Rider of Reason Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har fått Tales of Vesperia i posten nå, men redd for å starte med noe sånt når jeg har så mye annet å fullføre Din heldiggris. Jeg vil også spille det, men ingen jeg kjenner som har xbox. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Din heldiggris. Jeg vil også spille det, men ingen jeg kjenner som har xbox. Blasfemi, alle har da Xbox! :o */taunt* Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Haha nei desverre, jeg prioriterte PC som min Microsoft-maskin. Dog i de to tilfellene Tales of Vesperia og Last Odyssey angrer jeg litt. Og det er faktisk sant, ingen av de jeg kjenner (som bor i nærheten) har Xbox. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Haha, kameraten min trodde gow 3 kom ut i dag, derfor møtte vi opp tidlig i dag, utenfor butikken og til vår overraskelse var det i morra den skulle egentlig komme ut. På tross av det fikk han spillet likevel, vi håper inderlig ikke at han får problemer på grunn av dette. Han har spilt i nesten 4 timer, og spillet er ganske episk. Kos dere med spillet i morra folkens neida.. Er det ikke den 19.mars det skulle komme ut i europa da? nope 17 Mars i norge. her bevisene: Han skulle til å oppgradere våpenet sitt, i det han så dette: Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg er ikke det spor misunnelig på de som har motatt og som spiller GoW 3 nå. Neeeida. Og griser flyr i måneskinn. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hahahahaha, måtte dra på glisebåndet der, *og griser flyr i måneskinn*. Så bra Ikke missforstå, jeg har ikke spillet selv, bare synes det var et bra svar.xD Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Kommer du her og hevder at griser ikke flyr i måneskinn? Det er jo et velkjent faktum at grisen står og hyler, og det er et tydelig tegn på en vargris, hvorfor skulle den ikke kunne fly sier jeg. Jeg har heldigvis litt mer tid til å kose meg med FF XIII, da jeg ikke venter på GoW 3, men noe mye bedre. Endret 16. mars 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Puro Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) *Grisen står å hyyyyler, i den stille kveld, den skal ikkje slaktas, men hyler likavell* Venter ikke på GoW3, det vil si, tja, jeg vil si at du venter på Starcraft2? :o Tar en liten pause fra FF XIII, sjekker noen weapon guides.:o Endret 16. mars 2010 av Puro Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 No, silly! Jeg venter selvfølgelig på Pokémon HeartGold. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hjelp, jeg googla det og det er faktisk et spill. Hvor mange Pokemon-spill er det nå, 19? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvis du skal regne alle spill med pokémon i navnet til alle spillmaskiner så er det nok lang flere enn 19 vil jeg tro. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Syns ingenting slår gode gamle pokemon red/blue. Silver/gold var faktisk ikke så veldig dårlig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Gull, og nå Platinum, er blant de spillene jeg har brukt mest tid på noen sinne. Kommer akkurat til å runde 400 timer i Platinum før jeg får HeartGold, og det blir neppe mindre der. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) @amir90: You blasphemer! :o Alle vet jo at Gull er det beste spillet, sammen med remaken HeartGold som kommer nå. Endret 16. mars 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 har allerede fått klørne i soul silver. Men venter med å spille det til min 11 timer lange busstur fra Trondheim til Førde neste uke -.- Lenke til kommentar
Puro Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg pløya igjennom gode gamle red, på en gul gameboy ..mini? lite? Den som var hakket mindre en "vanlig" Gameboy, store hvite klossen. Sier bare et ord, Mew! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Allerede, hvilket land bestilte du fra Jikla? Det er jo ennå 10 dager til det kommer her til lands. Gleder meg til det kommer til meg, blir det første spillet på min nyanskaffede DSi XL. Endret 16. mars 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Pokemon SoulSilver blir det jeg skaffer meg, Lugia is the best Pokemon Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg bestillte det fra statene. Ble sendt på Torsdag, og det låg i posten min i dag tidlig. Totodile ftw...Skulle bare ønske at broderen var her sånn at jeg kunne ha byttet sånn at jeg fikk alle starter pkmns :< Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Folkens, vurderer PSP kjøp mtp. MGS:Peace Walker. Ka er det beste tilbudet om dagen, er det noen som har erfaring med bestilling fra VGP.ca ? PSPgo virker å vere rimelig overpriset....noen som har noen formeining om det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg