Alinoe Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Noen fler enn meg som har merket at ingen Playstation eiere har kommet inn i tråden? Kun Xbox gutter her ... Kremt kremt, muthafucka? Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Slapp av folkens. Det må da være lov til å påpeke at få Playstation eiere har skrevet i tråden? Og det må da også være lov til å skrive at vi som er her nå eier Xbox? Altså Xbox gutter. Alt må ikke bety fanboys og det må ikke være ment negativt. Er ikke fordi noen skriver XBox Gutter det blir krig, men fordi noen tror det er negativt ment. Djeez. La heller observasjonen gå upåaktet henn, man vet hvordan det går henn om man skal begynne å legge merke til konsoller. Legg heller merke til spillene og drit i hvilken klosse den blir satt inn i Kanskje det og er eiere av begge systemer men som har litt mer å si om sin X360 enn sin PS3? Kanskje det er sant som du sier, kanskje ikke. Mye rart som skjer men ikke alt trenges å besvares... Og hva med Wii eiere? Nei, spill er spill uansett hvilken konsoll de kommer til, personelige preferanse er forskjellige, det kan man vel være enig om? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Wii ser ut til å ALLTID bli glemt av folk. =X Ikke vits å motsi meg en gang. Endret 5. februar 2009 av Riot Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Så er Wii litt annerledes også da. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har jo PS3 og 360, blir det sett som fanboy da? Stiller meg skepsis Skulle ønske virkelig alle fikk oppleve Killzone 2 demoen, makan til mesterverk.. Får nok geeke enda på Gears Of War 1, fram til Killzone 2 Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Fikk Eternal Sonata i postkassa i dag. Ble helt satt ut av fargene og hvor utrolig bra alt så ut. Har aldri vært noen fan av sånne japanske animefigurere, men jeg er seriøst blitt frelst. O_O Edit: Spillet i seg selv er underholdene og minner litt om final fantasy på måten man fighter og bytter på bruk av karakterer. Enkelte filmscener kan være litt langdryge, men ellers bra. ES var faktisk spillet som brakte meg inn i JRPG sjangeren. For hardcore fans vil nok spillet fremstå som altfor sukkersøtt, og veldig forenklet. Men du verden, spiller har utrolg lekker grafikk samt eit soundtrack av ypperste kaliber. Men som sagt, egner seg vel mest for nyebegynner innen sjangeren. Endret 5. februar 2009 av Mala Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Wii ser ut til å ALLTID bli glemt av folk. =X Ikke vits å motsi meg en gang. Det er faktisk helt sant, likte wii før men det forandret seg. Men mer spill som Madworld kan jo endre på dette....... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Noen fler enn meg som har merket at ingen Playstation eiere har kommet inn i tråden? Kun Xbox gutter her ... Kremt kremt, muthafucka? Jeg missliker xbox. Har PS3 og Wii. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Noen fler enn meg som har merket at ingen Playstation eiere har kommet inn i tråden? Kun Xbox gutter her ... Negativt eller positivt ment? Vurderer om jeg skal svare. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Hadde du lest videre hadde du også lest svaret på det spørsmålet Jeg er ikke negativ om noen konsoller eller personer som eier konsoller, hvorfor i alle dager skulle jeg vært det? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Digget Halo Wars. Fikk ikke spilt oppdrag nr. to. Skal teste det ikveld. Birger Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 I have a dream. A dream where 360 and PS3 fans post togheter in harmony. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Dette er cuet for Lakus og jeg å kaste oss ut i disneyesque sang! men jeg er litt forkjøla. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Vi ser det for oss, alle mann. Og midt oppe i det hele kommer Olga på 83 år med Wiimoten, og dere danser rolig alle sammen. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Æsj! Endelig kommer noen med tilbud på left 4 dead til 360, så er det selvfølgelig utsolgt når jeg skal bestille. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 runda prince of persia igår og tenkte å starte nye tomb raider idag.. erre asfett eller bare margarin? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 oioioi, visste det kom mer Left4dead dlc, men visste ikke at det kom nye kampanjer også!! Æ glær mæ!! http://www.itavisen.no/sak/803716/Mer_zomb...kt_p%C3%A5_vei/ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg trenger ett nytt spill Noen som hvet om ett ikke-skytespill med alldersgrense opp til 16? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Gears of war 2. Skate 1/2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg