MiSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 For øvrig anbefaler jeg at dere prioriterer å få nyhetsfeeden på plass så raskt som mulig. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg vil gjerne se rss funksjonalitet på artiklene. Lenke til kommentar
master air Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå har jeg ikke lest igjennom hele tråden, men jeg syns konsolldelen skal bli delt opp litt anderledes. Syns at når man trykker på konsoll(spill) syns jeg at man skal komme til felles kategorien da. Og heller ha Microsoft, Sony og Nintendo som underkategorier. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Usikker på om det har blitt nevnt allerede. Men jeg skulle ønske dere kunne implementere en [LØST] funksjon på trådene. Slik som de har på itpro og etter hvert fikk på diskusjon. Dette gjør hele forumet mye mer strukturert. Basically; det er en knapp trådstarter kan trykke på, der hvor [fast reply][add reply][new topic] osv står, som heter [løst]. Om en trykker på denne vil den legge til [LØST] foran emnetittelen, så andre kan se at problemet trådstarter hadde, har blitt løst. Det kan også være på sin plass at det feks kommer opp et emneikon, som feks en grønn "V". Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er det mulig å "spoile" bilder i poster? Prøvde nettopp men blir bare sånn her: Jeg "spoiler" både tekst og bilde. Men bildet forsvinner ikke. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 eneste jeg må ha er "Mine Innlegg" det er et must hvis man skal bruke et forum effektivt. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har egentlige ikke noen særlig forbedringer jeg ønsker, men det hadde ikke gjort noe om headlinern var litt mindre. Noe ala dette. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mine innlegg kommer. Men som flere har påpekt, er ikke dette en standard funksjon i IP boards, så den må lages. Den på diskusjon ble vel laget av Ueland? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg savner faktisk å ha få lest litt av topicen ved å bare holde over den. Mange overskrifter som er lite forklarende. (savner dette fra andre forum ikke diskusjon) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Føler et sterkt behov for "Mine innlegg/Siste 24 timer/Ubesvarte tråder". Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå har jeg ikke lest igjennom hele tråden, men jeg syns konsolldelen skal bli delt opp litt anderledes. Syns at når man trykker på konsoll(spill) syns jeg at man skal komme til felles kategorien da. Og heller ha Microsoft, Sony og Nintendo som underkategorier. Stiller meg bak denne. Birger Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 "Mine Innlegg" bør på plass kjapt! Er ikke bare meg som savner denne funksjonen her ser jeg Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Savner også mine innlegg, jeg støtter forresten Blåbær i hele "andre tråder", diskusjonen. Hvorfor være så ekskluderende? Kan jo gjerne ha et forum med fokus på gaming, men med rom for andre ting. Penger kan de komme ut av det også, det er vel ikke så veldig negativt mtp at penger kan være en direkte konsekvens i økt kvalitet på redaksjonelt nivå. Herrefanden, her var det ordonani! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Siste 24 timer og muligheten til blogg skulle jeg likt. Kanskje da muligheten til blogging om spill. Og gjerne endre spoiler funksjonen, den som er nå er ikke bra, likte den som var på det gamle forumet mye, mye bedre! Og en ting jeg savner. Kommentarfelt under artikkelen! Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg ser det er nevnt tidligere i tråden, men få opp RSS funksjon for artikklene på gamer.no igjen! Går glipp av mye nytt når ingen artikkler dukker opp i google reader! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Savner også mine innlegg, jeg støtter forresten Blåbær i hele "andre tråder", diskusjonen. Hvorfor være så ekskluderende? Kan jo gjerne ha et forum med fokus på gaming, men med rom for andre ting. Penger kan de komme ut av det også, det er vel ikke så veldig negativt mtp at penger kan være en direkte konsekvens i økt kvalitet på redaksjonelt nivå. Herrefanden, her var det ordonani! Dette er et gamer forum, jeg er uenig med deg i alle plan. Folk som kommer hit fordi de vil diskutere katten som røyter får bare finne seg et annet sted å diskutere. Dette er et forum for oss som spiller dataspill og har en generell interesse for det. I tilegg holder det med at vi kan snakke om Helt andre ting i kategorien Helt andre ting ( ). Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jeg synes designet bør forbedres. Da snakker jeg altså om designet på siden, gamer.no. - For det første føler jeg at headeren tar opp alt for mye plass. Den burde helt klart vær mindre etter min mening. Det er jo tros alt innholdet som skal være i sentrum hos gamer.no? - Det er også et "åpenrom mellom headeren eg resten av "wrap'en" som jeg mener blir utrolog forstyrrende, det er også en mørkere linje som får horiosontalt der. - Jeg synes også at den øverste artikkelen, som presanteres via et bilde, blir så rotete. Føler at seve bildet ikke passer inn i de avrundingene som er gjort og at bildet beveger seg utover den hvite delen på venstresiden (er dette gjort med hensikt?). - Selve opplistingen av artikklene føler jeg er litt for statisk, og skaper lite liv på siden. Føler nesten som jeg har havnet inne på et typisk bildegalleri der hvor alle bildene har fått seg en liten underteks. - Personlig så mener jeg at det også burde ha vært noen form for "border" rundt bildene, rett å slett for å skille det litt fra bakgrunnen og skape mer dynamikk i siden. Det er i alle fall mine tanker om designet nå som jeg har sett på det i noen dager. Edit: Dette ble jo mye negativitet da, siden jeg kun listet opp det jeg mener bør forbedres. Men for all del, gamer.no er inne på noe her med designet sitt. Det har vel mange nok sakt ifra om alt Endret 4. februar 2009 av KimS Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg ser det er nevnt tidligere i tråden, men få opp RSS funksjon for artikklene på gamer.no igjen! Går glipp av mye nytt når ingen artikkler dukker opp i google reader! En RSS-funksjon er nå oppe og kjøre. Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 http://www.gamer.no/feeds/general.xml Object not found! The requested URL was not found on this server. If you entered the URL manually please check your spelling and try again. If you think this is a server error, please contact the webmaster. Error 404 www.gamer.no Wed Feb 4 13:28:52 2009 Apache/2.2.3 (Linux/SUSE) Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Nå har jeg ikke lest igjennom hele tråden, men jeg syns konsolldelen skal bli delt opp litt anderledes. Syns at når man trykker på konsoll(spill) syns jeg at man skal komme til felles kategorien da. Og heller ha Microsoft, Sony og Nintendo som underkategorier. Stiller meg bak denne. Birger Stiller meg også bak denne. En felles diskusjon rund konsoller er posetivt. Denne diskusjonen bør derimot tas i tilbakemeldinger til forumet... TCi: You made my day, nesten i alle fall. Edit: Hvor finner vi feeds funskjonen? Endret 4. februar 2009 av KimS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg