Nesumar Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Begynte nylig på en ny save på Oot, kom jeg til flammetemplet, men har dessverre hatt dårlig tid i det siste og derfor ikke fått spilt mer. Kan glede deg med at det er like moro nå som det var da når jeg fikk det Og jeg vil tro at Majoras Mask er akkurat det samme! Så ta å koble til et eller annet, å sett deg ned å spill... tror du kommer til å storkose deg! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nei, men det er jo ganske kjent... så tror ikke du vil få noen problemer med utveksling av varer/penger Gratulerer med nyinnkjøp av Nintendo 64 da! Ny rumblepack i uåpnet eske. 150,- spenn inkl. frakt Jeg kjøpte en brukt for 20,- + frakt. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 På amazon? Så det funker? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Priser går vel opp og ned tenker jeg, og en Nintendo 64 nærmer seg vel museums-status hehe Tror du gjorde en helt grei deal Jorchi, selv om kanskje Lolidude fant en "gullgruve" Husker ikke hva de kostet da jeg fikk det, var jo da N64 var på sitt mest populære... så prisen var neppe mindre enn 150! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Kjøpte Banjo Kazooie av en kar i dag. 200,- spenn. Det var tydligvis eid av et barn, da det var skrevet navn, adresse og tlfnr bakpå kassetten. Verste jeg vet. Heldivis er ingen jobb for stor for White Spirit. Har også åpnet kontrollen i dag, og som forventet var den full av kokain. Fikk smurt på litt smørefett på de bevegelige delene. Works like a charm! Nå kan man sikte i Goldeneye, uten problemer Anbefales for de litt fingernemme! Endret 19. mars 2009 av Jorchi Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Da var et stykk ny Rumble Pack, og Mario Kart kommet fra Amazon.co.uk. Helt fantastisk! Nå venter jeg bare på Oot, så skal jeg bestille en ny runde ved neste lønn N64 FTW!! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hehe, gratulerer så mye Hva planlegger du skal være med i den neste runden da? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kjøpte en til kontroll i dag, så nå har jeg to. Jeg må ha Zelda MM, og Conkers bad fur day også. Kanskje også Banjo Tooie, men det spilte jeg aldr.i Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Fuck. Driver og spiller Oot nå. Når man først har plantet Magic Beans, kan man ikke lenger bruke disse billene for å få en Gold Scultula? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Tror ikke det. Litt usikker på det. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jo funket. Var bare jeg som hadde glemt at jeg allerede hadde tatt den. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Edit: Jeg nooba ut. Endret 29. mars 2009 av Alex WS Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jo funket. Var bare jeg som hadde glemt at jeg allerede hadde tatt den. Jeg har aldri prøvd det selv så... men siden det funket så er det jo greit da. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Har noen spill som har sluttet å lagre? Flere av spillene lagrer vel savegames med SRAM, så det er vel faktisk et batteri i spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Noen spill som anbefales? Tenker da ikkje på de vanlige som alle har hørt om men som er litt mindre kjent, men alikevell verdt og spille gjennom. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hvis noen i Oslo-området har en Original Expansion Pack de ikke bruker er en PM svært velkommen Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Har hatt en liten opprydning i noen gamle bokser i dag. Fant 64'n og noen spill, dessverre ikke alle. Har visst lånt bort noen av de, men husker ikke til hvem <_< har også prestert å låne bort expansion packen men den vet jeg heller ikke hvem som har Endret 26. juli 2009 av Leaf Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg har prestert å miste Super Mario 64... Lenke til kommentar
esports.no goldsh0t1 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Åssen i alle dager har du greid det da? Jeg har et Super Mario 64 som jeg aldri, aldri spiller noe mer på ihvertfall, men.. Noen som vet om noen steder hvor man kan få tak i en lite brukt/ubrukt N64 kontroll? Hvis det lar seg gjøre i det hele tatt da. For jeg har leita rundt en del steder nå, men har ikke funnet noe hittil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå