Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fullførte Metal Gear Solid IV idag!!!

Fy faen så episk spill!

Satt med gåsehud disse siste 5 timene :D

Dette er det beste spillet jeg har spilt ever så lenge jeg har vært hardcoregamer :D

Viss det er noen der som ikke har PS3 burde jammen skaffe PS3 pga MGS IV, verdt pengene lett!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Erre noen her som har spilt Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena eller?

Spilte nylig ferdig remaken av Butcher Bay, begynte på Dark Athena igår. DEILIG gameplay, er så sykt givende å snike seg rundt i mørten og stabbe folk med saber claws i nakken. Anbefales!

jepp,rundet B.bay(hard) og Assault on D A(normal).Meget bra begge,men likte B Bay best.ANBEFALES!

Lenke til kommentar

Det er forferdelig å ha en masse spill i hylla som jeg aldri har begynt på. Tenkte jeg skulle ta en oppsamlingsrunde nå i sommerferien, men så nettop alle utgivelsene som kommer...

Tror også jeg må gå for GH:WT og GH: metallica tilbudet... En kamerat hadde kjøpe det, og en runde med metallica gav medsmak!

Lenke til kommentar

• Resident Evil 5 - Spilt i 30 minutter
  • Burnout Paradise - Spilt i 60 minutter
  • Bourne Conspiracy - Halvveis ferdig
  • Brothers in Arms: Hell's Highway - Èn bane igjen
  • Command & Conquer 3 - Glem det, det suger på konsoll
  • Devil May Cry 4 - Sikkert ikke kommet lengre enn 25%
  • Racedriver GrID - Samme som ovenfor
  • Left 4 Dead - Halvveis ferdig med campaignene
  • NFS: ProStreet - 25% ?
  • Overlord - 75% ?
  • Prince of Persia - Startet og spille det, men ble ikke ferdig
  • Skate 2 - Sikkert rundt halvveis
  • Tony Hawk: Project 8 - Enda en tittel som kan knu**e seg selv
  • Viking: Battle for Asgard - Siste bane gjenstår
  • Unreal Tournament 3 - Aldri noen norske som blir med på campaign, så jeg står fast i tredje verden.

Som dere ser lider jeg av det syndromet ved at jeg kjøper nye spill mens jeg fremdeles holder på med det forrige ^_^

Lenke til kommentar

Jeg snakket med en venn som jobber hos gamestop og han sa følgende angående mine spørsmål rundt GH:wt og Metallica pakken:

- Man kan kun bytte ps3 spill mot ps3 utgaven og xbox360 spill, mot xbox360 utgaven.

- Platinium spill til playstation 3 går helt fint å bytte inn.

- Tilbudet startet den 22. og varer trolig to uker til en måned.

Samme problemet her. Har fortsatt Fable 2, Fallout 3 og Prince of Persia uåpnet. Resten solgte jeg til Gamestop, da jeg ikke hadde plass til mer.

Har sikkert 10 spill som jeg såvidt har prøvd...

Allikevel kjøper jeg mange nye spill, da jeg ikke vil gå glipp av disse heller. Jeg pleier å ha en oppsamlingrunde i de periodene hvor det kommer lite spill ut på markedet. Da spiller jeg igjennom to eller tre spill, og med dette synker samlingen med uferdige spill, gradvis :)

Lenke til kommentar
Jeg snakket med en venn som jobber hos gamestop og han sa følgende angående mine spørsmål rundt GH:wt og Metallica pakken:

- Man kan kun bytte ps3 spill mot ps3 utgaven og xbox360 spill, mot xbox360 utgaven.

- Platinium spill til playstation 3 går helt fint å bytte inn.

- Tilbudet startet den 22. og varer trolig to uker til en måned.

Bra jeg har flesible folk hos min lokale Gamestop, dem spørr alltid hvilken versjon jeg vill ha :) For meg startet tilbudet 18. Fikk både GH:Metallica og GH:WT bundlen samme dag.

Lenke til kommentar
Sorry, men jeg må svikte dere. Jeg har bestemt meg at jeg skal bruke 10 tusen kroner på GamerPC.

Selfølgelig, etter det skal jeg ha meg Xbox 360. Dere kan sikkert forvente det til jul.

Du har mine dypeste kondulasjoner på valget ditt.

Lenke til kommentar
Sorry, men jeg må svikte dere. Jeg har bestemt meg at jeg skal bruke 10 tusen kroner på GamerPC.

Selfølgelig, etter det skal jeg ha meg Xbox 360. Dere kan sikkert forvente det til jul.

Bruk heller 9000,- på gamerpc og 999,- på xbox 360 arcade hos gamestop. Du får en mer enn god nok pc til 9000 uansett :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Har store vanskeligheter for å forstå at du skal bruke 10k på pc, når du kan bruke 9k som h*n over meg sa, så har du begge deler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...