Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Jess, etter et par dager med mye prøving og feiling hadde jeg endelig fullført COD4 på Veteran :D Slet som f... en plass på nest siste level, brukte vel tre timer bare der!

Har du tatt det flyet helt på slutten, på veteran? Er det ikke lov til å filme inne på e3 messegulvet. Jeg har nemmelig ikke sett noe fra e3 untatt pressekonferansene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Trodde det ikke var så vanskelig som alle skulle ha det til etter å ha klart den på første forsøk på letteste vanskelighetsgrad. Hadde drept 2 stk, så var det 20 sekunder igjen..

Lenke til kommentar

Da har jeg begynt å holde løftet mitt ang å gi Metal Gear Solid en sjanse. Kjøpte idag Metal Gear Solid Portable Ops og Metal Gear Ac!d (til 15,- pr stk :)). Så da lurer jeg: Burde jeg spilt MGS1, 2, 3 eller 4 før jeg begynner på disse?

Ifølge Wiki så er tidslinjen slik:

Metal Gear Solid 3: Snake Eater

Metal Gear Solid: Portable Ops

Metal Gear Solid: Peace Walker

Metal Gear

Metal Gear 2: Solid Snake

Metal Gear Solid (also The Twin Snakes

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Hva med Ac!d?

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar

Ang. New Super Mario Bros. Wii.

New Super Mario Bros. won't feature online cooperative play, Shigeru Miyamoto told a room full of writers during his developer's round table yesterday. (...)

The game won't support online play because the title uses up all of the Wii's processing power, Miyamoto said.

En dårlig spøk fra Miyamoto? Hvordan kan en tittel som ser ca. like bra ut på en DS, som ikke er i nærheten av en Wii, bruke opp kraften til nettopp Wii? For min del virker det som en dårlig unnskyldning for å ikke gidde å inkludere online.

Kilde: Kotaku.com

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Nja.. Jeg mener nå at NSMB Wii passer best til lokal multiplayer. Det er dog ingen grunn til at spillet ikke skal inkludere online moduser. Spesielt når HVS har fått til 12 player online med voicechat i The Conduit. Det høres ut som en dårlig unnskyldning ja.

Lenke til kommentar

Da skal jeg ikke si at du kunne fått de billigere fra PLAY.com, Sadfez. Oops :innocent: Men det er verd å betale noe ekstra for å få spillet når man har lyst på det, syns jeg. Så kos deg i helga med de, og si ifra om Alone in the Dark er så "ødelagt" som ryktet sier ^_^

Lenke til kommentar

Mulig jeg kunne fått det billigere der, men er så mye lettere å bare ta de med seg rett hjem fra butikken. Slippe leveringstid o.l.

Takk! Vet ikke hvilket spill jeg skal starte med, må fullføre Wolfenstein 3D også. To achievements igjen og ligger godt an til å bli norges første med 200/200. :p

Skal si hva jeg synes om Alone in the Dark når jeg har testet det.

Edit: Så forresten på tilbudet til komplett.no. De selger Silent Hill Homecoming til ps3 for 199,-, dumt de ikke har det til x360 også. Koster jo flesk siden det er relativt "nytt" i Europa.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...