Gormers Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Har opplevd det laland sier, pluss å få personen som er "flagget" til å stå oppå meg og ikke falle ned uansett om jeg ruller eller sprinter osv, å sette meg fast oppå biler, sette meg fast i trappegelendere, at fyren jeg styrer ikke vil skyte våpnet sitt, at fyren jeg styrer ikke vil bevege seg, bare rulle, og at fyren ikke vil forlate cover eller motsatt. Jeg har ikke spilt så veldig mye engang. Klagingen jeg skrev var ikke noe "angrep" mot å ha en egen gears tråd og at folk snakker om det osv btw, selv om jeg skjønner det er litt kjipt det Kenneth sa. Endret 18. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Er helt enig i det siste du skriver der, det er altfor mye snakk om Gears 2 på forumet.Føler jeg kun leser om Gears 2 når jeg er inne på diverse tråder. Og jeg synes det er for mye prating om Playstation 3 her (for the sake of argument), kanskje vi skal forby det? Det blir mye snakket om fordi det er godt likt. Sist jeg sjekket er det ikke uvanlig at populære ting blir ofte diskutert? Rybak, ABBA, Killzone 2 og Ringenes Herre har alle hatt sine five seconds of fame. Husker fremdeles når jeg laga den "store Okami-tråden" når det spillet kom ut, den tråden ble sletta av moderatorene fortere enn lynet. "Vi trenger ikke en tråd for hvert spill som kommer ut" var beskjeden til meg... Da kan man like så godt slette 75% av alle trådene på forumet nå, og man kan starte med Gears of War 2 kafeen Jeg har aldri sett noen Gamer.no moderatorer slette en tråd, og jeg tviler på at din ville vært den første. Og uansett så ville jo ikke det at den tråden ble slettet vært noe argument for å stenge andre tråder om større spill. Større spill har flere tilhengere og større diskusjoner, og har naturligvis ofte både større og flere tråder. Uansett så virker det som at Gears 2 er Jesus oppstandelse hos mange her. Spillet er ikke så fantastisk... Ekstremt bugga på online er ihvertfall fakta! Det er vel ingen her som ved sine fulle fem våger å påstå at Gears of War, verken eneren eller toeren (selv om eneren er sinnsykt deilig) er perfekte. Og om det er bugget eller ikke har ingenting med mengden prat å gjøre. Det er mange personer som liker spillet, og da vil det bli mye snakket om. Det blir ikke snakket om fordi det er upopulært Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Kjøpte Medal of Honor fra PSN i går. Har vel ikkje spillt det siden det kom til PS1, men eg er imponert over kor morro det fortsatt er. Utrolig deilig steming i dette spillet er, velig bra ambient lyder som virkelig setter en spiss på atmosfæren Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Apropo PSN, er det noen planer om God of War 1 og 2, Shadow of the Clossus og Ico på PSN? For om det ikke er det ser jeg meg nødt til å handle Playstation 3 med bakoverkompatibilitet på QXL eller Finn.no, noe jeg egentlig ikke er så veldig komfortabel med. Er så mange gode PS2 spill der ute som jeg vil ha, men jeg orker ikke ha en PS2 + en PS3. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg synes Sony dret på draget når de fjernet PS3 med bakoverkompabilitet. Spesielt når 360 gjør det dårlig på det området (Min mening). Vi snakker STC, ICO, MGS 2 og 3, GoW 1 og 2, osv. Jeg har ingen problem med å kjøpe gamle spill. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 hadde det vært noe problem hvis dere hadde lagt til LED TV på pollen? syns det hadde vært fett hvis FF8 og ff9 hadde kommet ut på psn også,da kunne jeg spilt ff7-ffx-2 på ps3'n min:D Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Trodde denne tråden som andre nevnet bare snakkiss om PS3, noe som ikke stemmer. Men siden det heter konsoll kafe så kan man diskutere rundt en eller flere konsoller. Ikke bare fokus på en hele veien... Gears Of War 1 for min del har den beste onlindelen på Xbox Live Resten orker jeg ikke nevne B) Tror faktisk jeg kjøper en PS2 eller Ipod Touch denne helga, for se hva dem har inne Ender nok opp med en PS2 Slim pga prisen!! Fikk spilt litt Tekken Dark Ressurection til PSP, jammen det var deiligt å spille Tekken igjen Endret 18. juni 2009 av Toman Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Trodde denne tråden som andre nevnet bare snakkiss om PS3, noe som ikke stemmer.Men siden det heter konsoll kafe så kan man diskutere rundt en eller flere konsoller. Ikke bare fokus på en hele veien... I'm sorry, what? