Gormers Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Brawl er veldig moro ja. Veldig godt partyspill som er uendelig moro så lenge du ikke tar alt så veldig seriøst. Det betyr ikke at man ikke kan være pr0 i spillet samtidig. Morsomt når random stuff skjer og, derfor spiller jeg bare random maps med vanlige våpen, og rullerer på karakterene jeg er. Endret 17. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Om noen med PS3 og Wii som vurderer Brawl, kjøp heller Rag Doll Kung Fu fra PSN. Mye råere enn Brawl etter min mening. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 http://www.thebitbag.com/2009/06/17/biosho...on-get-bundled/ Bioshock og Oblivion bundle, hvis det ikke er en god deal så vet ikke jeg! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 http://www.thebitbag.com/2009/06/17/biosho...on-get-bundled/ Bioshock og Oblivion bundle, hvis det ikke er en god deal så vet ikke jeg! Stilig! Vil ha. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Bioshock koster 99,- på Lefdal og Elkjøp, mens Oblivion Game of the year koster ca 100,- + frakt fra utlandet. Da håper jeg denne bundlen lander på under 200,- Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Brawl er det feteste partyspillet på Wii da! Er bare viktig å holde deg unna tourneyfagmentaliteten. Hvis man spiller Brawl med "No items - fox only - final destination" så blir det selvfølgelig fort kjedelig. Ja, det er klart. Men nå har jeg spilt de tidligere spillene i serien veldig mye, og det var kanskje det som gjorde at jeg følte at det manglet noe ekstra i forhold til de tidligere spillene. Sette fingern på hva det akkurat var kan jeg derimot ikke gjøre. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ja, det er klart. Men nå har jeg spilt de tidligere spillene i serien veldig mye, og det var kanskje det som gjorde at jeg følte at det manglet noe ekstra i forhold til de tidligere spillene. Sette fingern på hva det akkurat var kan jeg derimot ikke gjøre. Hva defineres som veldig mye? Spilte skiten ut av både orginale SSB til N64 og Melee til GC som liten^^ Skjønner ikke hva som kan mangle i Brawl, bortsett fra at det ikke var noe spesielt nytt? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ikke særlig pent kover til den bundelen. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 helt ufattelig unødvendig egentlig! men hvis den blir billig er det 2 supre spill ihvertfall! ingen tvil Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 For dem som har tilgode å prøve noen av spillene så er det ikke tvil. Har ingen av dem til PC, så kan fort kaste meg over den for å oppleve spillene under de beste tekniske innstillingene. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 haha, så fett. Dj Shadow har vært med på å utvikle Dj hero.. http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=565790 Dj shadow er jo faen meg gud.. (vedder på at det er under 3 mennesker som har hørt om han her Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ja, det er klart. Men nå har jeg spilt de tidligere spillene i serien veldig mye, og det var kanskje det som gjorde at jeg følte at det manglet noe ekstra i forhold til de tidligere spillene. Sette fingern på hva det akkurat var kan jeg derimot ikke gjøre. Hva defineres som veldig mye? Spilte skiten ut av både orginale SSB til N64 og Melee til GC som liten^^ Skjønner ikke hva som kan mangle i Brawl, bortsett fra at det ikke var noe spesielt nytt? Så mye at jeg absolutt ikke trenger å prøve å telle timer Nei, trenger ikke være mer enn det. Kan rett og slett bare være at jeg har blitt eldre, eller rett og slett føler at "dette har jeg spilt altfor mye fra før av." For all del, ikke noe dårlig spill, bare ikke helt mitt spill.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hva går Bioshock og Obvilion ut på? Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har begynt for fullt på Resident Evil 5 nå, og er egentlig veldig skuffet. Lenge siden jeg har vært såpass frustrert av et spill, Sheva er mer hjernedød enn zombiene jeg støter på i spillet! Blir faen meg gal i hodet selv av å spille dette her nå!!! At Capcom har klart å ødelegge denne serien, etter det at de revolusjonerte den med det fantastiske RE4, klarer jeg ikke å svelge... Off!! Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Fikk Beijing 2008 idag, makan til drittspill skal du lete lenge etter.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Spill coop! RE5 er et godt spill, og i coop er det en veldig solid opplevelse. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 I dag fikk jeg en PLaystation 2 av en kompis som har byttet den ut med en nyere konsoll. Supahappy Lakus is. Nå er det bare å kjøpe seg Shadow of the Colossus, God of War I og II. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 ikke glem Ico og MGS serien, Lakus! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 ...og Sly 1/2/3. Noted. ikke glem Ico og MGS serien, Lakus! De har jeg spilt nesten til døde, men du har rett i at de er must-have spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg