Kjeee Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nintendo 64 var gode tider ja. Har den fortsatt, men den står ikke fremme, da kontrollene ikke virker lenger. Har en 7-8 spill til den tror jeg. Super Mario var det beste spillet, gikk med en del timer på det Noen som vet hvor det går ann å kjøpe nye kontroller? Lenke til kommentar
JanteZor Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Ah...ja N64 er virkelig et av de beste konsollene jeg har hatt Husker spill som: Goldeneye Super Mario 64 Banjo Kazooie Perfect Dark Resident Evil 2! (Et av de beste Resident Evil spillene etter min mening) Mario Gokart Zelda Jeg er også stolt eier av en N64 å har INGEN planer om å selge/kvitte meg med den, my precious Endret 4. februar 2009 av PhysX Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Uff... Jeg solgte min N64. Jeg angrer noe sinnsykt på det. Det verste er jo at jeg ga med alle spillene på salget og det for sykt billig og... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 husker jeg spilte Banjo-Kazooie, Goldeneye, Donkey Kong 64, Super Mario 64, Zelda OOt, og Pokemon Stadium. Beste tida i livet mitt Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nintendo 64 var gode tider ja. Har den fortsatt, men den står ikke fremme, da kontrollene ikke virker lenger. Har en 7-8 spill til den tror jeg. Super Mario var det beste spillet, gikk med en del timer på det Noen som vet hvor det går ann å kjøpe nye kontroller? Jeg fant en Playstation 2 kontroller på en vanlig spillbutikk for bare noen uker siden. Du kan prøve å spørre i disken, de måtte på lageret for å finne en kontroller. Spørs om de har Nintendo kontroller men det er vel verdt et forsøk? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) PS2 og PS3 har samme kontroll-utseende.. Endret 4. februar 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 PS2 og PS3 har samme kontroll-utseende.. Egentlig ikke og det var deffinitvt en PS2 kontroller. Kjøpte det til noen som eide en PS2. PS3 (ikke trådløs versjon) PS2 Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Må også huske på at N64 var generasjonen før PS2, så sjansene er desto mindre. Skulle selv hatt noen nye kontroller, bare en som ikke er ganske død. Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Nintendo 64 var gode tider ja. Har den fortsatt, men den står ikke fremme, da kontrollene ikke virker lenger. Har en 7-8 spill til den tror jeg. Super Mario var det beste spillet, gikk med en del timer på det Noen som vet hvor det går ann å kjøpe nye kontroller? Jeg fant en Playstation 2 kontroller på en vanlig spillbutikk for bare noen uker siden. Du kan prøve å spørre i disken, de måtte på lageret for å finne en kontroller. Spørs om de har Nintendo kontroller men det er vel verdt et forsøk? Selvfølgelig er det verdt et forsøk, er jeg heldig har de jo en kontroll eller to til meg:) Får ta turen inn i spillbutikkene neste gang jeg skal på senteret, og høre om de har. Må også huske på at N64 var generasjonen før PS2, så sjansene er desto mindre. Skulle selv hatt noen nye kontroller, bare en som ikke er ganske død. Det er nok liten sjanse for at de har, men det er jo verdt et forsøk, kan jo være jeg er heldig. Ser at de selger kontroller på ebay i alle fall, om det ikke finnes i noen butikker lengre. Endret 4. februar 2009 av Soilder Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er de på ebay ubrukte? Da tror jeg faktisk at jeg virkelig skal slå til! Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, etter det jeg så, så var det både brukte og helt nye. Bare å søke "nintendo 64 controller", så kommer det opp en masse kontroller. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ebay Se på herligheten. Et klenodium som ingen samler burde være foruten. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er glad jeg aldri har tenkt på å selge N64-en. Husker godt GoldenEye, Ocarina of Time, Banjo-spillene, Super Smash Bros. og ikke minst Super Mario 64. Uheldigvis er stikka på begge kontrollene ganske dårlige, så det er nesten umulig å spille. Kom meg gjennom Banjo-Kazooie, selv om jeg hadde vondt i tommelen etter hver gang jeg spilte. Er det ingen andre steder å kjøpe kontroll enn på Ebay? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ..vel du kan prøve på nintendoforum.nu og på forume til retro1.no Lenke til kommentar
Termi.-_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tror jaggu meg jeg har en N64 et sted, ble vel knapt brukt etter jeg fikk den, spilte mer playstation på den tiden=) Mener jeg hadde 2-3 spill, Turok, goldeneye og Mario:P Lenke til kommentar
eUnaas_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nintendo 64 retro? Nei nei, spillte jo n64 i går... Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg var på handletur på ebay for en liten stund tilbake og fant noen uofisielle ubrukte kontrollere som er helt greie.. kostet 15$ eller noe for 2 også var det frakt på 18$ eller noe, så kjøpte 4... kontrollerne var ikke kjempegode, men de var veldig mye bedre enn en sliten orginal en... Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kjøp dere en bunke med disse. Funker fjell. Ebay igjen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det blir så dyrt med frakt Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 130 kroner? Det er jo nada. Når N64 var hipt kostet en kontroll 499, og svært mange av oss punga ut for minst fire av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå