Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Merkelig at noen folk kan klage på at jeg skriver mye likt... Det er jo bare sannheten og håper noen forstår :)

Jeg står fortsatt på mitt 360en er litt for mye "låst" til egen hardware, hadde den vært mer åpen for 3partstøtte med tilbehør som for eks Logitech G25 så hadde konsollen vært like bra som PS3 på det område!!!

Blir så bra å få en PSP siden nå er det skikkelig spilltørke :D

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.destructoid.com/how-prototype-i...us-135979.phtml

"Apparently, Cole is supposed to be a superhero, which doesn't explain why, exactly, he's an utter pussy who couldn't hold his own in a fight against Anne Frank. While Mercer is able to take on an entire army, a special forces group, and a city full of infected mutations at the same time, Cole struggles against junkies and hobos, barely able to defend himself against a few druggies dressed in trashbags. It's disgustingly pathetic."

Hohoho^^

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
http://www.destructoid.com/how-prototype-i...us-135979.phtml

"Apparently, Cole is supposed to be a superhero, which doesn't explain why, exactly, he's an utter pussy who couldn't hold his own in a fight against Anne Frank. While Mercer is able to take on an entire army, a special forces group, and a city full of infected mutations at the same time, Cole struggles against junkies and hobos, barely able to defend himself against a few druggies dressed in trashbags. It's disgustingly pathetic."

Hohoho^^

Jævla barnsligt måte å skrive på mener jeg, og ganske hatboy mot PS3, nok en 360 bot.... :p

Cole er mer helt en Alex Mercer da selve historien i inFamous er bedre en Prototype... :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket var Prototype multiplatform, så hvorfor er han klassifisert som en "xbot" for å skrive noe sånt?

Vil bare edite inn denne jeg :p Viktig å ta artikkelen for det den er. FUN!

inFAMOUS loses the battle of the names, which is a real and serious battle and not just an arbitrary, contrived point of contention invented to generate fanboy rage
Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Hvis du har lyst på PS3-eksklusiver, kjøp PS3. Hvis den eneste grunnen til at du vil ha 360 er at multiplattformspillene er bedre der, så kjøp en PS3 og kos deg med den. Du merker ikke ikke at spillene er dårlige der enn 360 hvis ikke du går inn for det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...