shabador Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tenkte vi burde få samlet en tråd med ønsker over funksjonalitet, forumkategorier og eventuelle designvalg. Jeg begynner forslagene med noe av det jeg plukket opp i Velkommen til vårt nye forum Design Lettere tilgjengelig "My Assistant". Sidepanel? (Gammel vane vond å vende) Bedre bruk av toppkategoriene (De som nå bare inneholder subforumet Gamer.no). Kategorier Populære Spill Total War [*]Ny toppkategori: Community [*]Spille sammen? Kategorisere i platform. Eventuelt lage en underkategori i "PC-Spill", "PS3", etc for "Spille sammen"-tråder. [*]Diskusjon om spillbutikker Plugins/Funksjonalitet Spoilertags Mine Innlegg(™) Mulighet for å endre tittel på egne tråder. Mulighet for PSN/Gamertag i profil. Et "Kudos"-ratingsystem på brukerene. Det vil si at man BARE kan gi "tommelen opp" til en bruker (eller ta tommelen bort igjen). Det eksisterer ikke negativ kudos. Fjerne post-count på brukerene (den som viser i hver tråd under hver bruker. I profilen kan det fremdeles være en postcount). Erstatte det med kudos-rating som forklart ovenfor? Muligheter til å gi gamer.no donasjoner nå i oppstarten. Annet Ikke begynn med rettskriving av merkevarer. (les: iPhone = Iphone). Unntaket må være navn som "F4t4l1ty!11" og lignende sære markedsføringsteknikker. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Oversette til norsk. Få knapper med norsk tekst. Norsk dato format. Rapporteringsentral, da den som følger med IP.Board er dårlig. Birger Lenke til kommentar
shabador Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Fornorsking og verktøy for moderatorene er nok på topplisten til gamer.no allerede. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vil veldig gjerne få et panel på siden, just like diskusjon.no Mine sider var en av funksjonene jeg brukte aller mest. Utrolig praktisk. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Noe ala "Siste 24/12 timer" er mer eller mindre et "must" for min del. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg savner en "Mine Innlegg" funksjon mest nå vertfall. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Alt jeg kommer på i farta: - Norsk språkpakke - Eget gamer.no theme (helst noe digg oransje ) - Legge til Fallout 3 under kategorien for populære spill - Nye ranks i forumet Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Et helt nytt og friskt design! Ikke kopier Diskusjon.no, men skap deres eget, unike forum! Keep it simpel, and keep it clean. Minimalisme og enkelhet, men samtidig stilrent og oversiktelig. Ah, våt drøm, det her. Og, hey, fort, gi oss et Gamer.no-banner, så vi føler oss hjemme! Førsteprioritet! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg savner en "Mine Innlegg" funksjon mest nå vertfall. We are the same, you and I. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kunne tenkt meg å ha muligheten til å legge en tråd i "favoritter" altså, hjertet! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Noe ala "Siste 24/12 timer" er mer eller mindre et "must" for min del. Det er allerede en "view new posts". Lenke til kommentar
Informanten Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Legg til Google annonser Google annonser Google annonser Sa jeg det høyt? . Nei , men seriøst. Få fart på inntektene med engang. Dere har jo bøttevis med Supernerder som vil lese her hver dag, og da mener jeg å få opp litt reklame og annonse så skal du se hva alle besøkende skaffer Ka-ching i kassen. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Den derre motorn på mX Revolution Musa mi funker ikke... Som vil si at siden ikke er kombitabel med den. Og det er jo en nedtur. Har jo begynt å venne meg til den Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Funksjonen View New Posts funker jo nesten som "siste 24 timer". Lenke til kommentar
Informanten Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er allerede en "view new posts". Bruk noe annet enn ordet "24". Får jo helt angst når jeg ser det tallet og eneste jeg tenker på da er serien 24 med Jack Bauer Lenke til kommentar
shabador Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Kunne tenkt meg å ha muligheten til å legge en tråd i "favoritter" altså, hjertet! Dette er funksjoner som er tilgjengelig under "Options" i hver tråd så vidt jeg er bekjent. Forhåpentligvis vil de bli litt lettere å bruke når fornorsking og nytt theme er på plass. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er allerede en "view new posts". Det er den jeg er vandt il å bruke på diskusjon også. Og så trenger vi ikke det at man bare får quota ett ledd. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Som flere nevner, en "Mine Innlegg" er DYPT savnet! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 ... - Nye ranks i forumet Jeg stemmer heller for å fjerne dem. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Se på den vansirede signaturen min. Det hadde vært veldig fint å få brukt float-tagger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg