Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan dere få ordnet smileyene så de har de samme "kodenavnene" som Diskusjon.no? EDIT: I tillegg til PSN/Gamertags så skulle jeg gjerne sett Last.fm, Youtube, Nettby osv. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er da mulig det? Birger Testa istad, da kunne jeg ihvertfall ikke. Men jeg støtter felter i brukerprofil for last.fm, YouTube, XBL. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tror også cookie innstillingene ikke er helt korrekte heller. Birger Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er da mulig det? Birger Bare for moderatorer. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 - Mulighet for å endre visningsnavn hver 120'ende dag. (Bare småting jeg kommer på som er veldig kjekt å ha). Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bare for moderatorer. Kan da godt endre eget emnetittel, osv.? Birger Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har dere planer om en videoside? Slik som det var på gamle gamer? Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har dere planer om en videoside? Slik som det var på gamle gamer? Haapar det! Helst med HD og Windows Media Player slik som Gametrailers.com har det. Synes det vert litt greiare enn flash. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan da godt endre eget emnetittel, osv.? Birger Nei. I hvert fall ikke for en time siden. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nei. I hvert fall ikke for en time siden. Beklager! Var virkelig epic fail å disable det da. Har da muligheten åpent på mitt forum. Birger Lenke til kommentar
havfal Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg vil gjerne ha bort post-rank (utrolig flåsete "funksjon"). Mine innlegg er selvfølgelig viktig, sammen med kategoripanelet vi kjenner fra diskusjon.no. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Behold 90x90 avatarer, eventuelt gå opp til 100x100. Avatarer med en god del detaljer blir for veldig knotete når de er <80x80. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Her er et forslag jeg håper dere tar til rette: En knapp alá Mine Innlegg, bare den gjelder Mine Tråder. Altså, oppdateringer i tråden jeg selv har laget. Utrolig frustrerende når jeg ville sjekke kommentarer på mine egne poster, men de da grunnet lite aktivitet havner på side 5. Virkelig en funksjon jeg har savnet (eller bare helt oversett) på Diskusjon.no. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg vil gjerne ha bort post-rank (utrolig flåsete "funksjon"). Mine innlegg er selvfølgelig viktig, sammen med kategoripanelet vi kjenner fra diskusjon.no. Jeg synes vi skal ha et rank-system, det er morsomt, spesielt hvis vi skreddersyr det med egne Gamer.no-ranker. Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 what he said (koffeinkanin) det og en "mine inlegg" funksjon, og jeg er happy edit: det med bilde i signatur syns jeg ikke no om aldri likt det, kommer ikke til å like det heller. så vardet sagt:p (så koffeinkanin updata sin signatur når jeg skreiv xD) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Savner å kunne embede youtube filmer, hadde vært fint om det ble lagt til. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Forresten, hvor kan vi komme med forslag til Gamer.no, altså ikke forumet? For jeg skulle gjerne sett at dere gjorde anmeldelser skrevet av brukere litt mer frampå og omfattende. Hva med en prisguide, men mer ... anmeldelsesguide? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 TST: http://www.invisionmodding.com/index.php?a...amp;article=500 Har har du en guide for å legge til YouTube med egen knapp. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Behold 90x90 avatarer, eventuelt gå opp til 100x100. Avatarer med en god del detaljer blir for veldig knotete når de er <80x80. Jeg liker 80x80 jeg. De er store nok til å se hva som er, og de er små nok til ikke å bli forstyrrende. PS: Listen to MindTooth, he speaks da truth! Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skal de ha nokon form for prisguide paa spel? Det hadde vore nice! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg