Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mitt fra cdon idag!:o var special edition eller wootever! Infamous.

Deilig helg, ikke noe mas fra kjæresten før søndag! gleder meg litt til ekstremt mye sånn sett.

blir øl med kamerater og gaming! :)

Kanskje du bør se litt ut av vinduet også :)

Er ganske fint vær. I allefall her på Østlandet

Hehe:) sett for mye utav vinduet den siste tida! men ble knapt nok spilling, 3 timer ca på infamous og intet annet. Ble litt serie titting og noen venner som dro meg med ut!:) jaja Infamous var ihvertfall knall, alt er bare så herlig ved, hver eneste lille ting!=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har blitt lite gaming...men fått en liten stund med World at War til Wii :p  Det var en...annerledes opplevelse av ett spill eg har spillt veldig mye på en annen platform  :whistle:

Men det er bra? Har knapt sett det spillet i butikken egentlig. Er vel ikke så mange av denne typen spill som selger på wii.

Lenke til kommentar

Ja altså, FPS er ihvertfall ikkje lettere å få dreisen på med wiimoten, det er eg sikker på no. Er vanvittig mye lettere å få full kontroll med vanlig gamepad, det blir for mye styr med wiimoten rett og slett. Men når sannt skal sies føler eg at man håndterer ett våpen i større grad her inn på 360&PS3 versjonen. :) I sistnevnte er våpene "låst" i skjermen, mens her svinger man heile våpenet.

Kontrollene i dette spiller er virkelig bra syns eg, og online delen er fullt spillbar, om veldig amputert i forhold til HD-versjonen. Men eg kunne anbefalt dette lett fremfor noe annet FPS på wii mtp. online, det er hvertfall heilt sikkert.

@ Toman: Som nevnt tidligere kommer det ett nytt ratt for Forza 3 som gruser den søppla til MS. Og penger har jo du nok av har du vist, så tviler på at akkurat det stopper deg :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hmm har bare 1400kr nå men så skal jeg ha sikkert 10-15 spill til iår men tror jeg går for MS sitt ratt fordi da blir ikke Forza 3 så dyrt :p

Skal nok male huset i sommer så det blir noe penger der og håper jeg får lønna mi rundt 20 juni :p

Da har jeg nok penger til ratt og forza 3 kommer :)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Ja, det som Fanatec står bak :) Joda, skal være et bra ratt det. På lik høyde med G25 som Toman allerede har. Men jeg ville personlig gått for G25 om jeg skulle hatt et ratt. Men da 360 ikke støtter G25, så er vell Porsche rattet det eneste alternativet om man vill ha H-gir og clutch.

Lenke til kommentar

Uff, jeg spiller på en 17" CRT-skjerm som jeg kjøpte i 2004, jeg. Den står på en kontorstol slik at jeg lett ka spille på 360'en imens jeg surfer forumet. :) Det funker relativt greit, men jeg blir misunnelig på alle videoene fra IV som jeg ser på Youtube. Jeg får jo nesten ikke nytt kvaliteten i spillet, og jeg spiller ikke med lyd heller. (Har ikke lov til å ha IV. :whistle: )

Edit: Ohnooes, another Leif. D:

Endret av Benny
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...