b-real Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det manglende favicon for forumet Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 At man ikke kaller det første forumet for Invision Power Board. Men noe som følgende: Gamer.no -Spill --Konsoll --PC --Spille sammen -Off-topic --Lorim --Lirum -Redaksjonelt --Annonseringer --Tilbakemeldinger Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 At man ikke kaller det første forumet for Invision Power Board. Men noe som følgende: Den er ganske grei å få med seg ja. Øker kvalitetsinntrykket med en gang. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Einaste eg treng er to funksjonar: Mine innlegg og Siste 24 timer. Sistnevnte er på plass, om den første og kjem etterkvart er det kjempeflott. Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Funskjoner - Savner en hurtigmeny på venstresiden med alle kategoriene. - En mulighet for å gi en bruker "tommel opp" på innlegg som man synes fortjener det. En liten penisforlenger som kan inspirere folk til å skrive utfyllende og gode innlegg, guider etc. - Siste innlegg som oppdateres kontinuerlig i toppen, slik de har på diskusjon.no. (vet ikke om dette er Uelands egen kode eller ikke) Design - Fargene på dette ferdigskinnet liker jeg, så jeg synes dere burde beholde disse når dere starter å personligjøre designet. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Eneste jeg har å tilføye er å få klokken oppgitt i 24 timer, altså ikke noen AM eller PM. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Som Mind-tooth sier, en off-topic/lekeplass hadde gjort seg! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Også at man fjerne postcount fra templated. Slik at folk som meg ikke poster i vilten sky. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Som Mind-tooth sier, en off-topic/lekeplass hadde gjort seg! Det er alt en Off-Topic kategori, bare bruk fantasien hva navnet gjelder Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 - Mulighet for å endre trådtittel (samt beskrivelse) på egne tråder Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er faktisk litt skeptisk til Helt andre ting-forumet. Helt klart, de som vil diskutere alt annet enn spillrelaterte saker kan få sin plass der, men allerede nå ser jeg at det er oppretta en snustråd, diskusjon om den nye Transformers-filmen og en tråd om kampssport. Da syns jeg litt av vitsen med en rendyrka spillforum blir borte. Nå kan jeg, om jeg vil, starte opp en hiphop-tråd og be inn alle hiphop-hodene fra Diskusjon.no over til Gamer.no sitt forum. Er dere med? SO-tråden ser jeg meg også som en motstander mot, men for all del. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 - Mulighet for å endre trådtittel (samt beskrivelse) på egne tråder Er da mulig det? Birger Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan jeg foreslå en kjekk funksjon som finnes på Neowin.net sitt forum. Der finnes det grupper for forskjellige brukere som f.eks. har mye å bidra med. Altså får de et slags kvalitetsstempel som viser at brukeren hjelper til med å hjelpe og assistere forumbrukerne. Dermed er det lettere å vite hvem man kan ta kontakt med eller se etter for god informasjon og lignende. Kanskje ikke så nødvendig i starten, men dette er noe jeg virkelig syns er godt å ha på det forumet. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Einaste eg treng er to funksjonar: Mine innlegg og Siste 24 timer. Sistnevnte er på plass, om den første og kjem etterkvart er det kjempeflott. Helt enig med Zeph. Er avhengi av Mine Innlegg ihvertfall. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Kan jeg foreslå en kjekk funksjon som finnes på Neowin.net sitt forum. Der finnes det grupper for forskjellige brukere som f.eks. har mye å bidra med. Altså får de et slags kvalitetsstempel som viser at brukeren hjelper til med å hjelpe og assistere forumbrukerne. Dermed er det lettere å vite hvem man kan ta kontakt med eller se etter for god informasjon og lignende. Kanskje ikke så nødvendig i starten, men dette er noe jeg virkelig syns er godt å ha på det forumet. Den tidligere nevnte kudos-funksjonen ville vel muligens være en løsning på det. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 TCi is my god sent king. Veldig godt forslag. De selger også epost med @neowin.net. Kanskje dette er noe for Gamer.no. Birger Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 IMO, fjern postcount, tror det bare blir mere "konkuranse" og mere spam i trådene, enn hvis det ikke hadde vært noe postcount men det er meg da. Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er faktisk litt skeptisk til Helt andre ting-forumet. Helt klart, de som vil diskutere alt annet enn spillrelaterte saker kan få sin plass der, men allerede nå ser jeg at det er oppretta en snustråd, diskusjon om den nye Transformers-filmen og en tråd om kampssport. Da syns jeg litt av vitsen med en rendyrka spillforum blir borte. Nå kan jeg, om jeg vil, starte opp en hiphop-tråd og be inn alle hiphop-hodene fra Diskusjon.no over til Gamer.no sitt forum. Er dere med? SO-tråden ser jeg meg også som en motstander mot, men for all del. Alle forum må ha en off-topic seksjon. Ellers eksploderer man i off topic het inniseg. Lenke til kommentar
JonnyNB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 LOTRO som subforum i "Populære spill". B) Ellers, som mange andre har sagt, er "Mine innlegg", norsk språkpakke og en egen gamer.no banner også dypt savnet. stå på! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Eneste forumet ikke har er vel en babethread. Hehe, neida Savner vel mest "Mine innlegg" og en Gamer.no logo på toppen av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg