Akrabra Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg fikk mitt fra cdon idag!:o var special edition eller wootever! Infamous. Deilig helg, ikke noe mas fra kjæresten før søndag! gleder meg litt til ekstremt mye sånn sett. blir øl med kamerater og gaming! Kanskje du bør se litt ut av vinduet også Er ganske fint vær. I allefall her på Østlandet Hehe:) sett for mye utav vinduet den siste tida! men ble knapt nok spilling, 3 timer ca på infamous og intet annet. Ble litt serie titting og noen venner som dro meg med ut! jaja Infamous var ihvertfall knall, alt er bare så herlig ved, hver eneste lille ting!=) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg tenkte jeg skulle forhåndsbestille meg Overlord 2, men lurer på om jeg skal ha det til pc eller konsoll. Noen om vet hva som er best? Har Overlord på pc, og der funker det flott, men har aldri testet det på konsoll før. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 huff....kom ved ett uhell til å slette little big planet 2 saven min. Forsvinner alt da? banene jeg har publisert online osv? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Little Big Planet 2-savegamen din!? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 ja...har du ikkje little big planet 2?! wtf?.. Neida, var skriveleif. Men fra halvor til alvor: Sletta little big planet save fila mi med ett uhell :< Må jeg da begynne helt på nytt med ALT?! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Vel, på SP må du det, ja. Men banene din er fortsatt ute i cyberspace. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Meh, faen å fint vær det skulle være hele helga da. fikk dårlig samvittighet av å game!:/ men men fikk jo kasta meg nedpå med noen timer i infamous, shit bra sålangt:) Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har blitt lite gaming...men fått en liten stund med World at War til Wii Det var en...annerledes opplevelse av ett spill eg har spillt veldig mye på en annen platform Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 PS3 ja! Blitt lite gaming her også, men skal få satt meg ned å slappe av med litt gaming og E3 i dag. Så blir det nattskift på meg kl 23 :/ Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Fy faen jeg ser fram til Gran Turismo 5 . Ser ikke fram til Forza 3 da rattet er underlegent det jeg har . 2 konge bilspill men det er ratt som viser hvem av dem som er bedre en andre Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har blitt lite gaming...men fått en liten stund med World at War til Wii Det var en...annerledes opplevelse av ett spill eg har spillt veldig mye på en annen platform Men det er bra? Har knapt sett det spillet i butikken egentlig. Er vel ikke så mange av denne typen spill som selger på wii. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Ja altså, FPS er ihvertfall ikkje lettere å få dreisen på med wiimoten, det er eg sikker på no. Er vanvittig mye lettere å få full kontroll med vanlig gamepad, det blir for mye styr med wiimoten rett og slett. Men når sannt skal sies føler eg at man håndterer ett våpen i større grad her inn på 360&PS3 versjonen. I sistnevnte er våpene "låst" i skjermen, mens her svinger man heile våpenet. Kontrollene i dette spiller er virkelig bra syns eg, og online delen er fullt spillbar, om veldig amputert i forhold til HD-versjonen. Men eg kunne anbefalt dette lett fremfor noe annet FPS på wii mtp. online, det er hvertfall heilt sikkert. @ Toman: Som nevnt tidligere kommer det ett nytt ratt for Forza 3 som gruser den søppla til MS. Og penger har jo du nok av har du vist, så tviler på at akkurat det stopper deg Endret 2. juni 2009 av Mala Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Hmm har bare 1400kr nå men så skal jeg ha sikkert 10-15 spill til iår men tror jeg går for MS sitt ratt fordi da blir ikke Forza 3 så dyrt Skal nok male huset i sommer så det blir noe penger der og håper jeg får lønna mi rundt 20 juni Da har jeg nok penger til ratt og forza 3 kommer Endret 2. juni 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Snakker du om Porsche rattet nå Mala? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ja, det som Fanatec står bak? Skulle vel vere ett ratt verdt å følge med på. Eller? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ja, det som Fanatec står bak Joda, skal være et bra ratt det. På lik høyde med G25 som Toman allerede har. Men jeg ville personlig gått for G25 om jeg skulle hatt et ratt. Men da 360 ikke støtter G25, så er vell Porsche rattet det eneste alternativet om man vill ha H-gir og clutch. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jess, etter et par dager med mye prøving og feiling hadde jeg endelig fullført COD4 på Veteran Slet som f... en plass på nest siste level, brukte vel tre timer bare der! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kom over noe latterlig på Finn.no Lykke til med det Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kom over noe latterlig på Finn.noLykke til med det Hva mener du med "lykke til med det"? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Uff, jeg spiller på en 17" CRT-skjerm som jeg kjøpte i 2004, jeg. Den står på en kontorstol slik at jeg lett ka spille på 360'en imens jeg surfer forumet. Det funker relativt greit, men jeg blir misunnelig på alle videoene fra IV som jeg ser på Youtube. Jeg får jo nesten ikke nytt kvaliteten i spillet, og jeg spiller ikke med lyd heller. (Har ikke lov til å ha IV. ) Edit: Ohnooes, another Leif. D: Endret 3. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg