spilt så lenge. Masse lydeffekter fra Star Ocean 2: The Second Story, men så er det jo samme utviklere (tidligere Enix, nå Square-Enix). Ganske artig mekanikk i slåssingen. Spiller forøvrig på Emulator (har ikke tv så spiller ikke på PS2en) med litt juksekoder da jeg bare er interessert i historien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg