MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Folk som nevner Google AdSense, tror jeg vi kan stenge ute. Skal være reklamefritt i forumet. Greit med Komplett.no reklame på forsiden. Men hold forumet clean. Birger Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Folk som nevner Google AdSense, tror jeg vi kan stenge ute. Skal være reklamefritt i forumet. Greit med Komplett.no reklame på forsiden. Men hold forumet clean. Birger Aldri hørt om adblock du eller? Lenke til kommentar
shabador Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Folk som nevner Google AdSense, tror jeg vi kan stenge ute. Skal være reklamefritt i forumet. Greit med Komplett.no reklame på forsiden. Men hold forumet clean. Birger Er enig der. Forumet må være ryddig. Men jeg personlig kunne tenkt meg å donere noen kroner via paypal eller lignende for å vise støtte. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Og så trenger vi ikke det at man bare får quota ett ledd. Nei, det er faktisk ganske dust. Irriterende når det er en liten diskusjon man skal svare på og vil svare flere brukere med ett innlegg. Da blir det en del redigering osv manuelt. Ellers savner jeg Mine Innlegg og en fin Spoilerfunksjon Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Folk som nevner Google AdSense, tror jeg vi kan stenge ute. Skal være reklamefritt i forumet. Greit med Komplett.no reklame på forsiden. Men hold forumet clean. Spørs hvor god økonomien til Gamer er for tiden da. Om det trengs er jeg mer enn villig til å ha reklame her. Edit: Går visst litt fort her, trodde jeg var i en annen tråd nå Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Aldri hørt om adblock du eller? Da får de jo ikke noen inntekter. :rolleyes: Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Slenger meg med på trådstarters forslag om Total War-kategori. Edit: Og som flere vel har sagt, denne spoilerfunksjonen er ganske håpløs. Lenke til kommentar
Informanten Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Folk som nevner Google AdSense, tror jeg vi kan stenge ute. Skal være reklamefritt i forumet. Greit med Komplett.no reklame på forsiden. Men hold forumet clean. Birger Jeg mente jo ikke å lesse ned siden med Shjit. Adsense modulen fåes i alle fasonger, helt ned til pitte små søkerubrikker. F.eks bytte ut det "ordinærer søkefeltet" med google sin, bare det genererer verdier. Og attpåtil kan du adde søkeområder. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er allerede en "view new posts". Takk skal du ha. Føler meg litt som et nyfødt føll akkurat nå, vet ikke helt hvordan og hvor jeg skal gå ... Synes at "Spille sammen"- kategorien burde deles opp i PC, PS3, X360, Wii underforum. Hvis kategorien blir stor noen gang vil det bli et mareritt å navigere seg der. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Da burde de heller bruke den subscription greie, så er jeg villig til å betale. Birger Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, Gamer må gjerne ha litt reklame, hvis det skaffer inntekter de trenger. Vi er jo allerede en god del brukere her så kroner blir det jo! Èn eller to små bannere er helt greit for meg, så lenge de er smått relevante til spill og ikke tar opp halve skjermen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Da får de jo ikke noen inntekter. :rolleyes: Nei sant nok. Best å legge dem i Whotelist mens jeg fremdeles husker det. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Litt Off-Topic, men drugiS: Signaturen din peker med linker til diskusjon... Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 ønsker muligheten til litt mer fylldige signaturer ,. evt noen små bilder der ? Lenke til kommentar
Miromurr_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg gjentar det jeg har sagt to ganger allerede: Oransje. Når jeg hører "gamer.no", er den oransje logoen deres det første som dukker opp i hodet mitt. Åh, det minner meg på, dere må få opp logoen deres på forumet! Miro Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Noe ala "Siste 24/12 timer" er mer eller mindre et "must" for min del. Sjekk ut My Assistant Lenke til kommentar
shabador Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 ønsker muligheten til litt mer fylldige signaturer ,.evt noen små bilder der ? Ønsker mulighet til å restriktere slike fyldige signaturer. Den du har nå så gyselig ut når man ser på resten av forumet. Signaturer bør ikke overskygge innholdet i selve posten din. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Åh åh åh! Få tilbake det gamle gamer.no-skinnet som dere hadde for lenge siden! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Synes at "Spille sammen"- kategorien burde deles opp i PC, PS3, X360, Wii underforum. Hvis kategorien blir stor noen gang vil det bli et mareritt å navigere seg der. Henger meg på den. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ønsker mulighet til å restriktere slike fyldige signaturer. Den du har nå så gyselig ut når man ser på resten av forumet. Signaturer bør ikke overskygge innholdet i selve posten din. snakker ikke war of det worlds under innlegget mitt men en liten animert gif eller noe hadde vært greit. . syntes jeg i hvertfall . . kan jo fortsette ed en viss lengde på siggen som det var/er hos diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg