Comprade Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Ja, jo, men hvor mye moro kan en ha med det hvis det er en interaktiv film? Det ser gjennomført ut og teknisk imponerer det stort, men hvor er underholdningen? Vet ikke om du har spilt Fahrenheit eller ei, men det som gjør det så ekstremt nervepirrende er realiseringen av at du kontrollerer figurens skjebne. Om du feiler et quicktime-event er det ikke som om du returnerer tilbake til forrige checkpoint eller noe, historien forandrer seg bare som følge av dine handlingen. Kanskje karakteren din dør til og med. Det var ikke i nærheten av like avansert i Fahrenheit, men allikevel hadde jeg skikkelig hjertebank flere ganger. For eksempel var det et punkt i begynnelsen hvor jeg var hjemme hos meg selv (i spillet), og politiet var på døren. dermed hadde jeg en viss tid på meg til å fjerne alle spor etter mordet jeg hade foretatt meg på starten av spillet. Det var faen meg intenst Spill som dette appellerer ikke til alle, men jeg kan med sikkerhet si at jeg er en av de som gleder seg vilt til dette spillet kommer ut. Til Atsjonas vil ejg bare si at jeg også fikk skaffet meg BC idag. skal fyre det opp nå om ikke så lenge. Men ejg hopper rett inn i SP først da, men det kan hende at jeg blir med online senere ikveld eller i morgen Og til Toman: JEG har PS3! gamert..., jeg mener PSN ID = Bare_Comprade. Endret 22. mai 2009 av Comprade Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Enig der ja. Likte fahrenheit godt, selv om spillet dret på seg i slutten av spillet (som nevnt mange ganger før). Tror nok at heavy rain har muligheten for å bli et underholdende spill. Og til folka her: dont feed the troll... Er mange som har sagt nøyaktig det dere sier, mange ganger før, men det har tydeligvis ingen effekt. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Har bionic commando kommet ut? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kom ut idag. Pling på meg hvis du vil spille Comprade Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Er det bare meg høres Alan Wake kjedelig ut? Gå rundt i skog og mark og oppdage noen sider av dagboka sin, kan bli en flopp.... Men for all del så skal det ikke floppe, da blir jeg rimelig lei meg... Bra noen har løftet seg litt med å skaffe seg en PS3, ser framtiden.. Skal adde deg comprade Siggen var stygg, var fryktelig nærme sannheten Endret 22. mai 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Sjangsen for at Alan Wake flopper er ganske gigantisk, mange som har veldig store forhåpninger. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kom ut idag. Pling på meg hvis du vil spille Comprade wOOt? Da må jeg nesten dra å kjøpe spillet da Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Butikkene er nok stengt nå. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Noen som vet hvor lenge dette tilbudet varer? http://ebgames.no/img/offer1.jpg Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Butikkene er nok stengt nå. Ja, det er sant... Da blir det mandag, ettersom jeg har matte tentamen på mandag, og må øve til den. Etter den tentamen, skal jeg dra rett til byen og kjøpe alle spillene jeg ønsker. Det skal jeg også siste skoledag, da skal jeg hamstre en masse spill og feire sommerferien! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Til det ikke er mer igjen tror jeg. Vurderer det der veldig sterkt.. Noen som vet hvor lenge dette tilbudet varer?http://ebgames.no/img/offer1.jpg Edit: prøvde på en sammensveising her jeg.. Phhaaiil Endret 22. mai 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hadde ikke ventet en uke for å si det sånn Erik. Har du lyst på, så bør du gå til nærmeste butikk asap. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Reaksjoner og kommentarer på moderering taes over PM. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hadde ikke ventet en uke for å si det sånn Erik. Har du lyst på, så bør du gå til nærmeste butikk asap. Ok, skal se om jeg får tatt meg en tur innom i morgen. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Er det bare meg høres Alan Wake kjedelig ut? Gå rundt i skog og mark og oppdage noen sider av dagboka sin, kan bli en flopp.... Men for all del så skal det ikke floppe, da blir jeg rimelig lei meg... Bra noen har løftet seg litt med å skaffe seg en PS3, ser framtiden.. Skal adde deg comprade Siggen var stygg, var fryktelig nærme sannheten Dagbok? Han er jo skrekkforfatter da. Det er ikke som om det er rosa hubbabubba og Spice Girls han skriver om. Jeg tror Alan Wake kommer til å bli bra, men det kan selvsagt feile. Men jeg tror ikke det. Og til dere med PS3; Add meg og.. PSN ID står i signatur. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Skal slette folk som har vært offline i 1 måned så kan jeg adde mer folk Neste helg blir det full fres med GH3 med 2 gitarer for 399kr og Lips!! Drikkemodus igangsatt Endret 22. mai 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 En ting jeg lurer på; hvorfor er det enda ingen spill som har et våpen hvor du kan skyte ut et lite sort hull, kun stort nok til å sluke personer, og som blir borte etter en stund ? Hadde vært ganske morsomt Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Tror det gikk ann å få et slikt våpen i half life 2: episode 1, elno sånt. Våpenet gjorde spillet ustabilt da^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 En ting jeg lurer på; hvorfor er det enda ingen spill som har et våpen hvor du kan skyte ut et lite sort hull, kun stort nok til å sluke personer, og som blir borte etter en stund ? Hadde vært ganske morsomt The Darkness Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg