Toman18 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Hehe har bare 1000kr å leve for på en uke, hadde jeg vært millionær så hadde du fått en DS viss jeg hadde kjent deg litt . Er fattig en uke til Endret 12. juni 2009 av Toman Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Eg har konsollen min kolba til ein TV. Holdar for meg Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Hva sammenligner du det med? Er det noen slossespill med god fysikkmotor og ustive animasjoner? Både DOA4 og VF5 er vel heller ingen maktdemonstrasjon på noen av disse feltene vil eg si, og minner svært mye om sine forrige generasjons søsken. Men Tekken6 kommer såpass seint at eg gjerne skulle sett litt meir forbedringer over hele fjøla. Sjekk ut siste trailene, og legg spesielt merke til disse tilleggs modusene. Mye ser rimelig slarkete og lite for seg gjort ut. Ang. den nye PSP GO så er eg faktisk rimelig fristet der.Syns den var utrolig lekker og se på, samtidig som at MGS: Peace Walker er ekslusiv til den platformen Endret 12. juni 2009 av Mala Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nå synes jeg Tekken serien har stagnert helt siden Tekken 3, Tag var dog gøy med en kompis,da vi spilte på very hard mot maskinen. Men ellers er det kun grafikken som har blitt oppdatert, og nye figurer. Men nå er vell ikke slossespill noe som kan bli så veldig nyskapende heller, om dem ikke får til noe lignende det skate gjorde. PSP Go ser bra ut ja, elsker den! Håper det kommer noen innbytte kampanjer, så får jeg blitt kvitt PSP 1000 Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nei jøss, gikk kraftig lei etter Tekker 3 eg også. De spillene fikk sine timer under lokker på PS1 altså..herre. Vi får se når PSP GO ankommer, kanskje eg slår til med min første håndholdte siden GBA( som eg solgte i ettertid) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 @Laland: Hadde jeg vunnet 150.000 kr, hadde jeg kjøpt en DS til deg. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) @HCG: Hadde jeg dødd, hadde jeg kommet til himmelen. Edit: -> Endret 12. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Vurderer å kjøpe Skate (1) til PS3 av en venn for 225kr, er dette et rimelig kjøp? Eller finnes det billigere priser på nettet? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Prisguide.no is your friend. Vet ikke hvordan det er med frakt, dog. Og dessuten har de to billigste butikkene det ikke inne på lager. Edit: Jo, forresten. Spaceworld har det til 199,- også. Stikk til nærmeste Elkjøp og krev spillet til 199,- slik du har rett til. Endret 13. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Vurderer å kjøpe Skate (1) til PS3 av en venn for 225kr, er dette et rimelig kjøp? Eller finnes det billigere priser på nettet? Dyrt! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 En kamerat fant skate 2 for ikke så lenge siden til under 200 lappen for ps3 hos play.com... Tilbudet er over nå da. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Tror jeg ikke skal ha PSP Go, har jo bestilt Playstation Portable 3000 som er den lekkreste modellen ute nå Venter i spenning den dagen jeg har alle konsollene denne generasjonen!! . Mangler bare PSP 3000 så er samlingen komplett Og jeg håper at Colin McRae Dirt 2 til PS3 blir enten like god så 360 versjonen eller bedre får da har jeg G25 til det spillet, viss det blir dårligere da blir jeg skuffet for da kan jeg ikke bruke G25 på den "låste" maskinen... Endret 13. juni 2009 av Toman Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Tror jeg ikke skal ha PSP Go, har jo bestilt Playstation Portable 3000 som er den lekkreste modellen ute nå Venter i spenning den dagen jeg har alle konsollene denne generasjonen!! . Mangler bare PSP 3000 så er samlingen komplett Og jeg håper at Colin McRae Dirt 2 til PS3 blir enten like god så 360 versjonen eller bedre får da har jeg G25 til det spillet, viss det blir dårligere da blir jeg skuffet for da kan jeg ikke bruke G25 på den "låste" maskinen... Går det ann og lage en tråd hvor du ikke syter over xbox? G25 kommer aldri til å funke med xbox ferdig med saken. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hurra! Å si 360 ikke har støtte for G25 er ille! Blir noen guder truffet? Hvor gammel er man, når man blir irritert av slikt? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Folk som vil ha spill som er eksklusive til 360 og som har det beste settet med ratt og pedaler som fins bryr seg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Snakker om Ateuz, som blir irritert av småting som dette. G25 er helt klart et konge ratt, som alle burde kunne nyte. Bra det funker til PC og PS3 hvertfall. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Åh, Ateuz, ja. Trodde du mente Toman.. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Åh, Ateuz, ja. Trodde du mente Toman.. Er ikke det at jeg blir så truffet, men har lest minst 4 poster av samme fyren hvor han klager på akkurat dette. Kanskje han bare bør ha det i signaturen. Veit ikke hvordan det er med dere, men jeg henger på forumet får å lese diskusjoner og tanker om forskjellige spill og andre ting, men veldig mye av dette forumet består av poster hvor det står alt annet en ting andre faktisk kan ha nytte av å lese. Derfor reagerte jeg kanskje litt hardt på den. My bad. Endret 13. juni 2009 av Ateuz Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 da må vi jo lese/se det enda oftere:P Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg trodde at Bebeluv lurte på HVORFOR Tomaz ville ha G25 til 360. Men jeg skjønner hva du mener med at han ikke trenger å skrive det i 4-5 forskjelige tråder. (Jeg sa ikke at jeg var enig, men at jeg FORSTÅR hva Ateuz mener.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg