Gå til innhold

Nintendo 64 Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

N64 var gøy for sin tid, men jeg tilbragte mer tid med min PS1 enn N64en. Ingenting slo Mario 64 (eller var navnet noe annet?) i sin tid, for ikke å glemme Goldeneye. Sikkert mange mer men denne konsollen er såpass gammel at jeg ikke husker skiten ut av den. :p Noen som spiller dette fortsatt? Enten ved emulator eller virkelig konsoll?

Lenke til kommentar
3c18_1.JPG

 

Flere her som hadde en slik back in the day eller?

 

Skulle ikke mye spilling til før gullfargen begynte å forfalle.

 

Hahaha, den har jeg ennå. Verste av alle kontrollerne, måtte gå på rundgang fordi ingen egentlig ville bruke den.

Tror alt gullet har skallet av nå, Z-knappen har falt av flere ganger og blitt limt på igjen(!) osv. Nå er den degradert til backup-backup hvis de andre kontrollerne skulle finne på å dø. Skrekk og gru... :p

 

Kjøpte forresten tre originalkontrollere på en eller annen nettbutikk som jeg ikke husker navnet på. Var møkkdyrt, kunne vel fått det billigere et sted men de funker bra og er som nye, så satser på at de varer :)

Lenke til kommentar
Flere her som hadde en slik back in the day eller?

 

Skulle ikke mye spilling til før gullfargen begynte å forfalle.

 

Hadde ein svart versjon av den der. Hater å ty til 3.parts løsninger, men med spinnville priser på N64 spillene og som ungut var det lite penger :p Skal nevnes at stikka tok kvelden (registrerte bevegelser til siden konstant) etter ville GoldenEye seanser.

 

N64 vil nok ligge ein svært sentral plass hos meg i lange tider. Med herlighetene som GoldenEye,OOT,Perfect Dark,Banjo & Kazooie,Lylat Wars ++ Ikkje minst rumble packen...det var tider når eg kunne spille spill altfor,altofr lenge i strekke. Samt et alt som kunne låses opp i spillene..det blei faktisk gjort unna, uansett kor mye slit og tull man måtte igjennom. Levetiden pr.spill var ihvertfall heilt enorm tilbake den gang, man blei rett og slett ikkje så raskt lei.

Lenke til kommentar
3c18_1.JPG

 

Flere her som hadde en slik back in the day eller?

 

Skulle ikke mye spilling til før gullfargen begynte å forfalle.

Ah! En sånn en hadde jeg og. Fargen blasset av etter en stund ja. Jeg hadde også en svart en.

Jeg husker godt den dagen vi fikk N64. Når vi kjøpte maskinen pluss Super Mario 64 fikk vi Soundtracket til spillet og to N64 pins.

Ocarina of Time, Mario Kart, Golden Eye, Mario Party, Banjo Kazooie....med flere.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Nintendo 64 er den beste av konsollene av spillglede gjennom tidene (har ikke prøvd de som kom før, NES, SNES osv).

Mye mer moro en Playstation 3 sånn egentlig :D Savner 90-tallet før Playstation 2 kom ut :( Det var jo så mye moro med de spillene, man kunne spille i timesvis og ennå ville spille mer.

Husker en gang da jeg og broren min leide(!) (var på ferie, har selvførlgelig en selv) en N64 og GoldenEye. Vi spilte til klokka var 6 og bestemor kom og sa at vi måtte legge oss :p BTW jeg var da 8år :lol:

Dere har vel prøvd cheats til GoldenEye. Som store hoder og liten kropp :) og ikke minst den geniale golden gun. Ultimate "hax" våpen i spillhistorien. Skyte folk i tåa og de dør ;)

Og hvem går lei Mario 64. Man kan spille 100+ stjerner og begynne på nytt fordi det er så moro :p

Conkers Bad Fur Day er det morsomste jeg spilte på N64. Bæsj og tiss humor da man var 10år er jo genialt, hehe. Og blodig som f***.

 

For noen legendariske titler som Mario 64, Super Smash, Mario Kart, Mario Party, Conkers Bad Fur Day, GoldenEye 007 osv osv.

Lenke til kommentar

Solgte Nintendoen min for 250,- inkludert to spaker og 4 spill; Super Mario 64, V-Rally2, Turok 2, Zelda - Majoras Mask og Pokèmon Stadium... =/

Angrer noe jævlig i dag. Så jeg har lært av mine feil og xboxen blir ikke solgt uansett hvor lite brukt den blir. Prøvde også å kjøpe tilbake nintendoen, men da var den lånt bort til en som hadde lånt den videre osv.

 

Men men. Qxl og Finn selger vel noe greit.

 

Den gullspaken der hadde jeg også. Var minimalt med gullfarge igjen og masse hvit igjen på den. Men den ble litt behagelig etter hvert faktisk.

Endret av Egilanso
Lenke til kommentar
Jeg må sjekke om en vennene mine fortsatt har Majora's Mask. Jeg fikk aldri spilt det og Nintendo har enda ikke lagt det ut på VC.

Han hadde det fortsatt! Han skyldte meg 150 kroner, men nå får jeg spillet og Expansion Pak mot at han ikke skylder meg noe mer. Hvis jeg skulle kjøpt det på Ebay e.l. ville det kostet opp mot dobbelt så mye og tatt lengre tid å få det hit. :)

Lenke til kommentar
Rare var jo the pwn!

 

Leste for lenge siden på en side som het x6.no om hva som skjedde med Rare.

Ble vest solgt videre og skiftet navn, og sluttet å lage N64 spill :(

 

 

Nesumar

 

Nei. Microsoft kjøpte opp Rare som en del av Xbox satsnigen.

 

Jeg tror de største motorene i Rare sluttet ved salget og dannet et nytt selskap, så det var ikke veldig mye spennende Microsoft fikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...