iharal3 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Du burde glede deg! Det er et fantastisk spill som blir bedre og bedre etter hvert Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Med Fallout har du mange gode timer foran deg! Gled deg! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg klarer ikke å spille Fallout 3. Grafikken er så kjedelig (og ligner veldig på oblivion, på en måte). I tillegg føles alt så stivt, synes jeg. Lite feedback når man skyter og sånt. Oblivion var annerledes. Det har jeg spilt veldig mye og likte det veldig godt. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 For min del var det omvendt. Fallout 3 ble spilt veldig mye, mens Oblivion ikke ble det. Men tar det nok frem igjen en gang, og forhåpentligvis liker jeg det bedre da. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Fy f....både COD5 og 4 sugde mye å spille i dag, tror spilling generellt utgår om dagen. Møkkavær til tross. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har hatt en stor down periode fra å spille selv for tiden, håper Infamous kan dra meg litt inn i det igjen, kjøpte meg rundt 10 spill for galskap på play.com ,ikke spilt et eneste ett enda:/ Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 oida^^ Hadde en nedeperiode for litt siden, men COD5 drog meg opp av grøfta..nok en gang. Så det går jævlig opp og ned med ukene gitt :/ INGEN nye spill som virkelig frister heller, så blir nok mye penger å spare Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Fuel kommer vel i morgen tror jeg, så da blir det masse gøy for min del. Har egentlig ikke spilt noe på flere uker faktisk... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Fuel kommer 19. Juni. Det ble utsatt Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Enda en gang? Steike... Jeg som hadde gleda meg sånn... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det var synd, hadde gledet meg jeg også. Men da får jeg heller fullføre Burnout: Paradise imens jeg da. Har Class A License, så mangler rundt 28 løp før jeg får Burnout' Driving License Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 hvorfor har jeg utsatt bioshock slik!??! wth.. beste spillet jeg noengang har runda, å heite gulldildo hvor det spillet var digg! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kom inn på Narvesen på Rutebilen idag, og hva lyste rett mot meg? Jo, det nyeste PSM3 med Batman Arkham Asylum på forsiden. Så jeg dro gledelig kortet for å lese lese en ekslusiv artikkel om spillet - og "hvorfor det er best på PS3". Så nå gleder jeg meg enda mer etter å ha lest mer om spillet og om "Joker mode". Slutten av juni kan ikke komme fort nok =) Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hvor lang tid tar det egentlig å spille gjennom Lost Odyssey? Har spilt et par timer nå, og jeg er allerede forelsket! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Hva står PSM3 for? Ganske sikker at det er PlayStation Magazine 3. Eller hvis det er skriveleif, tror jeg det er PS3M. PlayStation 3 Magazine. Endret 26. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Naglefaar_InnleggNO Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hvor lang tid tar det egentlig å spille gjennom Lost Odyssey? Har spilt et par timer nå, og jeg er allerede forelsket! Kan fort ta en 70-80 timer avhengig av din spillestil, personlig ligger jeg på rundt 40 timer etter de tre første discene minus side quests Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Heerlig, ikke så lenge at man gir det opp, altså! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 360'en min fikk faenmeg E74. Noen som har opplevd dette før? Jeg regner med at dette går på garantien på samme måte som RROD, at man bare ringer support også kommer de og henter den for reperasjon? Right? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det tror jeg at jeg har lest et sted, så ja Lost Odyssey er forresten kanskje det beste jeg noen gang har spilt. Fantastisk. spill, bare fantastisk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Lost Odyssey er noe av det vakreste jeg har spilt på flere år. Kall det gjerne et emospill eller hva dere vil, men ikke kom her å si at følelsesrike spill ikke kan være gode spill, for det er nettopp det Lost Odyssey er. Det er et skambra spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg