the mobile king;o) Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Gikk en 3-4 år der jeg aldri rørte konsollen, så når jeg da skulle spille igjen klarte jeg rett og slett ikke å finne det igjen. Men en plass i huset skal det være, må bare finne ut hvor Lenke til kommentar
Puro Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Flere her som hadde en slik back in the day eller? Skulle ikke mye spilling til før gullfargen begynte å forfalle. :o :o Jeg rocka rumpe med den kontrolleren der, Golden eye var spillet mitt til multiplayer på den tiden og "gulfisken" som alle mobba den med hang med meg rundt hvert hjørne på Temple der jeg fortsatt husker spawn-points. Å hjelp jeg må blåse av støvet på 64'n min selv jeg, men tviler på om gullfisken klarer det.. Stakk og henta 4 spill fort, hadde mange mange fler før men.. tidens rand tærer. Holy magic century anyone? RPG for the frikkin win. South park? BOBBYBIRD <3 Zelda: Ocarina of time, Gannon er herlig designet i dette spillet og musikk, fløyta, Epona og mario-bilet i høyre vindu. You know. Pierce Brossnan ser ganske så kjekk ut på GoldenEYE bildet vil jeg si, hoppe i strikk utenfor dam sa du? N64, enkelt og greit elsk. Endret 31. juli 2009 av Puro Lenke til kommentar
l3dx Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Jeg er på jakt etter nye «thumb sticks» til N64-kontrollerene mine. Etter litt leting kom jeg over https://www.nintendorepairshop.com Har noen erfaring med dem, evt bedre forslag til hvor jeg kan få tak i dette? Endret 26. desember 2011 av l3dx Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 For et par uker siden kjøpte jeg meg Nintendo 64 igjen, til god fornøyelse for min kjære nevø. Jeg var dum nok til å selge min egen Nintendo 64 i ungdommen. Men faen, så artig det er å kunne spille dette igjen, som jeg sammen med venner på fritidsklubb osv. spilte. Eneste jeg lurer på, er om finnes det noen som selger ubrukte eller til dels helt nye kontroller? Vet at det er minst 10-12 år siden det sist ble produsert, men gidder ikke å betale i dyre formuer for godt slitte kontroller. Den jeg har nå er så utslitt, at jeg for vondt i tommelen etter en map. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Mitt favorittspill var Donkey Kong 64. Husker jeg fant 200 bananer (ut av 200), men det fantes en til. Denne klarte jeg ikke å få tak i. Jeg tror faktisk det var et bug i spillet, uten at jeg er sikker... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Husker jeg og en kompis satt veldig lenge med Turok Rage Wars. Vi hadde skrevet ned alle medaljene (50 stk), og hva vi måtte ha for å få de, på et ark og hengt på veggen som vi streket ut etterhvert som vi fikk de. Good, good times. Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Synd at n64 analog stikken er utrolig dålig Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Kjøpte nettopp en ny (brukt) N64 for å få spelt Perfect Dark igjen. Rare kunne sine saker før i tiden. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 James Bond: Goldeneye var en klar favoritt i nabolaget hos oss. Ble spilt flere timer 4-player splitscreen om dagen husker jeg. Konge spill. Hender jeg drar det frem den dagen i dag. Var/er uslåelig Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 James Bond Goldeneye husker jeg godt. Eneste spillet jeg ikke solgte med maskina, så har det liggende. Utrolig å kunne sitte nå i 2012, 10-12 år senere og spille det samme greiene Lenke til kommentar
Shadow Torrent Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Kjøpte meg akkurat en N64 fra eBay, men bildet ser helt forferdelig ut med en 1080 HDTV. Har nå bestilt en S-video kabel, så håper bildet blir bedre da Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Du har veldig stor skjem da? Jeg kjører den på en 32" og det er ok bilde. Men får best ut av den gamle tvboksen jeg kasta for 5-6 år siden. Lenke til kommentar
tradigaper Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 James Bond: Goldeneye var en klar favoritt i nabolaget hos oss. Ble spilt flere timer 4-player splitscreen om dagen husker jeg. Konge spill. Hender jeg drar det frem den dagen i dag. Var/er uslåelig Spillet er fortsat lige så sjovt. Jeg har haft timevis af sjov med det, også i de seneste år Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Har noen erfaring med å bruke en PAL-moddet S-videokabel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå