Gå til innhold

Nintendo 64 Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, har rumblepack jeg også, 2 stk faktisk :)

Problemet er at de bruker de mindre AA-batteriene (husker ikke hva de kaltes)... og det var ofte det som manglet i forskjellige fjernkontroller osv. Så hver eneste gang jeg skulle bruke rumplepacken endte det med at batteriene var tatt ut og det er ingen reserve.

Men skal innrømme at når jeg spiller nå brukes ikke rumblepack mye, kanskje fordi den fortsatt ikke har batterier :lol:

Hvilket spill har du fått tak i da/Hvilke har du allerede?

Lenke til kommentar

Hehe, det er ihvertfall mye billigere enn før da jeg hadde det :)

Har du spilt mye Nintendo 64 før eller?

Hvis ikke har du jo kjøpt deg klassikere som jeg har hatt det utrolig mye moro med, og tviler ikke på at du blir å gjøre det samme :)

Lenke til kommentar

Haha, såpass ja...

Hadde både Nintendo og Playstation, så jeg vokste opp med begge to... hvor det ble Zelda og Final Fantasy som ble de store favorittene.

Husker jeg var veldig glad i å skrive også, så jeg skrev mine egne historier basert på disse to spillene :)

Du må skaffe deg Majoras Mask også da... synes at Ocarina of Time er bedre, men Majoras Mask er knall det også!

Lenke til kommentar

Er litt synd det da, er et veldig bra Zelda-spill :)

Fin historie, men den måler seg ikke i det hele tatt med OoT.

Andre spill du burde skaffe må jo være Donkey Kong, det var moro.

Laylat Wars kanskje...

Har du noen ideer på andre spill du vil skaffe deg?

Lenke til kommentar

Ah, forstår hva du mener :)

Har alle de der spillene utenom Perfect Dark og Banjo-Kazooie... men det hadde derimot mine venner.

Liker de spilla som gjerne har en god historie, eller som er ganske lange.

Mye å gjøre, mye å samle... bruke mye tid å ha det mye moro!

Er vel de fleste spilla fra Rare som vi kjenner oss tilbake til, er der vi hadde de beste opplevelsene.

Lenke til kommentar

Jeg likte egentlig heller ikke Zelda MM så veldig godt når jeg testet det, både første og andre gangen. Ble for mye stress med det tidsgreiene. Men så når jeg bare skulle gi det en sjanse til så ble jeg helt oppslukt idet. Fant melodier som gjorde at du har kontrollen på tiden og alt ble bare mye bedre. Vil virkelig anbefale det, selv om det selvfølgelig ikke slår OoT.

Lenke til kommentar

Er helt enig i at det med tiden kan være irriterende... man gjør så mye men så går man tilbake i tid, og alt er slik det var, bare at du har noe ekstra med deg videre.

Men det var en flott opplevelse og jeg hadde det mye moro med å gjøre de forskjellige oppdragene for å få alle maskene :)

Og som du sier, spillet ble mye bedre når du kunne sangene som kontrollerer tiden.

Lenke til kommentar

Mener også å huske at går tiden ut mister du alle rupees du har samlet opp, så det er smart å sette de i "banken" i byen før det er for sent. Og når du vet du skal inn i et nytt tempel må du ha så god tid som mulig. Ikke begynne på et tempel på dag 2 f.eks, for templene i MM er blant de vanskeligste av alle i Zelda-spill. Kan være litt plagsomt å måtte gjøre slike ting i begynnelsen, men etterhvert venner du deg til det :)

Lenke til kommentar

Hehe, husker det der ja.

Likte å samle på penger da, og det beste var at etter en hvis sum fikk du en større pengepung.

Tror du kunne få økning to ganger.

Templene var morsomme og utfordrerne... bossene var rå!

Var nice hvordan du måtte bruke de forskjellige maskene til å klare det

Lenke til kommentar

Templene er veldig bra ja, men kan noen ganger være litt vrient å finne veien. Tenker da spesielt på tempelet

Zora Temple, der du måtte sitte på den gigantiske skilpadden for å nå frem til tempelet. Gikk meg konastant vill inne der, og tiden gikk altid ut. Så alt måtte gjøres på nytt. Men tilslutt klarte jeg det, etter maaaange dagers forsøk, og da var jeg stolt :)

Edit: Har faktisk i flere uker nå tenkt på om jeg skulle begynt på en ny save på dette spillet, er så mange år siden sist nå at jeg husker ikke veiene eller noe sånt alikevel. Må si jeg blir mer og mer fristet. Kan spille det både på N64 og Wiien med Gamecube-kontroller :)

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...