Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Mass Effect er en merkelig skrue. Da jeg begynte synes jeg det var helt ok. Verken mer eller mindre. Så ble det bare kjedeligere, kjedeligere og kjedeligere. Vurderte å bare gi opp. Men er det noe jeg har lært meg etter over 20års spilling, så er det at selv om et spill er småkjedelig og uinsperende, spill alltid litt til, for det kan plutselig bli bedre. Og det ble det. Nå de siste timene har det bare vokst og vokst, når jeg skulle slå av før idag ville jeg bare spille litt til for å se hva som skjer. Men tenkte jeg skulle spare det til imorgen. Blir veldig spennende å se hvordan resten blir nå, tror det kan fortsette å bli bedre enda :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg opplevde det aldri slik med Mass effect, dog jeg utrolig negativ til det først fordi det var på xbox 360, ja så fanboy var jeg faktisk når jeg bare hadde ps3en. Men når jeg først somla meg til en 360 og satt inn spillet var jeg solgt fra første øyeblikk. Elsker Mass effect så mye at jeg sikkert har spilt igjennom det 10 ganger. Gleder meg hinsides til 2ern.

Lenke til kommentar

Er ikke rart folk må kjøpe store tver i disse dager, må jo få plass til alle kameraene.. Med wii sensorbar, microsoft sitt natal kamera, ps3 sitt kamera og scene it sensor på toppen av tven, kan det bli litt for mye. hehe

(bare tenker på tven min i framtida)

Lenke til kommentar

Har lånt litt Midnight Club Los Angeles til PS3 og det er helt grei kjøring

Veldig vanskelig med mitt G25 ratt men er det er tilvenningsak ;)

Jeg har og selv Wii sensorbaren rett under Tven :)

Jeg og føler den er mer responsiv da!!

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Er ikke rart folk må kjøpe store tver i disse dager, må jo få plass til alle kameraene.. Med wii sensorbar, microsoft sitt natal kamera, ps3 sitt kamera og scene it sensor på toppen av tven, kan det bli litt for mye. hehe

(bare tenker på tven min i framtida)

Må man ha sensor til scene it? Er det ikke som Buzz på PS3?

Lenke til kommentar
Må man ha sensor til scene it? Er det ikke som Buzz på PS3?

Nop. Man må ha sensor til Scene It. Merkelig løsning egentlig det at de har bestemt seg for å bruke infrarødt, for selv om batteriene da varer skitlenge vil det bety at man må som sagt bruke en sensor og også holde kontrolleren i ca riktig retning.

Lenke til kommentar

Dette skaper vel ikke problemer (tror ikke det men spør for sikkerhetsskyld)? Er forresten Scene it bra? Har spilt mye buzz quiz, og mega quiz. Moro med åtte spillere, men å være verten som må fikse på åtte ledninger er ikke så moro.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Hva bruker 360 kontrollen da? :p Det bruker ikke Bluetooth som DS3 hvertfall.

Jeg trodde den benyttet seg av 2,4 ghz teknologi, men fant ikke noe på nettet. Og, ja, Play n' charge er noe herk. Snarere sagt er batteriene til Play n' Charge forferdelige.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...