Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

360'en min fikk faenmeg E74. Noen som har opplevd dette før? Jeg regner med at dette går på garantien på samme måte som RROD, at man bare ringer support også kommer de og henter den for reperasjon? Right?

 

Det jeg har hørt av andre så trodde jeg 360en var feilfri den dagen i dag. Men den feilen du har der fikk jeg og ifjor så ja samme garanti gjelder ;). Litt synd egentlig viss du har brukt mye 360en din...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg har hørt av andre så trodde jeg 360en var feilfri den dagen i dag. Men den feilen du har der fikk jeg og ifjor så ja samme garanti gjelder ;). Litt synd egentlig viss du har brukt mye 360en din...
Fantastisk. Er ganske kjipt, bruker den til å streame film, serier og musikk fra PCen ganske mye. Har ikke spilt noe på den på en stund nå though, går mer i PC for tia^^

 

Den er forresten fra sent 07 engang, så det var vel egentlig bare et spørsmål om tid... stakkars 360:'(

Lenke til kommentar

Minianmeldelse av Bionic Commando etter ca 70 % spilling av SP:

Spillet er utrolig fett på så utrolig mange måter! Det er langt ifra enkelt å mestre armen du bruker, men når du for første gang klarer hoppe fra toppen av en stang 200 meter over bakken, snur deg rundt og skyter armen mot nevnte stang, bygger opp fart og slipper tak på riktig tidspunkt (ikke enkelt), og suser 50 meter fremover og planter føttene dine i et nærflyvende helikopter gliser du fra øre til øre. Størrelse er en stor faktor i spillet, for du føler deg så jævlig liten der du står og ser skyskrapere som rager flere hundre meter over, eller under deg. Å slåss med armen er også en drøm og du føler virkelig kraften i den. Må også nevnte at spillet er dritpent, bortsett fra at det er litt vel mye utbredt bruk av lur når du ser mot horisonten, og musikken er virkelig konge til tider. Den gir slik en god følelse inni deg når du svinger rundt og eier alt og alle ^^

 

Eneste som trekker ned er at nivåene er en smule for lineære etter min smak, og at om du dør må du begynne ved forrige sjekkpunkt uten de collectibles (bonussaker du kan finne som låser opp bonusting) og challenges (funker (og er) på mange måter som achievements) du sanket opp mellom sjekkpunktet og der hvor du døde.

 

Så langt: 9/10

Lenke til kommentar

Tenkte på å prøve å skaffe en kode jeg også...men så tenkte jeg som så at når jeg først skal spille Uncharted 2 så skal jeg spille singelplayer biten og oppleve områdene før jeg kaster meg over evnt multiplayer.

 

Er egentlig skeptisk til mp biten i spillet men videoklipp jeg har sett ser jo unektelig bra ut da...skal bli spennende å se!

Lenke til kommentar

Okei, nå tror jeg det er no troll som bor i Xboxen min. For et par dager siden så fikk den E74, men nå fungerer den helt fint... wtf? =S

edit: det gjorde den visst ikke nei. Skrudde den av og på nettopp for å sjekke, og fikk den forpulte E74-meldingen rett opp i trynet.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Okei, nå tror jeg det er no troll som bor i Xboxen min. For et par dager siden så fikk den E74, men nå fungerer den helt fint... wtf? =S

edit: det gjorde den visst ikke nei. Skrudde den av og på nettopp for å sjekke, og fikk den forpulte E74-meldingen rett opp i trynet.

Jeg hadde det for to år siden når det var vinter boksen. Virker som den var kald eller noe, for jeg kunne bare slå den av og på igjen så startet den. Men skal nok absolutt ikke se utifra at den ikke vil virke lenger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...