head_hunter Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jess, etter et par dager med mye prøving og feiling hadde jeg endelig fullført COD4 på Veteran Slet som f... en plass på nest siste level, brukte vel tre timer bare der! Har du tatt det flyet helt på slutten, på veteran? Er det ikke lov til å filme inne på e3 messegulvet. Jeg har nemmelig ikke sett noe fra e3 untatt pressekonferansene Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nei, har faktisk ikke prøvd enda, men går for å klare det i løpet av dagen B) Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Kom over noe latterlig på Finn.noLykke til med det Hva mener du med "lykke til med det"? At det skal godt gjøres å få solgt en konsoll med masse "backup"spill for 5 laken. Den er stengt nå uansett. Edit: djingO. Mile high på veteran er pain. Endret 3. juni 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Trodde det ikke var så vanskelig som alle skulle ha det til etter å ha klart den på første forsøk på letteste vanskelighetsgrad. Hadde drept 2 stk, så var det 20 sekunder igjen.. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tingen er at du har 1 min på deg, og du tåler ca ingenting. Alt må klaffe så bra. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ble skutt av aller siste mann ista, med 10 sek igjen, utrolig frustrerende! Ikke vært nærmere etter det Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Da har jeg begynt å holde løftet mitt ang å gi Metal Gear Solid en sjanse. Kjøpte idag Metal Gear Solid Portable Ops og Metal Gear Ac!d (til 15,- pr stk ). Så da lurer jeg: Burde jeg spilt MGS1, 2, 3 eller 4 før jeg begynner på disse? Ifølge Wiki så er tidslinjen slik: Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid: Portable Ops Metal Gear Solid: Peace Walker Metal Gear Metal Gear 2: Solid Snake Metal Gear Solid (also The Twin Snakes Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Hva med Ac!d? Endret 3. juni 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Ang. New Super Mario Bros. Wii. New Super Mario Bros. won't feature online cooperative play, Shigeru Miyamoto told a room full of writers during his developer's round table yesterday. (...) The game won't support online play because the title uses up all of the Wii's processing power, Miyamoto said. En dårlig spøk fra Miyamoto? Hvordan kan en tittel som ser ca. like bra ut på en DS, som ikke er i nærheten av en Wii, bruke opp kraften til nettopp Wii? For min del virker det som en dårlig unnskyldning for å ikke gidde å inkludere online. Kilde: Kotaku.com Endret 4. juni 2009 av nypis Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Okey? Det er jo bare latterlig. NNSMB er jo oppskriften på et spill som burde hatt online MP. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nja.. Jeg mener nå at NSMB Wii passer best til lokal multiplayer. Det er dog ingen grunn til at spillet ikke skal inkludere online moduser. Spesielt når HVS har fått til 12 player online med voicechat i The Conduit. Det høres ut som en dårlig unnskyldning ja. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Huff, klarer ikke reise til byen uten å handle spill på gamestop. Gjorde et røverkjøp i dag da, synes jeg. Dead space til 299,-og Alone in the Dark til 149,-. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Da skal jeg ikke si at du kunne fått de billigere fra PLAY.com, Sadfez. Oops Men det er verd å betale noe ekstra for å få spillet når man har lyst på det, syns jeg. Så kos deg i helga med de, og si ifra om Alone in the Dark er så "ødelagt" som ryktet sier ^_^ Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Mulig jeg kunne fått det billigere der, men er så mye lettere å bare ta de med seg rett hjem fra butikken. Slippe leveringstid o.l. Takk! Vet ikke hvilket spill jeg skal starte med, må fullføre Wolfenstein 3D også. To achievements igjen og ligger godt an til å bli norges første med 200/200. Skal si hva jeg synes om Alone in the Dark når jeg har testet det. Edit: Så forresten på tilbudet til komplett.no. De selger Silent Hill Homecoming til ps3 for 199,-, dumt de ikke har det til x360 også. Koster jo flesk siden det er relativt "nytt" i Europa. Endret 5. juni 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Du kjøpte Dead Space og Alone in the Dark, og så begynner du å spille Wolfenstein 3D? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Wait, wat? Har Wolfenstein 3D kommet til Live allerede? Herregud, hvor har jeg vært? Må få kjøpt meg noen flere poeng sporenstreks! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) For min del gidder jeg ikke teste ut Wolfenstein da Laland spoilet hele dritten! : P Endret 5. juni 2009 av Bebeluv Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Wolfenstein 3D er ute ja. Følger du ikke med på Gamer.no? De har jo skrevet det i Ukens Nettutgivelser . Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kan vel innrømme at jeg ikke har lest den artikkelen helt enda, nei. Men idag er det sommerferie så blir lite spilling idag. Skal ta litt hostesaft til natten, though. *hintedihinthint* Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Har kommet meg til slutten av Kapittel 2 W2D, herregud for en nostalgi Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Du kjøpte Dead Space og Alone in the Dark, og så begynner du å spille Wolfenstein 3D? Jepp. Begynte å spille det i går, så jeg ville gjøre meg ferdig med det først. Ferdig nå tho. Jeg falt nesten av stolen når jeg fant det på markedsplassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg