Juggel Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Når jeg så den tråden her, tenkte jeg at jeg skulle teste den gode gamle 64'ern. Det er jo rett og slett en fantastisk spillkonsoll. Sitter nå og spiller Super Smash på den gamle "spilltv'en min", og herregud så morro jeg har det. Blir nok ikke noe trening på meg etterpå Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Når jeg så den tråden her, tenkte jeg at jeg skulle teste den gode gamle 64'ern. Det er jo rett og slett en fantastisk spillkonsoll. Sitter nå og spiller Super Smash på den gamle "spilltv'en min", og herregud så morro jeg har det. Blir nok ikke noe trening på meg etterpå Herlig! Den spillkonsollen er direkte fenomenal Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 hadde også 64 og har den ennå, og kan huske spill som super mario 64 , mario kart, mario party, donkey kong, diddy ong racing og micro machine og har sikkert fleire og. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Haha, det er bare noen dager siden jeg mottok nye kontrollstikker til N64 fra Ebay. De gamle hadde blitt veldig slitte og skaffet meg og vennene mine mange blemmer samtidig pga. visse leker i Mario Party (hvor man skal snurre stikka rundt og rundt så fort som mulig). Jeg må sjekke om en vennene mine fortsatt har Majora's Mask. Jeg fikk aldri spilt det og Nintendo har enda ikke lagt det ut på VC. PS: Er jeg den eneste som tror nostalgimuskelen ligger i rompa? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ugh... Jeg får ikke n64 min til og virke <_< Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Angrer egentlig litt på at jeg solgte Nintendoen min nå, men 500 kroner for konsoll og tre spill var jo strengt tatt ikke så ille. Savner det orginale Mario Party Lenke til kommentar
Tom_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nintendo64 var helt himmelsk. Husker spesielt Goldeneye! Brukte et halvt år på spillet for å gjennomføre spillet 100%. Alle Unlocks, alle vansklighetsgrader og cheats! Ellers var Super Mario64, Diddy Kong Racing, Banjo Kazooie, Mario Party, South Park Rally, Turok,Yoshi's Story og Mario Kart gode klassikere. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nintendo64 var helt himmelsk. Husker spesielt Goldeneye! Brukte et halvt år på spillet for å gjennomføre spillet 100%. Alle Unlocks, alle vansklighetsgrader og cheats! Er det mulig? Lenke til kommentar
Tom_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er det mulig? Jeg var litt nerd i de tidene :unsure: Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Samme her, tror jeg unlocka alt som gikk ann. Perfect Dark derimot, var mye vanskeligere. Edit: Kjøpte forøvrig min gamle N64 tilbake for 100kr for noen måneder siden. Herlig pris, herlig konsoll. Lenke til kommentar
sigis0n Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) -- Endret 14. august 2011 av sigis0n Lenke til kommentar
paddehatt Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har fortsatt min N64 liggende fremme! Måtte til og med kjøpe 3 nye originalkontrollere før jul pga noen helt elendige 3rd party-kontrollere som falt fra hverandre. Går vel egentlig bare i Mario Kart for min del, men tviler ikke på at jeg kommer til å finne fram Zelda: OOT igjen en gang, det har jo ikke akkurat blitt dårligere og nostalgifaktoren er høøy :wub: Lenke til kommentar
Balthier35 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bortsett fra klassikerene, så likte jeg spill som ISS 64, Top Gear Rally og Mystical Ninja. Fantastisk konsoll. Hvordan kan man ikke like dette http://www.youtube.com/watch?v=PS5ITjEh-L0...feature=related Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 SUper Mario Kart og Donkey Kong :D Those were the times. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 1080 Snowboarding. Jeg og en kompis satt utrolig lenge for å slå "jern-mannen". Alle bevegelser på brettet måtte fullføres med millimeter presisjon for å komme seg ned foran han. At det var jeg som klarte det til slutt la ikke akkurat en demper på feiringen heller Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Imponerende Villanden. Selv likte jeg spillet utrolig godt, men kom meg aldri så langt Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Imponerende Villanden. Selv likte jeg spillet utrolig godt, men kom meg aldri så langt Utrolig hva man får til når man legger stålviljen til Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Perfect Dark derimot, var mye vanskeligere. Fantastisk spill Gode minner fra Perfect Dark ja. OP gun som sikta, skøyt og one-shota folk gjennom vegger, og Elvis selvsagt Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Savner Mario Kart! Utallige timer foran TV-en med flere venner som kjører rundt, alle med 3 ballonger hver Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Perfect Dark derimot, var mye vanskeligere. Fantastisk spill Gode minner fra Perfect Dark ja. OP gun som sikta, skøyt og one-shota folk gjennom vegger, og Elvis selvsagt Er det virkelig så bra? Siden jeg kjenner en venn som har det støvende i en pappeske, kanskje jeg burde kjøpe den av han? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå