Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Lurer på noe i Mass Effect. Setter det i spoiler jeg siden det sikkert er noen som ikke vil vite noe hva som skjer.

Er på planeten Feros, og har reddet Lizbeth og fått henne tilbake til moren. Så har jeg da et valg mellom å drepe cononistene, eller å bruke en anti-thorian oppgradering for å gi de hjelp. Vil det siste der, men da jeg skulle bruke den var inventoryen full, så jeg ble tvunget til å sette den i omni-gel. Og nå vet jeg ikke hvordan jeg får brukt det. Finner ingen steder i menyene der jeg kan få det vekk i fra det omni-gel drittet.

Noen som vet hvordan?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lover deg, Paisley, du blir lei snart. Been there, done that.

Tenkte jeg skulle kjøpe meg Super Mario Galaxy etter eksamen på onsdag. Er det verdt pengene?

Ja, easy one of the best game this generation by far.. Slår omtrent alt uansett sjanger og plattform ;)

Lenke til kommentar

Ja de bør virkelig forbedre det i ME2, samt at de kan gjøre slik at det er mulig å lande på flere planeter

ala Feros og Noveria

og gjøre quester der. Den kjøringen på de andre er litt for klønete og kjedelig.

@Akrabra: Utrolig nok kjøpte jeg meg det også der. Hadde egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe dette uansett hva, men i og med at jeg kjøpe noe annet der tok jeg bare med det i slengen også :p

Lenke til kommentar
Hehe jeg blir helt crazy når jeg ser spill på tilbud, har handla ihvertfall rundt 20 spill de 2 - 3 siste månedene! må ikke se i topicene med spill til under 300kr lenger.

Hehe, akkurat som med meg det :lol: Blir litt giret når spill blir såpass billig.

@Gormers, jeg kunne godt tenke meg Mirrors Edge 2. Koste meg mye med eneren. Var dog litt for kort, er vel derfor jeg vil ha mer :)

Rundet forresten Mass Effect nå isted. Veldig bra spill. Elsker alle de valgene du kan ta, alt får konsekvenser, alt er opp til deg, og du kan forme karakteren din på det du vil. Elsker slike spill. Dette er et spill som virkelig skal spilles minst en gang til for å ta andre beslutninger :)

Lenke til kommentar

Huff..andre som har lastet ned og sett den nyeste Tekken traileren ? :lol:

Det ser jo heilt forferdelig ut spør du meg..blir like overasket hver gang eg ser noe nytt fra den kanten. Greit nok det er Tekken...og det ser ut til å vere slengt inn en del nye moduser, men det ser jo heilt jævlig ut. Animasjoner er stive som fjøl og grafikken er vel ikkje noe å hoppe i taket for heller. Lydene...er vel høres prikk like ut som de alltid har vert...

Lenke til kommentar
PSP 3000 + ett spill for 1200kr? :o

Det var billig.

Jeg betalte 1483krr på en Playstation Portable 3000 og det følgte med Lego Batman og siden prisen ble 1483kr var fordi jeg tok å kjøpte Colin McRae Dirt :) i samme bestilling

Men for selve PSPen med Lego så kom det på 1285 med frakt i selve prisen, sykt billigt!!!! :D

Da har jeg alle maskinene denne generasjonen neste uke!! YEY!!!!

Brenner virkelig for spill!! Må være litt nerd jeg hehe!! :D

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...