teletubbiekid Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Erre noen her som har spilt Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena eller? Spilte nylig ferdig remaken av Butcher Bay, begynte på Dark Athena igår. DEILIG gameplay, er så sykt givende å snike seg rundt i mørten og stabbe folk med saber claws i nakken. Anbefales! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Har prøvd demoen var ganske morsom. Kjøper det kanskje en gang Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Har spilt den gamle xbox versjonen, så tror jeg dropper dark athena grunnet dårlig omtale. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Fullførte Metal Gear Solid IV idag!!! Fy faen så episk spill! Satt med gåsehud disse siste 5 timene Dette er det beste spillet jeg har spilt ever så lenge jeg har vært hardcoregamer Viss det er noen der som ikke har PS3 burde jammen skaffe PS3 pga MGS IV, verdt pengene lett!! Endret 23. mai 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Det finnes folk som ikke liker mgs også vet du vel. Selv syntes jeg spillene har for lange cutsecenes. Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Erre noen her som har spilt Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena eller?Spilte nylig ferdig remaken av Butcher Bay, begynte på Dark Athena igår. DEILIG gameplay, er så sykt givende å snike seg rundt i mørten og stabbe folk med saber claws i nakken. Anbefales! jepp,rundet B.bay(hard) og Assault on D A(normal).Meget bra begge,men likte B Bay best.ANBEFALES! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Det er forferdelig å ha en masse spill i hylla som jeg aldri har begynt på. Tenkte jeg skulle ta en oppsamlingsrunde nå i sommerferien, men så nettop alle utgivelsene som kommer... Tror også jeg må gå for GH:WT og GH: metallica tilbudet... En kamerat hadde kjøpe det, og en runde med metallica gav medsmak! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Resident Evil 5 - Spilt i 30 minutter Burnout Paradise - Spilt i 60 minutter Bourne Conspiracy - Halvveis ferdig Brothers in Arms: Hell's Highway - Èn bane igjen Command & Conquer 3 - Glem det, det suger på konsoll Devil May Cry 4 - Sikkert ikke kommet lengre enn 25% Racedriver GrID - Samme som ovenfor Left 4 Dead - Halvveis ferdig med campaignene NFS: ProStreet - 25% ? Overlord - 75% ? Prince of Persia - Startet og spille det, men ble ikke ferdig Skate 2 - Sikkert rundt halvveis Tony Hawk: Project 8 - Enda en tittel som kan knu**e seg selv Viking: Battle for Asgard - Siste bane gjenstår Unreal Tournament 3 - Aldri noen norske som blir med på campaign, så jeg står fast i tredje verden. Som dere ser lider jeg av det syndromet ved at jeg kjøper nye spill mens jeg fremdeles holder på med det forrige ^_^ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Samme problemet her. Har fortsatt Fable 2, Fallout 3 og Prince of Persia uåpnet. Resten solgte jeg til Gamestop, da jeg ikke hadde plass til mer. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Sorry, men jeg må svikte dere. Jeg har bestemt meg at jeg skal bruke 10 tusen kroner på GamerPC. Selfølgelig, etter det skal jeg ha meg Xbox 360. Dere kan sikkert forvente det til jul. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg snakket med en venn som jobber hos gamestop og han sa følgende angående mine spørsmål rundt GH:wt og Metallica pakken: - Man kan kun bytte ps3 spill mot ps3 utgaven og xbox360 spill, mot xbox360 utgaven. - Platinium spill til playstation 3 går helt fint å bytte inn. - Tilbudet startet den 22. og varer trolig to uker til en måned. Samme problemet her. Har fortsatt Fable 2, Fallout 3 og Prince of Persia uåpnet. Resten solgte jeg til Gamestop, da jeg ikke hadde plass til mer. Har sikkert 10 spill som jeg såvidt har prøvd... Allikevel kjøper jeg mange nye spill, da jeg ikke vil gå glipp av disse heller. Jeg pleier å ha en oppsamlingrunde i de periodene hvor det kommer lite spill ut på markedet. Da spiller jeg igjennom to eller tre spill, og med dette synker samlingen med uferdige spill, gradvis Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg snakket med en venn som jobber hos gamestop og han sa følgende angående mine spørsmål rundt GH:wt og Metallica pakken: - Man kan kun bytte ps3 spill mot ps3 utgaven og xbox360 spill, mot xbox360 utgaven. - Platinium spill til playstation 3 går helt fint å bytte inn. - Tilbudet startet den 22. og varer trolig to uker til en måned. Bra jeg har flesible folk hos min lokale Gamestop, dem spørr alltid hvilken versjon jeg vill ha For meg startet tilbudet 18. Fikk både GH:Metallica og GH:WT bundlen samme dag. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Heldig for deg at butikken gjorde feil da Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Sorry, men jeg må svikte dere. Jeg har bestemt meg at jeg skal bruke 10 tusen kroner på GamerPC.Selfølgelig, etter det skal jeg ha meg Xbox 360. Dere kan sikkert forvente det til jul. Du har mine dypeste kondulasjoner på valget ditt. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Han mener du gjør et dumt valg. Og det samme mener jeg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Sorry, men jeg må svikte dere. Jeg har bestemt meg at jeg skal bruke 10 tusen kroner på GamerPC.Selfølgelig, etter det skal jeg ha meg Xbox 360. Dere kan sikkert forvente det til jul. Bruk heller 9000,- på gamerpc og 999,- på xbox 360 arcade hos gamestop. Du får en mer enn god nok pc til 9000 uansett Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Har store vanskeligheter for å forstå at du skal bruke 10k på pc, når du kan bruke 9k som h*n over meg sa, så har du begge deler. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ser nå at nå er det mulig å bytte inn 3 spill mot inFamous Special Edition hos gamestop for de som vil ha den. Var vel kun vanlig de hadde før tror jeg. http://www.gamestop.no/pdf/inFamous.pdf Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Dem har hatt det i over en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg