Gå til innhold

Nintendo 64 Tråden!


Anbefalte innlegg

Da begynte eg virkelig å få lyst på N64, som eg da fikk julen 97` sammen med GoldenEye. For ein aften det var, for og ikkje snakke om juleferien. Aldri har eg sett vennene mine så imponert over eit spill tror eg. Og aldri har vi spillt eit spill så lenge etter lansering tror eg. Enspiller delen var jo eit kapittel for seg, mye man kunne unlokcke og tider skulle knuses. Men flerspiller delen var jo det som virkelig tok kaka...4 stk. på ein liten 22" i eit svett,klamt gutterom var tider det.

 

Eg tror aldri eg har blitt så god på eit spill før, for og si det på fagspråket : 1337 sk1llza var finjusterte til det overnaturlige ^_^

 

Som å høre meg selv dette! Var en fantastisk tid i livet mitt iallefall, og ingen spill til nå har klart å gi meg den samme stemningen jeg fikk på den tiden. Husker jeg spilte GE med kompiser, og på Bunker mappet var alle utenfor og dreiv og skøyt på hverandre, mens jeg strafet rundt og eide alle sammen. Ble så utrolig god i det spillet, da det var så sykt avhengighetsskapende :)

 

Nesten så jeg feller en liten tåre når jeg tenker tilbake på det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker når jeg fikk min første konsoll: Nemlig Nintendo 64. Jeg var 6 år. Visste ikke hva det het engang, men hadde spilt det mye hos fetteren min. Ble drit glad når jeg fikk den hehe, med gode, gamle Mario-spillet inni.

 

Diddy Kong, Donkey Kong, Mario Party, Pokemon Stadium. Gode minner :rolleyes:

Lenke til kommentar
Hm, noen gode klassikere i mine øyne som spilles ofte er:

 

Donkey Kong 64

Banjo Kazooie

Banjo Tooie

GoldenEye

Perfect Dark

Ocarina of Time

Majora's Mask

Super Mario 64

 

Hehe, fin liste... har en del av de selv :)

 

Perfect Dark var kult, samme med GoldenEye

Super Mario 64, Donkey Kong 64 + Banjo spillene var jo veldig underholdene og lange spill med en morsom historie

Mens Zelda spillene er de jeg følte mest spenning ifra.

 

Likte den lista der, tror ikke jeg ser noen spill som mangler. Men nå hadde ikke jeg en særlig stor samling.

Ett spill som burde vært der er jo Super Smash Bros. og kanskje Lylat Wars

Lenke til kommentar

Lylat Wars prøve jeg og det er eneste gang i historien jeg har vurdert å spise frosk, den forbanna frosken som er i fare hele tiden, bah.

 

Super Smash har jeg faktisk ikke prøvd men en storslager i familien, som forøvrig var like glad i maskinen som meg, var Mario kart 64 og Mario Party. Rimelig morsomme spill, selv om på Mario Party endte samtlige spillere med brannsår i håndflaten ettervært.

 

Skal sette meg ned å lage en liste over spillene jeg mangler, skal nemlig samle inn så mange som mulig av alle slag...

Lenke til kommentar

Fantastisk konsoll, min første skikkelige konsoll. Fikk den i 1998, sammen med spillet Mission Impossible. Det var kanskje ikke så bra spill, men tok bare to mnder så fikk jeg Bomberman Hero og Zelda OOT til jul :) Det var beste jul ever. Andre geniale spill jeg elsket var; Golden Eye, DK64, Perfect Dark, Mario Kart 64, Zelda MM, SM64, Mario Party, Super Smash Bros osv.

Lenke til kommentar
Fint, ikke koble den fra igjen, husk du har med hellige ting å gjøre her. Nå, vær snill, legg teppen fremfor maskinen og tilbe den som Gude idolet den er ^_^

 

Det skal jeg gjøre :p Maskinen er et mesterverk i seg selv. Blir egentlig ganske forbløffet over hvor god grafikken egentlig er også :blink:

Lenke til kommentar
Da har jeg nettopp koblet til Nintendoen igjen og sitter og koser meg med Ocarina of Time. Et fantastisk spill er det fremdeles :D Har fått de første to steinene og tar meg en pause før jeg skaffer den tredje. ^_^

 

Flott å høre at andre har gjort det samme som meg, koser meg med nintendoen og samme spill.

 

Har skaffet de 3 steinene og den første "disken" (kommer ikke på hva det kalles) fra skogtemplet.

Har vært litt lat i det siste da, og ikke kommet meg særlig videre, har hatt så mye å gjøre.

 

Men Nintendoen står stasjonert fint på gulvet og klar til å bli spilt på når som helst :)

Lenke til kommentar
Lylat Wars prøve jeg og det er eneste gang i historien jeg har vurdert å spise frosk, den forbanna frosken som er i fare hele tiden, bah.

 

Hehe, husker godt frosken Slippy ja. Tror hun kunne gått inn i den tråden som handler om mest plagsomme spillkarakterer og vunnet med klar margin. Var konstant i fare og måtte reddes. Kan jo se dette klippet her, da begynner førstebrettet på rundt 4.50 , og Slippy trenger hjelp rundt 5.00.

Og sånn fortsatte det hele spillet gjennom. Men det var et kjempespill alikevel. Har mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har rundet det.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...