Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på det. Navnet alene sier ikke stort og det kan ikke være så veldig mange som ikke har fått med seg historien som fortsatt kan se på det som en spoiler. De har hatt over halvannet år på seg til å finne ut av såpass selv.

Lenke til kommentar
Tviler på det. Navnet alene sier ikke stort og det kan ikke være så veldig mange som ikke har fått med seg historien som fortsatt kan se på det som en spoiler. De har hatt over halvannet år på seg til å finne ut av såpass selv.

Er det snakk om spoiler til et spill skal det alltid legges under spoiler, det at spillet har vært ute halvannet år er av ingen relevanse what so ever.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Nå ødela du Wolfenstein 3D for meg.. Har kommet runst halvveis så ødlegger du alt. Tusen takk sier nå jeg..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg hoppet over W3D som Sigurd sa. Hater spoilere, og når de kommer fra en moderator i tillegg.. Nei jeg er helt målløs.

Lenke til kommentar

Kan si meg enig i det med spoilere, men når det gjelder veldig sidestilte karakterer i et spill eller et, som sagt, 16 år gammelt spill har du hatt mange nok muligheter til å finne ut av det. Og forresten - Hitler døde i virkeligheten også. Er ikke mange spillene han ikke har død i, så du kunne nesten tatt det som en selvfølge. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Men Hitler tok selvmord.. Men jaja, spillverdenen går videre. Jeg klarer vel meg uten den tittelen, selv om det hadde vært fint å spille det ferdig..

Lenke til kommentar
Men Hitler tok selvmord.. Men jaja, spillverdenen går videre. Jeg klarer vel meg uten den tittelen, selv om det hadde vært fint å spille det ferdig..

Er ganske bra å gjort å ha unngått å finne ut hvordan slutten i Wolfenstein 3D utarter seg da.

Spillet har jo vært på markedet i over 15 år :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Spilte ikke igjennom W3D, var bare en spøk fordi Laland sa slutten på det. Har aldri funnet ut hva slutten var tho, men det hr jeg aldri brydd meg noe om.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...