Gå til innhold

Gamer.no: Forslag til funksjonalitet og design


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Har litt småpirk jeg også da, kanskje veeeeldig småpirk også, men det er slikt jeg legger merke til:

 

Siden

  • Jeg likte ikke helt den nye 'g' i logoen eller icoen (den man ser i fanen til gamer.no). Den ble litt for annerledes enn den gamle fra gamer.no
  • Fonten der det står "spill er kultur" kunne gjerne vært en annen, jeg følte ikke den passet helt inn
  • Designet på siden var meget bra, men fikk deg til å føle deg sammenpresset og det virker som om det er dårlig plass til annonser osv

 

Forumet

  • Designe bryr jeg meg egentlig ikke så altfor mye om sålenge forumet er brukbart, ta det som det kommer
  • Jeg synes forumkategorien 'Spille sammen' kunne vært delt i underkategorier, jeg personlig synes det er irriterende å lete etter la oss si tråder om The Gathering side om side med en god del tråder om folk som vil spille GeoW2 sammen, Left 4 Dead sammen og et par-tre guilds som søker medlemmer til WoW

 

My two cents :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er jeg enig med deg and spille trådene og jeg benytter sjansen til å spre min Community propaganda.

Community kategorien er en kategori som da ville hatt alle disse mindre kategoriene under seg.

 

 

 

Community:

- Leseranmeldelser

- Spille sammen

- LAN Parties

- Modifikasjoner og spillutvikling
Lenke til kommentar

Ønskjeliste så langt:

-Få på plass retningslinjene (dei gode gamle).

-Ein gjeng med sinte "nazimoderatrorer" som styrer etter nemnte retningslinjer.

-Mine innlegg-funksjon.

-Skin tilsvarande Hardware.no dynamisk-ny.

-Siste 24 timer-funksjon.

-Om det stemmer at brukarar ikkje kan redigere emnetittel må dette sjølsvagt endrast på.

 

Reint praktisk kan det vere ein fordel å skilje mellom tilbakemeldinger til Gamer.no og tilbakemeldinger om forumet. Ie. del denne kategorien i to.

Lenke til kommentar

Bare syns at det burde være ett tilbud for andre. Har jo kommet nok av tråder som ikke omhandler spill, ser ikke at det skal være noe galt i å kunne få kategorisert tråder som ikke har med spill å gjøre. Ser ikke for meg at jeg kommer til å henge i Siste ordet som de fleste andre ikke spillere kommer til å være.

 

Fått opprettet en trancetråd, får kanskje være fornøyd med det inntil videre.

Lenke til kommentar
Har litt småpirk jeg også da, kanskje veeeeldig småpirk også, men det er slikt jeg legger merke til:

 

Siden

  • Fonten der det står "spill er kultur" kunne gjerne vært en annen, jeg følte ikke den passet helt inn

Synes den passet utrolig godt inn jeg...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...