Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Brawl er veldig moro ja. Veldig godt partyspill som er uendelig moro så lenge du ikke tar alt så veldig seriøst. Det betyr ikke at man ikke kan være pr0 i spillet samtidig. Morsomt når random stuff skjer og, derfor spiller jeg bare random maps med vanlige våpen, og rullerer på karakterene jeg er.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Brawl er det feteste partyspillet på Wii da! Er bare viktig å holde deg unna tourneyfagmentaliteten. Hvis man spiller Brawl med "No items - fox only - final destination" så blir det selvfølgelig fort kjedelig.

Ja, det er klart. Men nå har jeg spilt de tidligere spillene i serien veldig mye, og det var kanskje det som gjorde at jeg følte at det manglet noe ekstra i forhold til de tidligere spillene. Sette fingern på hva det akkurat var kan jeg derimot ikke gjøre.

Lenke til kommentar
Ja, det er klart. Men nå har jeg spilt de tidligere spillene i serien veldig mye, og det var kanskje det som gjorde at jeg følte at det manglet noe ekstra i forhold til de tidligere spillene. Sette fingern på hva det akkurat var kan jeg derimot ikke gjøre.

Hva defineres som veldig mye? Spilte skiten ut av både orginale SSB til N64 og Melee til GC som liten^^

Skjønner ikke hva som kan mangle i Brawl, bortsett fra at det ikke var noe spesielt nytt?

Lenke til kommentar

Hva defineres som veldig mye? Spilte skiten ut av både orginale SSB til N64 og Melee til GC som liten^^

Skjønner ikke hva som kan mangle i Brawl, bortsett fra at det ikke var noe spesielt nytt?

Så mye at jeg absolutt ikke trenger å prøve å telle timer :p Nei, trenger ikke være mer enn det. Kan rett og slett bare være at jeg har blitt eldre, eller rett og slett føler at "dette har jeg spilt altfor mye fra før av." For all del, ikke noe dårlig spill, bare ikke helt mitt spill..

Lenke til kommentar

Har begynt for fullt på Resident Evil 5 nå, og er egentlig veldig skuffet. Lenge siden jeg har vært såpass frustrert av et spill, Sheva er mer hjernedød enn zombiene jeg støter på i spillet! Blir faen meg gal i hodet selv av å spille dette her nå!!! At Capcom har klart å ødelegge denne serien, etter det at de revolusjonerte den med det fantastiske RE4, klarer jeg ikke å svelge... Off!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...