Snurreleif Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Play n Charge har jeg til nå hatt veldig dårlige erfaringer med, de to jeg har går ut på ca 4-5 timer eller noe, og det blir som om å spille med kontroll med tråd igjen, noe jeg helst vil slippe da jeg finner trådløse kontrollere befriende (pluss at kontrolleren slutter å vibrere ganske fort når batteriene begynner å tømmes). Gikk derfor tilbake til First Price batterier, sparer ikke penger som jeg tenkte, men gir meg en bedre spill-opplevelse. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 En god grunn til å spille ferdig Wolfenstein 3D er at når det nye spillet kommer så låser du opp noen spesiele våpen om jeg ikke husker/leste feil. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Der har det skjedd som jeg fryktet angående min 360 spilling Det har slått meg inn så hardt at det er helt ubeskrivelig vondt. Starter med å å trykke en enkel knapp for 360en nemlig på-knappen Og mens den loader opp så sitter jeg minst 2 min og tenker utforbi Live " viss noen ikke spiller mine favorittspill så orker jeg ikke å spille 360". Har slått meg slikt at viss ingen spiller Gears 1 så er det ikke verdt å logge på 360en engang fordi det spillet er beste jeg har spilt på Live, alle andre spill som Bioshock, Mass Effect, gears 2, Halo 3, Saints Row, Forza 2 osv er glemt og fordøyd rett og slett... Klarer ikke å sette meg ned å spille 5 min med COD4, hva som skjer med meg? Kansje det er Gears 1 som gjør Live verdt pengene eller er det for å si det på en snill måte en spilltørke av generasjoner? Jeg vet ikke hva som er gale.... Sist jeg kjøpte et eksklusivt spill til 360en var Gears Of War 2 og det skuffet meg på mp desverre, etter det så er det ikke blitt noe som helst. Synd at Halo Wars ikke ble det RTS dem hypet opp til å bli, RTS skal og må spilles på pc...!!! Sånt problem har jeg ikke på dem 3 andre maskinene jeg har... Dette er bare sånn jeg ser meg selv idag.. Endret 7. juni 2009 av Toman Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Toman, har du vurdert Lost Odyssey? Der har du hvertfall mange timer med moro. EDIT: Hvis du for alvor føler at Xboxen kun er til pynt, så er det kanskje like greit å vurdere å selge den og spillene, slik at noen andre kan kose seg med den? Endret 7. juni 2009 av djing0 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Desverre så er Lost Odyssey glemt og fordøyd det og ja Har spilt omtrent alt av eksklusive spill til 360 med andre ord... Endret 7. juni 2009 av Toman Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Så ikke spill på den, spill noe annet, ikke snakk om den og snakk om noe annet? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Vanskeligt å snakke om noe annet siden jeg er helt spillegal Får håpe framover det er noen der ute som fortsatt spiller Gears 1 Tror jeg er en av dem som liker Gears 1 over alle andre spill på Live in these days... Kjeder meg igjennom COD4 sin singelplayer eller kan si " har sett det, har sett det før" Endret 7. juni 2009 av Toman Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Når jeg kjeder meg i alt annet slår jeg meg bare løs i Hardcore Headquartes i Call of Duty 4. Det fungerer for meg hver gang. Jeg fikk til og med drept deg en gang før du dro igjen Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Aldri rørt noen av dem Hardcore gamemodene før, blir altfor mye camping og lite action for min del. Liker best Sabotage og vanlig Team Deathmatch, men skal du spille senere idag Lakus på COD4? Kansje COD4 blir bedre viss jeg spiller med deg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Pøh, en trenger ikke campe i Hardcore om man ikke har lyst til det. Det er bare å være litt mer oppmerksom på omgivelsene sine og å hele tiden sjekke hjørner og steder man vet er populære for snipere. Jeg skal iallefall spille litt i morgen, så vi får se Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Husker ikke hvem det var, men en av dere ville at jeg skulle si min mening om Alone in the Dark etter å ha spilt det. Spillet er langt ifra bra og alt som blir sagt i denne anmeldelsen stemmer rimelig godt; http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...one-in-the-Dark Edit: Er dog bare halveis i spillet. Endret 7. juni 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Til vedkommende som lurte. Jeg syns det nyeste scene it er meget bra. Men det er jo bare filmspørsmål. Synes MS kunne gitt ut quizspill i flere sjangre.. Men oppgavene føler jeg er mye mer varierte enn buzz. Og videotrailerne er ekte vare i hd-oppløsning, noe som veier veldig opp! Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) enig! nå om dagen bruker jeg faktisk ps3en skikkelig for første gang siden uncharted:p infamous er jo ganske gøy, har nettopp kommet til 2. øya, men lurer på om det ikke begynner bli litt mye av det samme om det ikke spicer seg opp Endret 7. juni 2009 av zell Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Vanskeligt å snakke om noe annet siden jeg er helt spillegal Får håpe framover det er noen der ute som fortsatt spiller Gears 1 Tror jeg er en av dem som liker Gears 1 over alle andre spill på Live in these days... Kjeder meg igjennom COD4 sin singelplayer eller kan si " har sett det, har sett det før" Vent til 1943 kommer da vettu, KaiN! Da blir det spilling Samt Gears når Aamot har perm da seff Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Eneste spillet jeg har likt med Battlefield serien er Bad Company, så 1943 er ikke noe jeg ser frem til desverre!!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ikke engang Battlefield Vietnam? Husker jeg og noen venner alltid løp direkte til et sted i byen som leide ut maskiner for noen kroner i timen slik at vi kunne spille det. Good times, good times. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Kom igjen da KaiN! Det kommer jo til å bli drit bra Koster jo ikke så mye heller Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Gleder meg vilt til 1+43 og til bad company 2. Desverre spørs det om det blir tid til noe bf spilling. Jeg har satt meg dypt inn i GTA IV og har blitt hektet. For et utrolig og fantastisk spill! Tipper jeg kommer til å bruke hele sommeren, bare spille gjennom historien og teste fysikkmotoren og rule i byen! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg lover deg, Paisley, du blir lei snart. Been there, done that. Tenkte jeg skulle kjøpe meg Super Mario Galaxy etter eksamen på onsdag. Er det verdt pengene? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg har vel spilt i 17 timer i løpet av helgen, og syntes det er herlig! Det eneste jeg syntes er slitsomt er at det hele tiden er mange oppgaver/jobber samtidig, det ville vært enklere om det kun var 1 og en jobb tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg