Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Play n Charge har jeg til nå hatt veldig dårlige erfaringer med, de to jeg har går ut på ca 4-5 timer eller noe, og det blir som om å spille med kontroll med tråd igjen, noe jeg helst vil slippe da jeg finner trådløse kontrollere befriende (pluss at kontrolleren slutter å vibrere ganske fort når batteriene begynner å tømmes).

Gikk derfor tilbake til First Price batterier, sparer ikke penger som jeg tenkte, men gir meg en bedre spill-opplevelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der har det skjedd som jeg fryktet angående min 360 spilling

Det har slått meg inn så hardt at det er helt ubeskrivelig vondt.

Starter med å å trykke en enkel knapp for 360en nemlig på-knappen

Og mens den loader opp så sitter jeg minst 2 min og tenker utforbi Live " viss noen ikke spiller mine favorittspill så orker jeg ikke å spille 360".

Har slått meg slikt at viss ingen spiller Gears 1 så er det ikke verdt å logge på 360en engang fordi det spillet er beste jeg har spilt på Live, alle andre spill som Bioshock, Mass Effect, gears 2, Halo 3, Saints Row, Forza 2 osv er glemt og fordøyd rett og slett... Klarer ikke å sette meg ned å spille 5 min med COD4, hva som skjer med meg? Kansje det er Gears 1 som gjør Live verdt pengene eller er det for å si det på en snill måte en spilltørke av generasjoner? Jeg vet ikke hva som er gale....

Sist jeg kjøpte et eksklusivt spill til 360en var Gears Of War 2 og det skuffet meg på mp desverre, etter det så er det ikke blitt noe som helst. Synd at Halo Wars ikke ble det RTS dem hypet opp til å bli, RTS skal og må spilles på pc...!!! :)

Sånt problem har jeg ikke på dem 3 andre maskinene jeg har...

Dette er bare sånn jeg ser meg selv idag..

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Vanskeligt å snakke om noe annet siden jeg er helt spillegal :p

Får håpe framover det er noen der ute som fortsatt spiller Gears 1 :p

Tror jeg er en av dem som liker Gears 1 over alle andre spill på Live in these days...

Kjeder meg igjennom COD4 sin singelplayer eller kan si " har sett det, har sett det før"

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Aldri rørt noen av dem Hardcore gamemodene før, blir altfor mye camping og lite action for min del. Liker best Sabotage og vanlig Team Deathmatch, men skal du spille senere idag Lakus på COD4? Kansje COD4 blir bedre viss jeg spiller med deg :p

Lenke til kommentar

Pøh, en trenger ikke campe i Hardcore om man ikke har lyst til det.

Det er bare å være litt mer oppmerksom på omgivelsene sine og å hele tiden sjekke hjørner og steder man vet er populære for snipere.

Jeg skal iallefall spille litt i morgen, så vi får se ;)

Lenke til kommentar

Til vedkommende som lurte. Jeg syns det nyeste scene it er meget bra. Men det er jo bare filmspørsmål. Synes MS kunne gitt ut quizspill i flere sjangre.. Men oppgavene føler jeg er mye mer varierte enn buzz. Og videotrailerne er ekte vare i hd-oppløsning, noe som veier veldig opp!

Lenke til kommentar

enig!

nå om dagen bruker jeg faktisk ps3en skikkelig for første gang siden uncharted:p

infamous er jo ganske gøy, har nettopp kommet til 2. øya, men lurer på om det ikke begynner bli litt mye av det samme om det ikke spicer seg opp :)

Endret av zell
Lenke til kommentar
Vanskeligt å snakke om noe annet siden jeg er helt spillegal :p

Får håpe framover det er noen der ute som fortsatt spiller Gears 1 :p

Tror jeg er en av dem som liker Gears 1 over alle andre spill på Live in these days...

Kjeder meg igjennom COD4 sin singelplayer eller kan si " har sett det, har sett det før"

Vent til 1943 kommer da vettu, KaiN! Da blir det spilling :D Samt Gears når Aamot har perm da seff :p

Lenke til kommentar

Gleder meg vilt til 1+43 og til bad company 2. Desverre spørs det om det blir tid til noe bf spilling. Jeg har satt meg dypt inn i GTA IV og har blitt hektet. For et utrolig og fantastisk spill! Tipper jeg kommer til å bruke hele sommeren, bare spille gjennom historien og teste fysikkmotoren og rule i byen! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...