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Samma med meg som med Lakus. En kan lure på hvor dyrt det var for sony å sette inn den bakoverkompatibelitetstingen de hadde i PS3. Jeg kommer til å kjøpe maskinen før eller senere, hvis dette var med nå så ville jeg ha vært mye mer trukket mot å kjøpe maskinen. Jeg har ikke særlig interesse av å ha en maskin med litt kort ledning til kontrollen som jeg må kjøpe ny bildekabel til for å kunne ha akseptabelt bilde på TVen (kommer til å bli nødt til å bytte på ledningene bak også). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 En bakoverkompatibel maskin med to kontrollere, forseglet Resistance og en USB kabel til en kontroller for 3500kr. Burde jeg være så fornøyd som jeg føler meg med det? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) You fuck you bitch. Fant du virkelig det på nettet? Trodde disse var kjempedyre siden det virker som alle vil ha tak i dem. Endret 18. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg burde tydeligvis være det De fleste ser ut til å ta 4000kr + for dem iallefall. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Hva synes folket om den 1. år gamle traileren her? Jeg synes at svenskene kan sin rave Traileren får spillet til å se så lett ut... Endret 18. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Sykt bra den traileren passet til musikken, spesielt på 0:56 når han skøyt i fritt fall o_O Selve låta minnet meg litt om The Destroying Angel, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Alle gamere i Sørlandsområdet bør ta turen innom Expert Sørlandsparken på ryddesalget der. PSP med Buzz til 1000,-, PSP-spill til 15,-, PS3-spill fra 100,-, Wii-spill fra 100, 360-spill fra 100, halv pris på alle dvd-bokser, osv Orket ikke skrive det i alle trådene om billig spill, så kom her istedet Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Alle Expert-butikker har ryddesalg for tiden. Tenker jeg stikker innom den nærmeste butikken i morgen og ser om jeg finner noe Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg synes Sony dret på draget når de fjernet PS3 med bakoverkompabilitet. Spesielt når 360 gjør det dårlig på det området (Min mening). Hadde de ikke gjort det hadde PS3 fortsatt kostet 4-5000 kroner. Og Lakus: Ja, det er et godt kjøp Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hadde de ikke gjort det hadde PS3 fortsatt kostet 4-5000 kroner. Etter min mening kunne de iallefall ha tatt vare på en modell som hadde hatt bakoverkompatibilitet slik at de som føler de trenger det (sånne som meg) kunne fått det uten å kjøpe brukt. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det kan jeg slå meg enig på, ingen tvil! men faktum er at de solgte ikke godt nok med den stive prisen, de måtte senke og måtte kutte noe. Btw gratulerer med et bra kjøp:) Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 hadde det vært noe problem hvis dere hadde lagt til LED TV på pollen? Når man snakker om LED på TVer vil det si at TVen er en "helt vanlig" LCD TV som er bakgrunnsbelyst med LED og ikke lyst opp på den "gamle" metoden. Altså det er en helt vanlig LCD-TV med LED backlight. OLED derimot, det blir noe annet. Og for ikke å snakke om et klarer bilde, trodde nesten ikke mine øyne når jeg såg hvor klar en LED TV var. Det var rett og slett helt sinnsykt. Kunne godt ha lagt den inn i pollen, men da blir det vel noe rot med at hvis du har stemt før så kan du ikke stemme igjen osv. (tror jeg) Uansett på tide med en ny poll, tar imot forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg