Toman18 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Merkelig at noen folk kan klage på at jeg skriver mye likt... Det er jo bare sannheten og håper noen forstår Jeg står fortsatt på mitt 360en er litt for mye "låst" til egen hardware, hadde den vært mer åpen for 3partstøtte med tilbehør som for eks Logitech G25 så hadde konsollen vært like bra som PS3 på det område!!! Blir så bra å få en PSP siden nå er det skikkelig spilltørke Endret 14. juni 2009 av Toman Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Spilltørke? Infamous og Prototype er vell noe for deg? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Ja har jo Infamous men sparer spillene jeg har ikke råd til å rushe spillene jeg kjøper!!!! Endret 14. juni 2009 av Toman Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 http://playstationlive.blogspot.com/2009/0...-ps3-wheel.html Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hvorfor ikke bare teipe fast noen sugerør rundt kontrollen? Gjør jo samme nytten. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Å styre et ratt i løse lufta er helt uaktuelt for meg. Kommer jo til å ende med skjelvinger i hånda. Endret 14. juni 2009 av Ateuz Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Like uaktuelt som den røkla wii opererer med. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) http://www.destructoid.com/how-prototype-i...us-135979.phtml "Apparently, Cole is supposed to be a superhero, which doesn't explain why, exactly, he's an utter pussy who couldn't hold his own in a fight against Anne Frank. While Mercer is able to take on an entire army, a special forces group, and a city full of infected mutations at the same time, Cole struggles against junkies and hobos, barely able to defend himself against a few druggies dressed in trashbags. It's disgustingly pathetic." Hohoho^^ Endret 14. juni 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Det fungerer faktisk imponerende godt i Excite Truck på Wii å styre wii-remoten i luften. Utrolig gøy faktisk. Er ikke sikkert det spillet hadde vært så morsomt å spille hvis du skulle styre med en spake. Så det rattet til PS3 kan jo bli bra det. Endret 15. juni 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 *snip* Haha, noe så genialt! Likte spesielt punkt 10 ^^ Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) http://www.destructoid.com/how-prototype-i...us-135979.phtml "Apparently, Cole is supposed to be a superhero, which doesn't explain why, exactly, he's an utter pussy who couldn't hold his own in a fight against Anne Frank. While Mercer is able to take on an entire army, a special forces group, and a city full of infected mutations at the same time, Cole struggles against junkies and hobos, barely able to defend himself against a few druggies dressed in trashbags. It's disgustingly pathetic." Hohoho^^ Jævla barnsligt måte å skrive på mener jeg, og ganske hatboy mot PS3, nok en 360 bot.... Cole er mer helt en Alex Mercer da selve historien i inFamous er bedre en Prototype... Endret 15. juni 2009 av Toman Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Du skjønte at det bare var rent surr alt sammen? Hadde det vært en 360-fanboy hadde han snakket om Crackdown istedet ^^ Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 den artikkelen er en god spøk ;p Synest også at infamous hadde bedre historie enn prototype, men prototype har flere ting man kan oppgradere og tukle med. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Sist jeg sjekket var Prototype multiplatform, så hvorfor er han klassifisert som en "xbot" for å skrive noe sånt? Vil bare edite inn denne jeg Viktig å ta artikkelen for det den er. FUN! inFAMOUS loses the battle of the names, which is a real and serious battle and not just an arbitrary, contrived point of contention invented to generate fanboy rage Endret 15. juni 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Hva er det med briter å hate nordmenn på xbox live? Får refs så og si hele tiden av de, uten å gjøre noe galt. Endret 15. juni 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Kan ikke si jeg har lagt merke til det. Er vel ikke verre enn å la være å spille med dem. Lenke til kommentar
Jokko88_InnleggNO Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Sitter nå å funderer på om jeg skal ha Xbox360 eller PS3 og klarer ikke å bestemme meg. Av det jeg har sett er det flere gode eksklusiver på PS3, men spillene som er for begge konsollene er ofte bedre på Xbox. Er vel blant annet bedre online der. Så er det noen som har noen råd til meg? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hvis du har lyst på PS3-eksklusiver, kjøp PS3. Hvis den eneste grunnen til at du vil ha 360 er at multiplattformspillene er bedre der, så kjøp en PS3 og kos deg med den. Du merker ikke ikke at spillene er dårlige der enn 360 hvis ikke du går inn for det. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Velg konsoll etter: 1.Ekslusive spillene (Multiplattformer ser nesten identiske ut i dag) 2.Venner 3.Kontroll 4.Nettspillingsmuligheter 5.Design Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Og eventuelt pris hvis du må på død og liv ha konsollen akkurat NÅ. Ellers så lønner det seg heller å spare opp litt peng, for så å få den konsollen man ønsker seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg